Citat:
Ursprungligen postat av
rickebus
Finns en tjej på SD sidan som söker träffar...Lisaigen, vill ha betakt i Bitcoins i förskott, ja uppfinningsrikedomen är det inget fel på
Lisaigen ör nog finnig o kommer skratta hela vägen till banken.
Kan inte fatta att folk förskottsbetalar, swishar mm.
Det är torsktelefon, kontanter och betalning vid träff som gäller. Hur svårt kan det vara?