2022-03-01, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Han kommer hit för att reaktionerna är bättre här än i Danmark.

Det handlar om att visa hur lätt provocerande muslimer är, vilket de beviserligen är.
Det är ett sätt att visa folks riktiga ansikte.
Lättprovocerade människor är patetiska människor.

Tar vi huruvida han är pedofil eller inte så har han ju inte suttit och groomat 13 åringar utan snackat om kvinnor att man ska piska dom osv under sex osv.

Han är ingen pedofil mig veterligen, däremot är han en tönt som hänger med tonåringar.
Som 25 åringar som festar och umgås folk i lägre tonåren fast värre.

Kan tänka mig att han är en incel också.
Pinsamt hur du lättvridna individ inte kan ta in vad som hände utan försöker manipulera tråden. Tjänstefel och avsked utan miljoner i kompensation är det enda rätta.
Citera
2022-03-01, 10:40
Medlem
ZugMaskins avatar
Vem skriker han ”idiot” till? Koranbrännaren? Varför gynnar det SD?
Citera
2022-03-01, 10:41
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Hänger ganska mycket blattar här dock. Dels folk som bor uppe vid Östra, dels kompisar till blattar som spelar för Qviding. Sen kommer det även hit folk med bil från Kortedala/Bergsjön.

Ok. Till fotbollen menar du? De stämmer säkert. Inget område är bra längre. Bryr mig inte om folk inte alla är vita, lite blandning e ok helst 80%-90% vitt för min del men folk som saknar hyfs och beter sig, gäller även WT, får mig o tappa lusten.
Jag e fan en curse av min egen uppväxt. Har tyvärr insett att svensk medelklassområden är sällsynta bubblor som behöver skyddas som en sällsynt art av fungerande samhälle.
Dessutom tar rika personer över härlanda/kålltorp snart. Progressiva barnfamiljer tvingas blanda eller fly till lerum/Landvetter osv. Trolhättan, ale osv är kört. Kungsbacka e kört. Möjligtvis mot havet..
Ställen där folk rycker på axlarna om du bränner en koran.
Senast redigerad av Asb3rger1337 2022-03-01 kl. 10:43.
Citera
2022-03-01, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Pinsamt hur du lättvridna individ inte kan ta in vad som hände utan försöker manipulera tråden. Tjänstefel och avsked utan miljoner i kompensation är det enda rätta.
Vad fan snackar du om egentligen?
Jag har inte försvarat eller stöttat journalisten.
Jag har inte heller stöttat Rasmus Paludan även om hans handlingar visar hur pinsamt lättprovocerade en del människor är.
Citera
2022-03-01, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Va heter han? Härlanda är mer typ mer vitt än majorna Härlanda har ingen genomfart eller närliggande utandörsområden. Skyddat av Örgryte, sävenäs och delsjöskogen är gammledtan närmst. Gammlestan är fan mordor i jämförelse.
Örgryte/Kärrtorp/härlanda är därför ett av de bästa ställena om man gillar stabila medelklass familjer utan att bo 30m kollentivtrafik från stan.
Han heter M*artin G*rill.
Citera
2022-03-01, 10:44
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Han heter M*artin G*rill.
Ty sry jag läste igenom tråden sedan.
Roligt att han bor i de vitaste områdena. Killen borde flytta till Angered o smaka på klan när han ska gå till lekparken med sina framtida barn.
Citera
2022-03-01, 10:45
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
Får han inte betalt av skattebetalare för att bevaka demonstrationen snarare än att delta i den?

Som den knäböjande polis-Lisa, det gick bra.
Citera
2022-03-01, 10:58
Medlem
Fimbulramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbolina
Ja, det är rimligt att hela SVT:s journalistik reduceras till en anställds åsikter. Din analys håller.

Vad smart du är! Smartast på internet! Grattis! SVT och PS har en lång historia av att vara vänstervridet och partiska. Många gånger rent regeringsstöd. Så nej, inget som baseras på en anställds åsikter. Däremot tydligt att arbetsmiljön bejakar denna aktivism då han gör det helt obehindrat fast han har kläder som tydligt visar att han är i tjänst. Hade han haft med sig något från en arbetsplats som lagt någon vikt på objektivitet hade han åtminstone tagit av sig sin fula väst.
Citera
2022-03-01, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Ty sry jag läste igenom tråden sedan.
Roligt att han bor i de vitaste områdena. Killen borde flytta till Angered o smaka på klan när han ska gå till lekparken med sina framtida barn.
De goda "antirasisterna" gör allt som oftast det. I typisk vänsteranda så ska alla andra än de själva tvingas leva med effekterna av deras politiska beslut/vilja.
Senast redigerad av Tompa81 2022-03-01 kl. 11:33.
Citera
2022-03-01, 11:15
Medlem
Släng reportern i skärselden.
Detta är ett skolboksexempel på problemet med statlig media.

Ner med skiten om ni inte kan kontrollera era anställdas oberoende.
Citera
2022-03-01, 11:15
Medlem
karnstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Vad smart du är! Smartast på internet! Grattis! SVT och PS har en lång historia av att vara vänstervridet och partiska. Många gånger rent regeringsstöd. Så nej, inget som baseras på en anställds åsikter. Däremot tydligt att arbetsmiljön bejakar denna aktivism då han gör det helt obehindrat fast han har kläder som tydligt visar att han är i tjänst. Hade han haft med sig något från en arbetsplats som lagt någon vikt på objektivitet hade han åtminstone tagit av sig sin fula väst.

Exakt. När man arbetar på en plats som har i uppdrag att sakligt och objektivt rapportera om verkligheten och känner sig så bekväm med att skrika ut sina partiska, subjektiva åsikter iförd arbetsmundering, då är det inte bara personen det är fel på. Det är klimatet. Arbetsmiljön är inte frisk. Hans jobb är att inte göra det där. Om han inte får sparken på dagen så säger det tonvis om organisationen som helhet.
Citera
2022-03-01, 11:18
Avslutad
Dessa fanskap till aktivister inom medier, myndigheter etc kommer alltid att vara folkets fiender. De anser sig själva vara en sorts världsförbättrare oavsett om de står och skriker "idiot" åt någon som bränner en koran eller ger PUT till islamister på Migrationsverket.
Deras feta narcissistiska egon bara förpestar samhället. Låt dom jobba på Samhall istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in