2022-03-03, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Nej, försvara skulle de definitivt inte göra. Risken är väl större att de gängkriminella skulle ställa sig på ryssens sida och ge sig på oss svenskar.

Tack. All heder till dig. Önskar att jag hade ditt mod, men inte i det här landet med den här opålitliga kulturberikade befolkningen vi har fått på senare år. Känner inte riktigt att jag har någon skyldighet att försvara den här regeringen som har drivit oss i fördärvet. Har gråtit blod i 8 år nu över hur det här landet har misshandlats.

Varför fick vi hit all fanskap då? Pga vara jänkarnas lismande drängar. Tackade inte t o m Borg för eländet? https://youtu.be/zYChQXDg4Wk

Ni som tror på riktigt ryssarna kommer anfalla sverige är antingen efterblivna eller läser ett propagandaskript. Med detta sagt tycker jag ändå det är bra försvaret äntligen kan få in de pengar det behöver och en tid framåt.
Citera
2022-03-03, 05:41
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartGulFantast
Varför fick vi hit all fanskap då? Pga vara jänkarnas lismande drängar. Tackade inte t o m Borg för eländet? https://youtu.be/zYChQXDg4Wk

Ni som tror på riktigt ryssarna kommer anfalla sverige är antingen efterblivna eller läser ett propagandaskript. Med detta sagt tycker jag ändå det är bra försvaret äntligen kan få in de pengar det behöver och en tid framåt.

För lite mer än en vecka sedan satt du och dina likar här på Flashback och påstod att de som verkligen trodde att Ryssland skulle angripa Ukraina var efterblivna och fyllda av globalistpropaganda...

Just saying...
Citera
2022-03-03, 05:50
Medlem
Är inte korsfästningsvideon från 2014 och blev debunked?
Citera
2022-03-03, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
För lite mer än en vecka sedan satt du och dina likar här på Flashback och påstod att de som verkligen trodde att Ryssland skulle angripa Ukraina var efterblivna och fyllda av globalistpropaganda...

Just saying...

Mina gelikar? Jag har satt mig in i situationen först när angreppet skedde. Och sett några dokumentärer på andra sidan, om de civilas lidande under pseudo-nazisternas terror & mormonernas ränksmiderier på ryssens farstu. Jag har lyssnat på båda sidor men även läst vad diverse olika experter skrivit.

Sammantaget så kan man ju lugnt säga detta var provocerat fram av jänkarna. Och alla och envar torde ha sett detta hända på milsvid avstånd.

Huruvida det är rättfärdigat eller ej kan man för all del diskutera. Givet Ukrainas ryska historia och arv, hotet mot ryssland på dess farstu, kuppen 2014 och all den terror som skett i Donbass så tycker jag personligen det är väldigt bra nu ryssen sätter ner foten en gång för alla.

Och att man uppenbarligen ej kan lita på jänkarnas garantier för fem öre även om dom nu skulle komma fram med sådana.
Senast redigerad av SvartGulFantast 2022-03-03 kl. 05:55.
Citera
2022-03-03, 05:54
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananbaat
Jag tycker detta förtjänar en egen tråd. Hur kan den humanitära stormakten Sverige leverera vapen till den här sortens krigförande stater? Är stödet förenligt med Försvarsmaktens berömda värdegrund? Är det hyckleri av svensk media att mörka det här eller borde även Fria Tider mörka? Jag vet allvarligt talat inte var jag står i frågan.

Källa: https://www.friatider.se/ukraina-borjar-avratta-krigsfangar-ska-slaktas-som-grisar
Det var tydligen någon tokfan lite lägre ned i befälsordningen som hotade med det, inga avrättningar med andra ord.
Citera
2022-03-03, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Vill ha mer källor. Stämmer det här så ska de inte ha ett skit ut av oss. En krigsbrott utan dess like.

"Vill ha mer källor". Är du pantad? Det anges en källa som hänvisar till grundkällan med länk om du ens bemödar dig att läsa och faktagranska.
Citera
2022-03-03, 05:57
Medlem
Gubbens avatar
Rysk propaganda. Visar hur desperata ryssarna börjar bli.
Citera
2022-03-03, 05:59
Medlem
JaredLetos avatar
Fuck 'em...

Det är en risk man får ta när man är soldat.

Varför ska Ukraina visa nåd när Ryssarna bombar och mördar kvinnor och barn. De bombar förskolor och sjukhus. Fega jävla svin, de förtjänar ingen nåd.
Citera
2022-03-03, 06:14
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Vill tillägga att de specificerat dödar artilleri-förare. Tycker de är en rymlig reaktion, då dessa är mördare och inte soldater om de bombar staden och civila.
Citera
2022-03-03, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Får hoppas att det är någon galning som kidnappat kontot på fyllan. Trodde inte heller på det efter som Fria Tider oftast vinklar sina texter men det verkar ju vara officiella kontot för Ukrainas militär.

Ett hett tips är att det är en cyberattack
Citera
2022-03-03, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Vad tråkigt det är att inte allt i världen bara är svart och vitt.
https://www.youtube.com/watch?v=fxt47UnZVdo
Och vad tråkigt det är att folk inte kan mörda varandra på ett civiliserat sätt.
Hallå där, din värld är bara din värld och finns bara i dina tankar!! Andra lever i sina världar och de kommer aldrig att mötas i din värld, det bara tycks så och därför krigas det förgäves-forever om vems värld är bäst, haha. Världskrig indeed! Jag ser nu ett utvidgat religionskrig med Hollywood vs "konservativa" Björnriket. Religionskrig är vad det ytterst-innerst!

Om jag försöker förstå din värd vad tråkigt det är att folk inte kan mörda varandra på ett civiliserat sätt..

Jodå du slaktar bara de som bor i området som hände i AU och US och sedan anfaller du andra länder med bomber på ett civiliserat sätt eller bara skickar 3000 soldater dill stöd för US som hade satt strafftullar på AU stålet.

Ingen får något straff utan en massa likes för det är bara fortsättningen i huvet på Vilda Västernfilmerna med de goda vita mot ursprungsbefolkningen och Hollywood vinner som vanligt med de vackra gossarna Obama, Trudeau och nu Zelensky.

Försök att förstå KARMA, allt går igen bara utseendet ändras! Så visst går det!

Tack för länken till Rebecka en härligt klarsynt kvinna, en mysig bitch jag vill se i en högre position!
Senast redigerad av shivashambo 2022-03-03 kl. 06:29.
Citera
2022-03-03, 06:29
Medlem
texashatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Fuck 'em...

Det är en risk man får ta när man är soldat.

Varför ska Ukraina visa nåd när Ryssarna bombar och mördar kvinnor och barn. De bombar förskolor och sjukhus. Fega jävla svin, de förtjänar ingen nåd.

Gäller det alla soldater allmänt, oavsett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in