Citat:
Ursprungligen postat av
aribert
Då har Nato heller ingenting österut att göra, men det är där dom vill placera kärnvapen riktade mot Ryssland.
Ukraina är inte Europa och inte heller Georgien, det bor det ett Slaviskt folkslag och inge Germaner.
NATO har allt i öst att göra. Se bara vad som händer när vi lämnar området, tex Afghanistan!
Vad händer när Väst lämnar Afrika? Våldseskalering och kinesisk expansion.
Jag har varit emot våra interventioner i Afghanistan, Syrien, Irak, Palestina och mest av allt Libyen. Detta eftersom att jag är för en rättvis penningpolitik. Kalla mig gärna idealist!
Det betyder dock inte att jag är omedveten om övriga världens hunger efter maktskifte, och historien talar sitt tydliga språk;
Väst är ändå den mest humana övermakten för världens folk. Vi är det fortfarande, trots avkristnandet och bankirmaffians enorma inflytande.
Vi har aldrig invaderat Kina eller Ryssland, utan dessa har på helt egen hand gjort sina länder till vad de är. Eller "helt på egen hand...". Vi kan säga "med hjälp av en viss utvald grupp", men Väst har definitivt inget med eländet i Ryssland och Kina att göra.