2022-03-02, 05:54
Medlem
Hahaha så Biden och USA fortsätter köpa gas av Ryssland...
Citera
2022-03-02, 06:03
Medlem
bergsdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hahaha så Biden och USA fortsätter köpa gas av Ryssland...
Länk? Det skulle fan inte förvåna mig men wow
Citera
2022-03-02, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergsdal
Lyssnar på nyheterna i USA,varje nyhetskanal drar upp hans tal i natt..
Citera
2022-03-02, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BINARY-CIS-PERSON
USA är medlemmar i Nato, dumbom.

Och EU är inte en försvarsallians, idiot.

Du lägger så höga bollar vilket gör det lätt att smasha... Dumbom.
Lyssna på hans tal..lyssna och återkom..
Citera
2022-03-02, 06:13
Medlem
Citat:
Varför konvojen inte rör sig mer verkar vara de väntar in en konvoj till som ska komma från andra hållet,att omringa Kiev enligt USAs militär.
Att konvojen skulle ha slut på bensin ,att den har övergetts ,de kan ni glömma de är redo

Ja allt de gjort innan tyder ju på det iaf...

Börjar nästan bli pinsamt att titta på ryssarna. Såg ett klipp där ett helt kompani ryska stridsvagnar hade fastnat ute på ett fält i leran...
Soldater överger fordon värda många miljoner, de får slut på bränsle, saknar mat, är noll motiverade, tror att de är på övning när de plötsligt blir beskjutna, befäl överger sina värnpliktiga. Planeringen av detta är total katastrof.

Det absolut sista stället jag skulle vilja vara på i detta krig är i en rysk stridsvagn.
Citera
2022-03-02, 06:14
Medlem
Citat:
Lyssna på hans tal..lyssna och återkom..

Han sade att man skickar trupper till alla NATO länder i detta nu, att man stödjer Ukraina militärt, ekonomiskt, materiellt och att alla USAs allierade nu pressar Ryssland så hårt att Putin inte förstår vad som komma skall.

Men du får gärna visa mig ett enda citat som visar på det du påstår.
Citera
2022-03-02, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riverman83
Ja allt de gjort innan tyder ju på det iaf...

Börjar nästan bli pinsamt att titta på ryssarna. Såg ett klipp där ett helt kompani ryska stridsvagnar hade fastnat ute på ett fält i leran...
Soldater överger fordon värda många miljoner, de får slut på bränsle, saknar mat, är noll motiverade, tror att de är på övning när de plötsligt blir beskjutna, befäl överger sina värnpliktiga. Planeringen av detta är total katastrof.

Det absolut sista stället jag skulle vilja vara på i detta krig är i en rysk stridsvagn.

Hade nog inte velat sitta i en stridsvagn oavsett vilket land den kommer i från. Ganska enkelt att få död folk i en tank
Citera
2022-03-02, 06:17
Medlem
mr.Floppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Fiatpengar är pengar som saknar ett inneboende värde men har också blivit ett uttryck för skräpvalutor som nu rubeln ju är. Putin fixade ju till ett fall för rubeln som nog kommer gå till historien.

Visst, men även Us-dollar, Euro och svenska kronor är ju fiatvaluta. Antar att du i ditt inlägg menade skräpvaluta?
Citera
2022-03-02, 06:18
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsdal

https://youtu.be/nnwKN0bzghw

Dom är riktigt irriterade på honom som det verkar.

Han har stått och ljugit.

Dom tar upp många av hans lögner i klippet.
Citera
2022-03-02, 06:19
Medlem
BeachBobs avatar
Tycker Biden och Magdalena:s tal var klart godkända. Sen måste jag säga att detta kriget känns som det är personligt. Känns som putin har något personligt emot Volodymyr Zelenskyj och det är honom personligen som putin hatar.
Citera
2022-03-02, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Hade nog inte velat sitta i en stridsvagn oavsett vilket land den kommer i från. Ganska enkelt att få död folk i en tank

Av någon anledning verkar de ryska gå åt bra mycket fortare än de amerikanska...
Citera
2022-03-02, 06:23
Avslutad
Citat:
i dag kl 04:43 av Edgar
Father of All Bombs, tungt bombardemang och "Ryska fallskärmstrupper ska ha landat inne i Ukrainas näst största stad Charkiv under natten.
Under onsdagsmorgonen uppger ukrainska myndigheter och den ukrainska armén att ryska fallskärmsjägare landat i staden och attackerar ett militärsjukhus."
Det verkar som att Vladimir Putin läser tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in