2022-03-01, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Tuff tjej, men vi får skicka fram USA och Storbritannien när Ryssland ska hållas ansvariga.
Oroa dig inte, Puttler kommer hängas av sina egna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarek90
Hon besitter ju på kärnvapen så det är jämn fight!

Problemet är att hon slarvat bort knappen .
har Ann kärnvapen ?
Citera
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Det finns en tråd om Irak. Det är inte aktuellt. Vare sig här eller där. Använd sökfunktionen.

Det blev aktuellt igen eftersom jag var tvungen att använda det för att omkullkasta ditt påstående. Vad är ditt problem? Du verkar mest vara intresserad av att kasta ut alla som inte håller med dig ur diskussionen. Vad är poängen då med att ens ha en tråd om Ukraina-konflikten?
Citera
2022-03-01, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Varför jämför du ukrainare med terrorister? Heroiska motståndsmän åker väl inte till en annan stad för att spränga kvinnor och barn i tunnelbanan.

Massmedier har inte heller rapporterat om döda kvinnor och barn förutom enstaka fall. Var får du allt ifrån?

Så du tror inte att bland de flera miljoner arga ukrainare inte finns de som vill hämnas?

Det hat som ukrainare känner mot Ryssland kommer skapa många terrorister.

Eller tror du att det bara är i Afghanistan som övergrepp på befolkningen skapar terrorister?

Ryssland kommer under lång framtid leva med terrorbomber.

Och när du ändå tog dig tid att svara har du hunnit binda räntan på dina bolån?
Citera
Bannlyst
Hur har det gått med belarusiska trupper, har dom anslutit än?
Är det i natt Putin erövrar Kiev lr vad väntar han på 🤷🏻‍♂️ tick tock, tick tock 😂🇺🇦✌️🇺🇦
En desperat Putin är en farlig och oberäknelig Putin.
Snart kan endast Kina 🇨🇳 rädda oss 😱
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Den gode stalin fick ett ultimatum av Roosevelt.
Nej, men av Chamberlain
Citera
Medlem
Peter77s avatar
.
Citera
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Tror knappast att svenskar kan skilja på en ryss och en ukrainare. Absolut 100% säkert kan ingen svensk skilja på en ryskspråkig ukrainare och en ryss.
Och?
Hur är det relevant? Samma sak gäller för en ryskspråkig lett.
Citera
2022-03-01, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Det är för mig en gåta hur Ann Linde som är utrikesminister med så lite kompetens inom detta område.

Tycker hon på allvar att det var ett godkänt svar på frågan? Hon kunde lika gärna ha svarat "ingen kommentar".
Människor utan erfarenhet, levt i politiska broilerfabriken.....nu betalar du o jag priset....
Citera
Medlem
Adiaphorouss avatar
Citat:
Menar du folket i Donbas eller folket i Kiev?
Vilka menar du?
Citera
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Det blev aktuellt igen eftersom jag var tvungen att använda det för att omkullkasta ditt påstående. Vad är ditt problem? Du verkar mest vara intresserad av att kasta ut alla som inte håller med dig ur diskussionen. Vad är poängen då med att ens ha en tråd om Ukraina-konflikten?

Tar man upp gammal historia som inte finns på världskartan så låter det som att du har kopierat din landsfaders retorik. Han nämnde just Irak. Dvs inga argument.
Citera
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Och det var efter kriget mot Armenien hösten-20. Det var nu i december.
Hur i h-vete kan de förvänta sig att någon med IQ över 80 skall finna dem det minsta trovärdiga. NATO utbildar Azerbajdzjans militär ffs!

Samtidigt trummas folket nu upp till en gapande massa "russia bad". Det är sannerligen fascinerande att se på första parkett.
Det går knappt att hålla reda längre på vilka militärjuntor, despoter, envåldshärskare, banditer och skumraskfigurer som är OK och vilka som är skit som ska skit ha. De skumma staterna i Centralasien är kluriga... Till nyligen hade jag troligtvis även nämnt Ukraina. Ingen idé att som utomstående försöka sätta sig in i det där. Vi vet ändå inte mer exakt hur NATO-entouraget resonerar, mer än att man aldrig drar sig för att göra det som är mest opportunt för stunden. Ryssland är ett under av transparens i jämförelse, kan jag tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in