2022-02-26, 09:49
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Wtf. Vad händer? Är DFS upplöst? Så tyst. Hur gick det med etableringen på västkusten? Blev det en DFS förening i gbg?

Eller har DFS gått undercover liksom?

Tror Magnus är rädd nu då Putin är hotfull, Söderman är som bekant på Rysslands svarta lista, första raketen från Ryssland kommer landa i Älgarås. Stöd Magnus flykt från Sverige, swisha!
Citera
2022-02-26, 11:22
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Wtf. Vad händer? Är DFS upplöst? Så tyst. Hur gick det med etableringen på västkusten? Blev det en DFS förening i gbg?

Eller har DFS gått undercover liksom?

I höst är det 5 år sedan Det Feta Sverige bildades. Har dom kommit någonstans i befrielsen av Sverige?

Eller som Dan sa: "massmedia ska komma till oss och fråga, vad tycker svenskarna om det här?"
Citera
2022-02-26, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
I höst är det 5 år sedan Det Feta Sverige bildades. Har dom kommit någonstans i befrielsen av Sverige?

Eller som Dan sa: "massmedia ska komma till oss och fråga, vad tycker svenskarna om det här?"

Det är komiskt. Vad tycker svenskarna i Älgarås? Vi frågar tre nazister.

Det krävs mer än ett (1 st.) gubbdagis för att göra sig till talespersoner för ett helt folk.

Man skulle kunna tänka sig att Dan inbillade sig att "folkutbytet" skulle gå så snabbt att det snart efter lanserandet skulle vara så att svenskar bara var en liten grupp bland en massa andra grupper som ska tillfrågas. Om man faktiskt använder ordet "folkutbyte" så kanske tankarna går åt det hållet.
Citera
2022-02-28, 16:43
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Hon är också eskimå så han har inte rasblandat.
Nu ska tydligen Dan ta sin Eskimå-tant å dra till kallare bredgrader, skönt att hon ska få komma nästan hem.

Han säger i podden att hon kommer förlora sitt jobb iom flytten, det tycker jag ändå var föredömligt progressivt att Dan skaffat en käring som tror på att kvinnor ka utan att Dan ska leka ensam familjeförsörjare för att stärka sig själv, men jag antar att jag bara är bortskämd eftersom Herr D är slavdrivare av sin hunsade självplågande tjej . Han är möjligen en anomali i nationella rörelsen?.

Så, vet du vad Danas eskimå-brutta jobbade med i Tyskland? var det kanske inte med hunting & gathering? Vad ska vi sätta henne i för pysselsättning när hon kommer hem? eller introducerats för svea rike

Lämna dom Nazi-Tyskland pga av för hårda Corona-lagar? det känns som en starkt bidragande orsak
Citera
2022-02-28, 20:18
Medlem
Nu ska Dan flytta tillbaka till Sverige igen. Och: gissa vad!

Japp, helt riktigt gissat. Han tigger återigen pengar för sin flytt.

Näpp, nu ska jag gå och bajsa, men swisha gärna över en slant för toapapper.
Citera
2022-03-01, 00:22
Medlem
Keonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Lämna dom Nazi-Tyskland pga av för hårda Corona-lagar? det känns som en starkt bidragande orsak
Nej, det är för att det är valår och DFS planerar att rösta in Magnus i Törebodas kommunfullmäktige.
DFS håller tummarna nu att Sverigedemokraterna ska använda sig av öppen lista precis som de hade i valet 2018. Det är med piskor, spikklubbor och lite nakenyoga DFS kommer ta en plats i kommunen och där igenom flytta fram sina positioner och visa alla er skeptiker DFS väg är den rätta vägen.
Citera
2022-03-01, 10:05
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Nu ska Dan flytta tillbaka till Sverige igen. Och: gissa vad!

Japp, helt riktigt gissat. Han tigger återigen pengar för sin flytt.

Näpp, nu ska jag gå och bajsa, men swisha gärna över en slant för toapapper.

Han kan väl göra en NFT av en bild på utrustningen han "sålde" till föreningen för 50 000 förra gången. Tror säkert föreningen kan tänka sig att investera i en sådan exklusiv NFT till en låg summa motsvarande 50 000.
Citera
2022-03-01, 14:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Han kan väl göra en NFT av en bild på utrustningen han "sålde" till föreningen för 50 000 förra gången. Tror säkert föreningen kan tänka sig att investera i en sådan exklusiv NFT till en låg summa motsvarande 50 000.
Vi vet inte vad NTF betyder? Neurofibrillary tangles?
Citera
2022-03-01, 17:49
Medlem
Adonis.s avatar
Men vad händer med etableringen av DFS Väst i Gbg? Eller vart skulle den nya föreningen vara? Vem ska leda den? Samma koncept som DFS i Älgarås eller mer fristående? Vad händer liksom?

Har den nya DFS klubben ngt att göra med husfonden? Ska det nya huset oxå ligga i västsverige? Är inte DFS i Älgarås att räkna som väst?

Ska ngn flytta från Älgarås & styra upp ny förening, typ Björn B?

Please, I want to know?
Citera
2022-03-01, 18:23
Medlem
Citat:
Men vad händer med etableringen av DFS Väst i Gbg? Eller vart skulle den nya föreningen vara? Vem ska leda den? Samma koncept som DFS i Älgarås eller mer fristående? Vad händer liksom?

Har den nya DFS klubben ngt att göra med husfonden? Ska det nya huset oxå ligga i västsverige? Är inte DFS i Älgarås att räkna som väst?

Ska ngn flytta från Älgarås & styra upp ny förening, typ Björn B?

Please, I want to know?

Sluta med tiondet till syrianprästen och ge pengarna till Dan i stället så kanske du får veta genom de exklusiva utskick som går till medlemmar.
Citera
2022-03-01, 18:29
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Sluta med tiondet till syrianprästen och ge pengarna till Dan i stället så kanske du får veta genom de exklusiva utskick som går till medlemmar.

Eller så kan du som god medmänniska dela med dig av den information & kunskap som du verka besitta inom det aktuella ämnet.

Tjänster & gentjänster, bror.

Allvarligt, vad händer med folkrörelsen DFS? Är det Björn B som ska flytta till typ gbg & styra upp eller är det ngn annan kändis från den nationella världen?

Hoppas då att dom tagit till sig av mina råd. Real community shit liksom.
Senast redigerad av Adonis. 2022-03-01 kl. 18:48.
Citera
2022-03-02, 15:12
Avslutad
Jag gick ur Dfs ett halvt år efter starten. Idag får jag ett mejl från dom där Dan berättar om sin flytt hem till Sverige och tigger pengar för densamma.
Lite märkligt när jag avregistreras mig från allt vad dom hade att göra med för minst fyra år sedan. Jag har inte haft någon kontakt överhuvudtaget sen dess. Och idag har dom letat upp min mejladress igen.
Går det extremt dåligt för dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in