Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-02-28, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
Hela världen står upp för Ukraina och mot Putler. Du kan vara helt trygg i att det inte finns något sätt för Putler att normalisera relationerna med resten av världen efter detta. Det här slutar med att en av Putlers närmsta sätter en kula i pannan på honom så att de kan kan börja bygga på sina relationer till resten av världen igen.

han behöver bara ha relation med kina, och vi i väst suger ju redan av kina som det är. dom har liksom dödat 6 milj människor med ett virus och vad gör vi`åker på os som straff, inte undra på att dom ser på oss som fittor
Citera
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
USA har den tekniken av det jag vet

Säkerligen. Reagan startade Star Wars projektet redan på 80‐talet. Året är 2022. Det kommer i alla fall aldrig landa några missiler på deras territorium.
Citera
Medlem
serbisknegers avatar
När jag säger att ryssar är mongoler, så menar jag det verkligen!

https://twitter.com/i/status/1498271436078825480
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det är definitivt kortison, det var det första morsan sade när hon såg videon. Hon tar själv skiten. Förstör kroppen långsamt.

Hoppas det går snabbare på lillpitten då. Vore bra om han dog inom en snar framtid.
Citera
Medlem
Smutzs avatar
Det kan ju inte bara vara jag som tror att den här ”förhandlingen” också bara är en psy-op? Meningen är inte att komma överens utan meningen är att få lite mer ammunition till propagandakriget. Jag förutspår att ett antal konton snart kommer papegoja att ”knarkarnazistjuden vägrade att ens förhandla”. Såklart föreslog man Vitryssland som förhandlingsplats i hopp om att de skulle svara med ett blankt nej, nu får man istället låtsas förhandla lite och sedan hitta på något konstig krav som man påstår att ”juntan” kommit med. Vänta bara.
Citera
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dbloods
Eller så vill Putin bara se världen brinna först, en sista käftsmäll emot väst innan han stämplar ut.

Har svårt att se honom checka ut som en ”förlorare”. Han kan lika gärna smälla på som den galning han är.

Nu har han absolut inget att förlora och det är på extremt farligt.
Citera
Medlem
Frickys avatar
USA:s utrikesdepartement uppmanar medborgare som befinner sig i Ryssland att genast lämna landet.

”Amerikanska medborgare bör överväga att lämna Ryssland omedelbart via de kommersiella vägar som står till buds”, meddelar USA:s UD.

Man kan ju tänka sig att USA är redo med att slå till mott Ryssland om atombomber börjar bli mer en verklighet.
Citera
2022-02-28, 16:16
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det var ukrainarna som ville ha förhandlingar.

Krävs väl två till att förhandla? En Putin med en bra hand hade bara kört på.
Citera
Medlem
PrBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Då tycker jag att du backar upp ditt påstående med länkar, som bevisar detta istället!
Men snälla, kom in i matchen. Finns ju hur många klipp som helst som visar när det fullkomligt regnar ner bomber över civila bostadhus i Charkiv idag.
Hur kan du ha missat detta?
Citera
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Bra fråga.
Den ukrainska regeringen spelar med sina medborgares liv.

Här gäller det att rädda oskyldiga ukrainares liv.
Min uppmaning till Zelenskij är: skriv under pappret nu!
Förutsätter att du tycker att Sovjet borde ha gett upp första dagarna när Nazityskland anföll!?
Då hade väldigt många liv sparats och ryssarna hade kunna leva i fred under Hitlers styre.
Eller?
Citera
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novaextremex
Tack. Ett steg i rätt riktning men var inte så stort som jag trodde i så fall.

Jag skulle ta lätt på hans löften.
Citera
2022-02-28, 16:17
Medlem
BlackKnightDuncans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Rubeln verkar ha stabiliserat sig lite. Från 110 till 101 Rubel för en Dollar

Centralbanken som stödköper Rubler troligtvis. Har de gjort tidigare för att "stabilisera" valutan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in