Citat:
Ursprungligen postat av
Bobthebear
Nej men då får jag väl bygga en jävla kojja uppe i norrland då. Kommer iaf inte bry mig om den här konflikten. Är det folk som dig och Magdalena bland annat som dragit in oss i en sån konflikt så får ni gott klara er själva sen när allt går åt helvete. Stödjer jag inte Sossarna eller deras jävla smörja skiter jag fan i att göra något åt saken. Om det är dom som nu lyckas dra in oss i WW3. Jag hade försvarat vårt folk så gott det gick iaf om någon attackerade oss om vi inte gjort någonting mot just det landet. Nu dock har vi tyvärr redan gjort bort oss, och om något händer Sverige är det totalt självförvållat för den idioti Magdalena och kompani bedriver.
Så du tycker man bara ska se på när en kommuniststat tar över en demokrati?
Satan så arg och trött jag blir på såna som dig. Ingen stolthet alls. Det vi delar med Ukraina är demokratin. En oprovocerad attack på en demokrati är ett hot mot alla demokratier. Oavsett vad man tycker om vår regering och riksdag så är vi svenskar något att kämpa för. Oavsett vad Mona Sahlin säger så har vi en fin historia att vara stolta över. Kommer kriget till Sverige så är det inte vår regering jag kommer kämpa för. Jag kommer kämpa för dom som prydligt var fjärde år går och röstar på något de tror kommer göra Sverige väl.
Går det åt helvete för Ukraina kommer dom inte ha en chans till att bygga sin egen historia. De kommer aldrig få det så överdrivet bra som vi har det i Sverige.
Att vi får läsa om kränkta fetton som inte får åka bergodalbana eller tjejer som blivit våldtagna när något äckligt fyllo klämt dom på brösten. Det är ett väldigt bra tecken på att vi har det väldigt bra och att vi glömt hur vi fick det så bra. Det leder i sin tur till att vi tror att vi inte behöver kärnkraft, försvar och bönder.
Just därför ska man stå upp mot as som försöker rasera detta.
Alla uppgifter om att motstånd skall upphöra är falskt!
Och när vi blivit ockuperade bedriver vi sabotage i fabriker och myndigheter för att försvaga ockupationen. Vi ska aldrig glömma att vi är ett fritt folk!