2022-03-03, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Har de funnet DNAet til TH i hans eget hjem??
Jeg har ikke sett noe DNA bevis som holder til noe som helst.

At de har funnet DNA under knehasen på en bukse sier ingenting!
Han kan ha båret henne til sengs, var det ikke slik at hun drakk?
Hun kan ha hatt TH sitt DNA på hendene når hun brettet buksen og forurenset den selv.
Det samme med sandalene.

Dette har også vært prøvd for retten uten at det holdt til varetekt.

Da holder det ikke for meg å peke ut TH som skyldig, lang derifra.

Der holdt for politiet. Han er visstnok fortsatt siktet.

Hadde han båret henne til sengs ville nok hans Dna vært funnet flere steder enn akkurat i knehasene på buksene hennes. Samme ved Fru Hagens buksebretting. At dna finnes både i knehasene på buksene, under borrelåsen på sandalen, på dørkarm og dører og alt i tilknytning til det stedet hun mest trolig ble utsatt for grov vold og kvalt må du gjerne se på som tilfeldigheter for min del.
Citera
2022-03-03, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Der holdt for politiet. Han er visstnok fortsatt siktet.

Hadde han båret henne til sengs ville nok hans Dna vært funnet flere steder enn akkurat i knehasene på buksene hennes. Samme ved Fru Hagens buksebretting. At dna finnes både i knehasene på buksene, under borrelåsen på sandalen, på dørkarm og dører og alt i tilknytning til det stedet hun mest trolig ble utsatt for grov vold og kvalt må du gjerne se på som tilfeldigheter for min del.
Jammen hva beviser det DNAet? fortell meg det!
Det har vært en annen GM der, det vet vi med sikkerhet.

Så hva faen beviser TH sitt DNA???

Kan noen forklare????

Edit: Han er siktet men ikke tiltalt, det burde han strengt tatt være nåe ved disse tider, eller?
Citera
2022-03-03, 23:26
Medlem
Citat:
Jammen hva beviser det DNAet? fortell meg det!
Det har vært en annen GM der, det vet vi med sikkerhet.

Så hva faen beviser TH sitt DNA???

Kan noen forklare????

Edit: Han er siktet men ikke tiltalt, det burde han strengt tatt være nåe ved disse tider, eller?

Tiltale kommer nok.

THs DNA i seg selv på ulike steder tilknyttet ting hun bar og avsatt på ulike steder beviser i seg selv ingenting. Har man derimot klart å få et bilde av hvorfor og hvordan disse DNA funnene kan henge sammen i et helhetsbilde, vil de vil trolig inngå i en indiserekke blir min wild guess.
Citera
2022-03-03, 23:29
Medlem
Citat:
Tiltale kommer nok.

THs DNA i seg selv på ulike steder tilknyttet ting hun bar og avsatt på ulike steder beviser i seg selv ingenting. Har man derimot klart å få et bilde av hvorfor og hvordan disse DNA funnene kan henge sammen i et helhetsbilde, vil de vil trolig inngå i en indiserekke blir min wild guess.
Når kommer tiltale? Er ikke tre og et halvt år nok?

I stad var DNA bevis nok!

Nå inngår det i en indisierekke som hittil ikke har holdt til tiltale...

Flere "wild guess" her?
Citera
2022-03-03, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Vis nå litt respekt for offeret og sett deg bedre inn i saken.
Med slike simple utsagn forstår vi hvorfor du holder på som du gjør.

Fra boken:

Planen var egentlig at AE skulle kjøre til Oslo, for hun drikker uansett ikke alkohol, men de bestemmer seg for å ta en taxi fordi det kunne være vanskelig å finne parkering. Dessuten er det ordentlig slapseføre.

Respekt for offeret må vi ha. Men jeg tror ikke dere i den gjengen skal snakke om å ha respekt for folk.
Det har versert masse rykter om AEH. Om f.eks ryktene om AA stemmer så er det jo naturlig at hun ikke drikker (mer).
Citera
2022-03-03, 23:40
Medlem
Citat:

Flere "wild guess" her?

Jeg har ikke påstått at dna bevisene isolert sett er nok. Jeg tror de ikke gjør at siktelsen blir frafalt. Ellers kunne jeg sikkert øst ut gjetninger om både det ene og det andre, men nå skal jeg prioritere en lille en før leggetid.
Citera
2022-03-03, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Respekt for offeret må vi ha. Men jeg tror ikke dere i den gjengen skal snakke om å ha respekt for folk.
Det har versert masse rykter om AEH. Om f.eks ryktene om AA stemmer så er det jo naturlig at hun ikke drikker (mer).

Da hadde hun vel heller ikke behov for å bli båret, noe på druen, til sengs som antydes som en plausibel grunn til avsatt dna fra TH i knehasene på buksene hennes vil jeg tro. Da kan vi stryke den muligheten.
Senast redigerad av Kokadu 2022-03-03 kl. 23:45. Anledning: Rette
Citera
2022-03-03, 23:47
Medlem
Citat:
Da hadde hun vel heller ikke behov for å bli båret, noe på druen, til sengs som antydes som en plausibel grunn til avsatt dna fra TH i knehasene på buksene hennes vil jeg tro. Da kan vi stryke den muligheten.
Fortell meg da, hvordan havnet DNAet der og hva har det med saken og gjøre?
Citera
2022-03-03, 23:53
Medlem
Citat:
Fortell meg da, hvordan havnet DNAet der og hva har det med saken og gjøre?

Det blir i tilfelle bare wild guess fra min side og det virker som slike kanskje frustrerer deg mer enn de vil tilføre deg noe???!!!
Citera
2022-03-04, 00:02
Medlem
Citat:
Det blir i tilfelle bare wild guess fra min side og det virker som slike kanskje frustrerer deg mer enn de vil tilføre deg noe???!!!
Det spørs om det har noe å tilføre da.

TH var på jobben sin på Futurum, det vet vi helt sikkert, helseappen, video og vitner forteller oss det med sikkerhet.

Da er ikke DNA fra TH avsatt i hans eget hjem interessant, det er uansett ikke han som har utført handlingen.

Så fortell meg:
Hvordan beviser DNA at TH har BESTILT et drap og fjerning av sin kone?
For det er det som er politiets hypotese.

Det DNAet er for meg sidestilt med slettede telefonnumre.
Verdiløse "bevis" politiet tok med til retten for å få han varetektsfengslet uten at det funket.
Citera
2022-03-04, 00:07
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

Flere "wild guess" her?

hur ofta åtalas någon innan utredningen är klar?
Citera
2022-03-04, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
hur ofta åtalas någon innan utredningen är klar?
Hva venter vi på?

Det har politiet svart på:

Citat:
"Politiet mener at motparten har en så sammensatt og avansert kunnskap om kryptovaluta, det mørke nettet, vekslingsbørser, anonymisering og transaksjoner at de håper noen kan kjenne det igjen.

Politiet lurer på hvem som hadde denne kompetansen i 2018 og hvem som hadde både evne og vilje til å utføre handlingen mot Anne-Elisabeth Hagen.

– Hvor mange mener dere har både denne kryptokunnskapen og viljen til å begå en kriminell handling i 2018?

– Når vi ser dette i sammenheng og spoler tilbake til 2018, så mener vi at det er en begrenset krets av personer."
https://www.nrk.no/norge/har-fatt-tips-etter_krypto-etterlysning-i-lorenskog-saken-1.15506899

Ser det ut som om det går mot en tiltale mot TH?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in