2022-03-04, 14:46
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Sluta tro på lögnerna i våran media.

Jag läser inte vår media.

Det du menar är ryska naziskrifter.

Trist att det leder dig till att älska mongolhordernas invasion, eller, nej du bara är sådan.

Du får ta en rast från skiftet där i Mordor.
Citera
2022-03-04, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manissa
Han har Parkinson, det syns lång väg. Han uppvisar flera symptom.

Jo det stämmer nog kollade upp biverkningarna av levodopa som är vanligaste medicinen mot parkinsson.

Citat:
Biverkningar. En del kan få biverkningar som till exempel illamående, muntorrhet och ofrivilliga rörelser och trötthet. MAO-B-hämmare kan förstärka biverkningarna av levodopa. Vanliga biverkningar är rastlöshet, oregelbunden hjärtrytm och lågt blodtryck som gör att du får yrsel när du reser dig upp
Citera
2022-03-04, 14:47
Medlem
Teus avatar
Citat:
Kroppsrörelserna visar tydliga tecken på Parkinsons.

Det är mycket möjligt men isf. rör det sig om ett tidigt stadie då mig veterligen så får parkinsons-sjuka det jobbigt att tala tydligt vilket jag inte märkt av från Putin.

Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Cancer?

Ryktet var 2020 att Putin blivit opererad och fått en cancer-tumör bortopererad men jag tvivlar. Jag tror att Manissa är närmre.
Citera
2022-03-04, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalin Jr.
För att förstå vem som bär störst ansvar för denna konflikt är det bara att se vem som gynnats mest.
Lockheed Martin Corporation. Vars omsättning är större än Sveriges BNP.

Citat:
51 members of Congress and their spouses own between $2.3 and $5.8 million worth of stocks in companies that are among the top 30 defense contractors in the world. [..] Eighteen members of Congress, combined, own as much as $760,000 worth of stock of Lockheed Martin, the world’s largest defense contractor in terms of overall defense revenues.
https://readsludge.com/2020/01/13/the-members-of-congress-who-profit-from-war/
Citera
2022-03-04, 14:50
Medlem
iDiot5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pheddophil
pratade med en Rysk kompis som påstår att det nu är Anarki i dom Ryska Storstäderna.Folk stjäl i butiker även militärer och poliser.Lastbilar blir stoppade och rånade.Lager blir plundrade

Du kanske är några veckor eller någon månad för tidig
Citera
2022-03-04, 14:50
Medlem
NixonGonzaless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Kina vill inte bli neddragna i träsket putin har klivit in i.

De vill hålla sig neutrala så att de de inte vill dras in i ett tredje världskrig.

Att denna kinesiska bank inför sanktioner mot Ryssland och Belarus är INTE att förhålla sig neutral Det är ett tydligt ställningstagande emot Ryssland och Belarus!
Citera
2022-03-04, 14:51
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Stoltenberg håller pressträff nu.
På fråga..varför sitter världens starkaste militärallians bara sitter och tittar på när en demokratisk stat i europa smulas sönder?
Vi kan inte göra nåt..vi har för kraftfulla vapen så det kan gå utan kontroll.
Summa sumarum..nu har vi aöltså så mycket vapen att vi inte kan försvara vår demokratier.
Vilken galen jävla värld.

Vill du ha kärnvapenkrig, för det är precis vad som kommer att hända om Nato går in. Sedan så kan man även fråga sig hur demokratiskt det genomkorrupta Ukraina faktiskt är.
Citera
2022-03-04, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Ska det vara så jävla svårt att skicka med en länk där jag kan boka och betala min tågbiljett?
Nej, det är lätt som en plätt. Det är ju det som gör det så roligt. Du försöker debattera med mig om priset på ryska tågbiljetter (och jag har åkt tåg i Ryssland många gånger), men du är så okunnig att du inte kan hitta priserna själv. Varför ge sig in i ett meningsbyte om något man inte har en susning om?
Citera
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
Här har du 2 källor. Men du kommer inte ta dig tiden att kolla på dom då faktan som lyfts fram går emot din världsuppfattning.

https://odysee.com/@Coluna5100:3/UkraineCrisisDonbassChronicleofGenocide:1

https://youtu.be/5-UJ8S63Tsw

Finns även ett dokument som är fullproppat med fakta:

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile% 2Fd%2F1mPax3Usdah2Ozesu0HbcYr6GZgsdaoks%2Fview%3Fu sp%3Dsharing

Nu har du 3 mycket informativa källor.

Ge dom en chans. Lär dig att se båda sidorna av myntet så ska du nog se att du också blir lite klokare en vacker dag.

Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Här ska vi nu tydligen se två sidor av myntet helt plötsligt. 3 random länkar till tvivelaktiga materiel är inget som styrker att 10K kvinnor och barn dött i Ukraina. Bättre måste ni kunna.

Att kalla en dokumentär av Oliver Stone tvivelaktigt material är väll endå att ta i.
Citera
Medlem
Naranbaatarkhans avatar
Citat:
Han har Parkinson, det syns lång väg. Han uppvisar flera symptom.

alkoholskador? men han är kanske nykterist.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Kan finnas många skäl till vittrande hjärnhälsa: parkinson + mediciner, tumör, tidig demens...
Eller så är det en klassisk personlighetsstörning, som till slut visar sig.
Narcissister i kris brukar bli väldigt konstiga, galna. "Han har blivit galen" säger folk runt omkring men han kan ha dolt denna galenskap hela tiden. Man brukar säga att "masken åker av".
Men skit samma. Putins hälsa kan man spekulera om till döddagar.

Kan inte denna tråden få vara fri från spekulationer om Putins hälsa? Det finns redan en tråd om det.
Citera
2022-03-04, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartGulFantast
Tror faktiskt att ukrainarna i väst resp öst hade löst alla sina frågor, t o m Ryssland leasade ut Krim till dom för 50 år framåt ju... Om... Big OM... Man inte hade lyssnat på de hökar från USA som löpte amok i landet och pumpade syntetisk luft i dessa pseudo-nazister och fick fram deras fulaste anlete.

Det här är en kedja av händelser man måste ta hänsyn till för att förstå och greppa helheten.

Utan USAs ränksmiderier hade det varit fred och kompromisser. Den saken är 100% säker.

Jag anser visserligen att USA politik eller deras världspolis ageranden är förkastligt på många sätt men just detta! att anfalla sina mer eller mindre landsmän med våld kan inte försvaras!

Det finns inga förmildrande omständigheter man kan inte skylla på att Billy kastade en sten först, och man kastar sten som god tvåa! 2 idioter rättfärdigar inte en idiotiska handlingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in