2022-03-03, 11:45
Medlem
Erica och Omar är mitt absoluta favoritpar

Jag tror på dem!
Gud vad dom är gulliga ihop

Erica behöver inte vara så orolig över sitt utseende och ålder, hon är en supermysig kvinna!
Tror många män är lite "trötta" på alla super-snyggingar som finns överallt ändå, det dom vill ha är en stabil rar kärleksfull kvinna, som Erica.
Hon är faktiskt snygg också! så hon behöver inte oroa sig ett dugg
Snygga former, vänligt ansikte, härlig personlighet

(kommit till avsnitt 6)

Edit: ogillar att hon konverterat dock
men det är hennes beslut, hoppas hon vet vad hon tillbedjar
Senast redigerad av Emoist 2022-03-03 kl. 11:50.
Citera
2022-03-03, 12:46
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Asså, Latif….

Får man göra sånt själv? Kan ju påverka stor del av huset om det blir läcka?? Gäller försäkring när en klåpare varit i farten? Bajsar han spädbarnsbajs eller hur kladdig kan han vara??
Citera
2022-03-03, 12:47
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
Helt rätt gjort av han. Borde vara lag att ha såna i sverige. vem fan blir ren av papper liksom!

Man KAN blöta pappservetter som man gör till barn, går utmärkt!
Citera
2022-03-03, 12:49
Medlem
Visst sa Erica under bröllopsceremonin att "mitt villkor är att om jag inte blir gravid så ska han inte lämna mig eller ta en andra fru"?

Jag uppfattade det inte som i denna artikeln https://www.expressen.se/noje/forslaget-till-omer-under-brollopet-en-andra-fru/
Citera
2022-03-03, 12:50
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Hon kanske helt enkelt behöver pengar men inte älskar karln. Han innebär ett bättre liv för henne eller framförallt för barnet medan hon själv har starkare band till de andra omkring sig. Även fattiga vill ge bättre möjligheter till sina barn och även fattigdom går att uthärda länge.

Uppfattar folk som lite naiva när de tror att männen stannar i någon sockervaddsidyll. Hon dejtade honom som gravid. Upplever det som ett jäkla driv om man orkar göra det och absolut inte de kvinnorna som några som upplevt kärleken där innan

Han visste inte att hon var gravid när de träffades. Sen blev han nog smickrad att hon ville ha honom. Tony är 45 plus och singel. Inte haft nåt långvarigt innan så han hade nog inte "råd" att hoppa av bara för hon sen sa att hon var gravid. Han gick nog på till en början att det kunde vara hans med.
Citera
2022-03-03, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Får man göra sånt själv? Kan ju påverka stor del av huset om det blir läcka?? Gäller försäkring när en klåpare varit i farten? Bajsar han spädbarnsbajs eller hur kladdig kan han vara??
Alla araber vattnar röven efter bajsande och tycker vi är äckliga som inte gör det.
Förstår inte vem de tror ska komma och lukta dem i röven utan förvarning.
Citera
2022-03-03, 13:45
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Han visste inte att hon var gravid när de träffades. Sen blev han nog smickrad att hon ville ha honom. Tony är 45 plus och singel. Inte haft nåt långvarigt innan så han hade nog inte "råd" att hoppa av bara för hon sen sa att hon var gravid. Han gick nog på till en början att det kunde vara hans med.
Alla värderar inte kärlek lika. Den ena kvinnan bad sin man skaffa en fru till om hon inte blev gravid (vilket är osannolikt att hon blir) till hans förskräckelse då han istället ansåg monogamt äktenskap det enda riktiga (har inte sett avsnittet då jag sagt upp det mesta onödigt). Jag tror inte mycket på det med smicker, själv bedrägeri kanske.
Citera
2022-03-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Visst sa Erica under bröllopsceremonin att "mitt villkor är att om jag inte blir gravid så ska han inte lämna mig eller ta en andra fru"?

Jag uppfattade det inte som i denna artikeln https://www.expressen.se/noje/forslaget-till-omer-under-brollopet-en-andra-fru/

Jag tyckte åxå hon sa så... att han inte skulle skaffa en ny fru om hon inte blev gravid..
Citera
2022-03-04, 17:16
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SNpite
Jag tyckte åxå hon sa så... att han inte skulle skaffa en ny fru om hon inte blev gravid..
Ta upp sånt på bröllopet verkar lite fel. Sånt gör man väl klart innan kan jag tycka. Märkligt.
Citera
2022-03-05, 20:09
Medlem
Kan nån tala om vilka dagar nya avsnitt släpps?
Kollat tablå, bara repriser

När man googlar får man bara deltagare
Citera
2022-03-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Kan nån tala om vilka dagar nya avsnitt släpps?
Kollat tablå, bara repriser

När man googlar får man bara deltagare
Det släpps på onsdagar på Discovery plus. Vet inte när det släpps på tv.
Citera
2022-03-05, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
Det släpps på onsdagar på Discovery plus. Vet inte när det släpps på tv.

Aha, ok
Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in