2022-02-28, 16:03
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Var nog ingen riktig pojkvän....säkert (också..?) en "sexturist"..
Nej jag tror inte det. Barnet ser inte särskilt "vitt" ut.
Citera
2022-02-28, 16:05
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alice09
Jag reagerar på detta med faderskapet på Christys barn. Hon säger själv att det är möjligt att det är hennes fd pojkvän som är pappan, så de ska ta faderskapstest. Jaha, men när ska man komma till skott med då? Varför pratar hon och Tony som pappan och ser det som en självklarhet att det är han som ska vara det genom adoption om faderskapstestet (som jag tror aldrig kommer att bli av) visar annat?

Var är den förra pojkvännen?! I praktiken kan han ju gå omkring där totalt ovetande om att han har en dotter och att en annan man säger sig vara hennes pappa - även fast han vet att han kanske inte alls är det.
Vad romantisk du är.
Citera
2022-02-28, 18:15
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Nej jag tror inte det. Barnet ser inte särskilt "vitt" ut.

Sett andra barn i min närhet som är halvthai och de är minst lika mörka, så nej inte alls omöjligt.
Citera
2022-02-28, 22:09
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Sett andra barn i min närhet som är halvthai och de är minst lika mörka, så nej inte alls omöjligt.
Jag tänker mer på dragen.

Barnen har som regel västerländska drag. Såklart inte alltid. Jag har sett blonda vilket innebär att föräldrarna bör vara blandade även om det inte syns. Men jag tror att de då ligger längre bak i tiden. Vita män som utnyttjar fattiga delar av världen har det väl aldrig varit brist på.
Citera
2022-03-02, 05:45
Medlem
Sjuksköterskans familj ser ut som riktiga rednecks , framförallt männen som absolut inte vara glada över att hennes dotter skaffat en svart kille. De såg riktigt sura och bittra ut.
Citera
2022-03-02, 06:42
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Sjuksköterskans familj ser ut som riktiga rednecks , framförallt männen som absolut inte vara glada över att hennes dotter skaffat en svart kille. De såg riktigt sura och bittra ut.

Nu har jag inte följt programmet så noga, men är det hon som tidigare haft en gambisk kille och nu tagit dit en ny stilig gambier (vikingen)?

Det borde vara som USA att den som tar dit en utländsk partner genom giftermål också är ekonomisk ansvarig för denne i 10 år oavsett om de fortfarande är tillsamman eller inte. Egentligen helt orimligt att personer kan importera sexpartners nästan på löpande band och sedan att skattebetalarna ska stå för fiolerna.
Citera
2022-03-02, 19:52
Medlem
Asså, Latif….

Citera
2022-03-02, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Jag tänker mer på dragen.

Barnen har som regel västerländska drag. Såklart inte alltid. Jag har sett blonda vilket innebär att föräldrarna bör vara blandade även om det inte syns. Men jag tror att de då ligger längre bak i tiden. Vita män som utnyttjar fattiga delar av världen har det väl aldrig varit brist på.

Jag tror att en anledning till att christy förhalar med Sverigeflytt är att barnet biologiska pappa kanske finns där i jag bakgrunden. Han kanske är medveten om att barnet är hans men låter svennen betala för det…
Citera
2022-03-02, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Asså, Latif….

Helt rätt gjort av han. Borde vara lag att ha såna i sverige. vem fan blir ren av papper liksom!
Citera
2022-03-03, 00:01
Medlem
Ser första avsnittet nu,

Vilken mysig son Erica har!
Jonathan
Wouuuw,,
som han själv säger

Verkar så omtänsam och brydd på riktigt

Såna killar gillar jag!
Stabila och ödmjuka samtidigt,,
Citera
2022-03-03, 03:15
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Jag tror att en anledning till att christy förhalar med Sverigeflytt är att barnet biologiska pappa kanske finns där i jag bakgrunden. Han kanske är medveten om att barnet är hans men låter svennen betala för det…
Hon kanske helt enkelt behöver pengar men inte älskar karln. Han innebär ett bättre liv för henne eller framförallt för barnet medan hon själv har starkare band till de andra omkring sig. Även fattiga vill ge bättre möjligheter till sina barn och även fattigdom går att uthärda länge.

Uppfattar folk som lite naiva när de tror att männen stannar i någon sockervaddsidyll. Hon dejtade honom som gravid. Upplever det som ett jäkla driv om man orkar göra det och absolut inte de kvinnorna som några som upplevt kärleken där innan
Citera
2022-03-03, 06:16
Medlem
Vart själv mycket i philipinerna.Sjukt fattigt där och såklart tjejerna gör allt för att hitta nån vit man som kan rädda dom. Inget fel me det! Finns många players damer och finns många bra. Gällande ungen så är det nog inte tonys men det borde han nog veta nu själv. Man märker rätt snabbt om damerna där bara är ute efter stålar. De tjatar då ofta om pengar till familjen mm mm. En vettig tjej där drar sig från att fråga. hoppas det går bra för dom då tony verkar vara en bra och vettig kille
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in