Okej förlåt. Min tjej är från Ukraina jag från Ryssland. De som han gör idag...han förstår varenda familj i Ukraina och Ryssland. Jag kan inte idag ens titta på min tjej....hon gråter 24 timmar....jag kan inte gå till jobbet alla mår skit dåligt. Nu kommer alla titta på varenda ryss i EU som på (fittor) han har inte bara förstörd Ryssland utan varenda ryss och ukrainare. Hoppas att någon stoppar snart en kniv i hans rygg....för sanktionerna ...han är värre än Hitler
Du som är från Ryssland. Hur går snacket där? Gillar man verkligen Putin? Finns det nån chans att folket gör uppror och avsätter han?
Maria Zakharova ser och låter jävligt pressad ut. Det har säkert sjunkit in att hon i och med sanktionerna aldrig mer kommer att kunna lämna Ryssland och att det ändå är lindrigt med tanke på vad som kan hända med henne i värsta fall.
Är du glad över detta eller? Skapligt avslöjande att använda utropstecken.
Hela kriget är en tragedi!!!!!!!!!!!!! Det kan vara bra för dom som skriker om framsteg även får se den bistra verkligheten på båda sidor. Andemening: Detta är inte Rysslands krig, det är Putins krig.
Members of the public are paying for Airbnb rentals in Ukraine to help get money directly to residents who are facing extreme financial hardship because of the Russian invasion.
The home rental platform has already moved to offer free housing to 100,000 Ukrainian refugees, but members of the public have come up with a novel way to financially help those who either intend to remain – or are trapped – in the country owing to the conflict.
One couple, who have made a booking for the 3-10 March in Kyiv, turned to Twitter to publicise the initiative.
“Hello Maria, my wife and I have just booked your apartment for one week, but of course we will not be visiting,” said one person in a post to the owner of the property that showed confirmation of the stay. “This is just so you can receive some money.”
Smart move!
Kineser gör nog samma sak för ryssar nu när dom behöver pengar
Vad tycker ni vore en rimlig konsekvens för Ryssland efter detta? Att hänga Putler känns givet men personligen hade jag gärna sett en delning av Ryssland, där västra delen av landet tillföll EU och den östra sidan Kina. Landet skulle demilitariseras och användas som en bufferzon mellan Kina och Europa.
Ryska män som inte dödas skulle kunna användas som arbetskraft i kinesiska slavfabriker och kvinnorna skulle kunna exporteras som horor till utlandet .
Nej. Ukraina startade genom att attackera Luhansk och Donetsk. Typ 2014.
Det var Ryssland och inte Ukraina som sände in soldater utan nationsbeteckningar som dödade Ukrainsk militär och intog de Ukrainska delarna Luhansk och Donetsk.