Jag hatar att säga det, men du har rätt
Sen kanske off topic men Ukraina/Ryssland så pratas det om demokrati vs diktatur så vill ta med detta .....
Jag vill gärna ha Eran åsikt (utan personangrepp)
Ponera jag är en politiker
Mitt parti säger - Vi för marknadsekonomi , vi kommer inte släppa en kommunist regering
Folk röstar på mig , men då ist "Skojar bara vi släpper nu in kommunister "
Är det demokrati??? För jag tänkte på Annie Lööfs svek, då antar många röstade på henne då hon sa att hon skulle inte släppa Löfven en ggn till
I mina ögon är det valfusk då man säger en sak men gör ngt annat
Så jag tycker iaf inte 2018 var demokratiskt ... annars kan väl jag göra som mitt exempel här
Då är det snarare än stulen röst, då är vi inte bättre än en diktatur
Kommentar om detta tack
Citat:
Ursprungligen postat av
DroidBishop
Precis. Har folk helt plötsligt glömt bort hur man försökt tystat invandringskritiker? Hur man tystat folk som är kritiska till vaccin och vaccinmandat? Hur man i många år har svartmålat å det grövsta när folk vågar ha en åsikt som går emot narrativet?
Det här är en aspekt som jag tycker är viktig och som Putin är fullt medveten om. Nämligen att väst fullständigt har tappat all form av moralisk hävstång. Vi är demoraliserade och splittrade tack vare årtionden av usel politik och usla politiker och ett hyckleri av sällan skådat slag. Vi kan inte längre vifta med moralpinnen.
Och nu har Putin bestämt att omvandla diffus diplomati till faktisk realitet på marken. Och vad har vi att sätta emot? Värdegrund och hälla ut rysk vodka?