2022-03-01, 15:47
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Nämen?! Skrattar så tårarna rinner. Ok - din uppfattning alltså om Prinsen Jag tycker inte han har varit lat - tvärtom så har han varit med i många uppdrag och jobbat på bra. Både på Torpet och på Farmen. Sedan att han vill sova själv i SB-stugan förstår jag och att han inte heller vill skapa avundsjuka bland de andra = Bra val! Tycker nog han är värdig att få komma till Final - men Vinna Farmen: Nej!
I Finalen ser jag hellre Arre som Vinnare av Farmen. Fast vi vet ju inte vare sig vem som blir 1:ekämpe eller 2:ekämpe på Söndag och inte heller vilka som kommer tillbaka från Torpet - än.
Farmen avsnitt 39 ons 2 mar - avslöjar vilka som kommer tillbaka till Farmen.

Bildbevis från Farmen avsnitt 41 sön 6 mar.
https://www.bildtagg.se/bild/w1xayxzfguh0j1zmxnbg1t4n

Farmen avsnitt 41 sön 6 mar - avslöjar vem som blir andrekämpe
Senast redigerad av Puma006 2022-03-01 kl. 16:10.
Citera
2022-03-01, 15:51
Medlem
mensverkets avatar
Är det bara jag eller fattas ett sammandrags-avsnitt av Torpet? D.v.s. inte TV4 play utan på tv!
Citera
2022-03-01, 15:55
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det där är inte Helené. Hon har ingen iran-näsa.

Det kan vara hon men bilden är rätt suddig. Hade det varit en bild på hennes röv däremot!
Går inte att missta den perfekta gluteus-muskulaturen!
Citera
2022-03-01, 16:08
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Är det bara jag eller fattas ett sammandrags-avsnitt av Torpet? D.v.s. inte TV4 play utan på tv!
På vanliga tvn (TV4) så visas det inte på torsdag. Gjordes det inte förra veckan heller.
Avsnitt 5 på Lördag kl 06:55 > 5 mars
Avsnitt 6 på Söndag kl 06:55 > 6 mars
Senast redigerad av Puma006 2022-03-01 kl. 16:15.
Citera
2022-03-01, 16:43
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Nämen?! Skrattar så tårarna rinner. Ok - din uppfattning alltså om Prinsen Jag tycker inte han har varit lat - tvärtom så har han varit med i många uppdrag och jobbat på bra. Både på Torpet och på Farmen. Sedan att han vill sova själv i SB-stugan förstår jag och att han inte heller vill skapa avundsjuka bland de andra = Bra val! Tycker nog han är värdig att få komma till Final - men Vinna Farmen: Nej!
I Finalen ser jag hellre Arre som Vinnare av Farmen. Fast vi vet ju inte vare sig vem som blir 1:ekämpe eller 2:ekämpe på Söndag och inte heller vilka som kommer tillbaka från Torpet - än.
Jag tror det är Jonas som skribenten avser. Då blir det logiskt.
Citera
2022-03-01, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag tror det är Jonas som skribenten avser. Då blir det logiskt.
Ja, jag menade Jonas.
Citera
2022-03-01, 16:50
Medlem
[quote=CS128|79314450]
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors

Jag menade Jonas, inte Prins.
Det blev något knas med citeringen också.
Citera
2022-03-01, 16:59
Medlem
Citat:
Jag svarade på Luxors inlägg ... han hade taggat oss båda två och kanske att det därför blev galet i vem som fick svaret då! Mitt svar var menat till Luxor iaf.
Det blev fel i taggningen.
Jag menade Jonas, inte Prins.
Citera
2022-03-01, 19:37
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Han har fru/sambo!

Kollar vissa inte på programmet?
Det verkar som att han får oväntat besök i sängen i
x antal oinbjudna pussy-cats

Jag tror att Farmen-redaktionen har varit listiga och placerat skrinet i Prins säng under kudden
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-01 kl. 19:51.
Citera
2022-03-01, 19:44
Medlem
funktioners avatar
Heja Arlind!!
Synd att Bella åkte hem.

Kan inte sluta garva åt han David eller vad han hette som kom in i en dag och fick ångest och ont i magen och åkte hem direkt hahahahahaha
Citera
2022-03-01, 20:52
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
De flesta deltagarna hade ett förhållande när de kom in i programmet. Flera har förhållande tagit slut efter farmen.
Exempel:
Helenes kraschade.
Jonas flickvän dumpade honom.

Hörde att Helene är en sizequeen
Citera
2022-03-01, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Heja Arlind!!
Synd att Bella åkte hem.

Kan inte sluta garva åt han David eller vad han hette som kom in i en dag och fick ångest och ont i magen och åkte hem direkt hahahahahaha
Han gav nog gruppen som sköter castingen något att fundera på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in