2022-03-02, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Om man nu ska spekulera så hur troligt är det att Claesson drar en vända på nåt halvår här i Sverige nu när han drar från Ryssland?

Skulle tveklöst va seriens bästa spelare.

Vilka andra fönster är öppna? Sydkorea?

Lär nog bli Sverige då som sagt var. Men om vi bara snackar några månader, tror du inte det blir Elfsborg igen då? Eller hade han redan bostad i Stockholm?

Hursomhelst så skulle han såklart vara helt dominant.
2022-03-02, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Hoppas, synd att du inte kunde länka.
Disco avslöjar på Twitter. Går även att se på Aftonbladet.
2022-03-02, 19:31
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Disco avslöjar på Twitter. Går även att se på Aftonbladet.
Härligt!

Länk: https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/XqBWJx/allsvenskan-gustav-ludwigson-forlanger-med-hammarby
2022-03-02, 19:37
Medlem
Citat:
Om man nu ska spekulera så hur troligt är det att Claesson drar en vända på nåt halvår här i Sverige nu när han drar från Ryssland?

Han brukar väl träna med Djurgården, när han är hemma? Kort kontrakt tills sommarfönstret öppnar?

Med tanke på alla profilerade spelare som skulle bli tillgängliga (inte bara svenska) om ryska ligan kollapsar kan det bli ett spännande fönster i sommar, med VM väntande runt hörnet
2022-03-02, 19:39
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Lär nog bli Sverige då som sagt var. Men om vi bara snackar några månader, tror du inte det blir Elfsborg igen då? Eller hade han redan bostad i Stockholm?

Citat:

Om han kommer till Sverige så sätter jag mina pengar på att han kommer spela för Värnamo och det hade verkligen hedrat honom.
2022-03-02, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Om han kommer till Sverige så sätter jag mina pengar på att han kommer spela för Värnamo och det hade verkligen hedrat honom.

Jafan, Värnamo glömde jag ju bort. Det vore såklart fint.
2022-03-02, 19:55
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Förfärlig situation för spelaren. Men vore kul om Claesson kunde göra ett kortare ryck i MFF!
2022-03-02, 20:14
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Blir nog Elfsborg eller Värnamo om han kommer. Vad ska han till DIF och göra bli sämst i stan?
2022-03-02, 22:44
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
MFF på väg att lösa Hadzi och Kiesen enligt aftonhoran plusartikel. Varken jag eller personalen har hört något om det så vi får hoppas det är sanning.

Enligt samma artikel har Thelin varit förstavalet sen man insåg att Colak var för dyr.

Edit: jag vet att många gråter över eventuell värvning av Thelin men han levererar alltid och en äkta MFFare.

Sjukt nöjd om han värvas.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-03-02 kl. 22:58.
2022-03-02, 23:04
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
MFF på väg att lösa Hadzi och Kiesen enligt aftonhoran plusartikel. Varken jag eller personalen har hört något om det så vi får hoppas det är sanning.

Enligt samma artikel har Thelin varit förstavalet sen man insåg att Colak var för dyr.

Edit: jag vet att många gråter över eventuell värvning av Thelin men han levererar alltid och en äkta MFFare.

Med tanke på att man behöver svenskfostrade spelare så finns egentligen inte så många alternativ till IKT. Man får en spelare som kommer att göra sina mål, som har en historia i klubben och som kanske inte sticker ut igen om inget extraordinärt dyker upp. Klockren värvning i mina ögon.
2022-03-02, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma

Hadzi?
2022-03-02, 23:15
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av summerbursten
Hadzi?
Mobilen ändrade, Hadzikadunic, egen produkt just nu i Rostov.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in