2022-02-26, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det är första gången hon studerar på universitet. Den oro och tvivel på sin egen förmåga uttrycker en majoritet av första års studenter. Dom flesta godkänns dock..

Precis vad jag också har tänkt, alla som påbörjat så höga studier känner det säkert så, tvivlar på sig själv.
Jag vet att jag själv gjorde det när jag pluggade.
2022-02-26, 20:03
Medlem
BMC64s avatar
[quote=Loveangelie|79264534]Ledsen grabben, men jag tror helt ärligt att det är din trovärdighet som är i botten.
Jag kan samtidigt undra NÄR det ska gå in i din skalle att ingen här inne i tråden vill annat än att Lydia sitter av tiden. Ingen har ens påstått något annat.

Men det verkar dessvärre som att du inte tycks begripa det, och det är jag ledsen över.[/QUO

Du borde kanske tänka till ett varv till, innan du ljuger om din agenda. tolv år till tik tak, tik tak
2022-02-26, 22:26
Medlem
[quote=BMC64|79267031]
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Ledsen grabben, men jag tror helt ärligt att det är din trovärdighet som är i botten.
Jag kan samtidigt undra NÄR det ska gå in i din skalle att ingen här inne i tråden vill annat än att Lydia sitter av tiden. Ingen har ens påstått något annat.

Men det verkar dessvärre som att du inte tycks begripa det, och det är jag ledsen över.[/QUO

Du borde kanske tänka till ett varv till, innan du ljuger om din agenda. tolv år till tik tak, tik tak

Jag börjar nästan tro att du vill få det till att det är hemskt att sitta i ett Svenskt fängelse, Ledsen att göra dej besviken, sköter Lydia sej så har hon sin första permission om ca 3,5 år och hallå 66 tv kanaler, gym, solarium, 3 mål mat om dagen tennis, badminton, vollyboll, besöksrum med engångslakan, frigång efter 9 år från ett utslussningsboende, bättre kan du inte få det.
2022-02-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66

Jag börjar nästan tro att du vill få det till att det är hemskt att sitta i ett Svenskt fängelse, Ledsen att göra dej besviken, sköter Lydia sej så har hon sin första permission om ca 3,5 år och hallå 66 tv kanaler, gym, solarium, 3 mål mat om dagen tennis, badminton, vollyboll, besöksrum med engångslakan, frigång efter 9 år från ett utslussningsboende, bättre kan du inte få det.
Inga gym och solarium kan motverka att du blir berövad din frihet och blir inlåst varje kväll kl20. 00 I detta fall minst 12, år!! . Bland det värsta du kan vara med om.
Det borde väl även idiot förstå!
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-02-26 kl. 22:47.
2022-02-27, 00:10
Medlem
[quote=BMC64|79267031]
Citat:
Ledsen grabben, men jag tror helt ärligt att det är din trovärdighet som är i botten.

Ja du borde verkligen försöka tänka till lite, om du nu kan det. För jag har inte ljugit om något, och jag har heller inte något agenda som du tycks tro.
2022-02-27, 00:20
Medlem
[quote=Hans66|79269991]
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64

Nej då, det är väldigt lugnt att sitta i fängelse här i Sverige i jämförelse med andra länder.
2022-02-27, 09:22
Medlem
Mercedes avatar
[quote=Hans66|79269991]
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64

Nämen oj vilket lyxliv!
Kanske du precis hittade det efterlängtade MOTIVET många här letat efter, kanske var detta planerat till och med? Kanske hon rent av blev besviken det blev 18 år och inte livstid..

Suck
2022-02-27, 17:01
Medlem
[quote=Mercede|79275602]
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Nämen oj vilket lyxliv!
Kanske du precis hittade det efterlängtade MOTIVET många här letat efter, kanske var detta planerat till och med? Kanske hon rent av blev besviken det blev 18 år och inte livstid..

Suck

Nop, inte ett motiv jag söker efter precis. Kanske ditt, men inte mitt varje fall.

Jag tror liksom inte att det finns något motiv. Och att det är en psykos hon har fått.
Sen kan man ju tycka att det är en dålig utredning, och ett dåligt försvar också.
2022-02-28, 01:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Har hon flyttats till sitt nya långvariga "hem" än? och vart hamnar hon?

undrar jag också? när och var? vilken tid det har tagit..
2022-02-28, 08:03
Medlem
Mercedes avatar
Vågar inte fortsätta quota då quotingen blev fel hos någon i början men @LoveAngelie:

Från att hela tiden velat visa att motivet låg hos Emil till att inse att Lydias psyke mest troligt ligger bakom, bra jobbat

Det är det NOG så (caps så ingen misstolkar det som att jag VET) att det är hennes diagnoser i samband med bistrande vilja från henne OCH bristande hjälp från psykvården.
Senast redigerad av Mercede 2022-02-28 kl. 08:31.
2022-02-28, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Vågar inte fortsätta quota då quotingen blev fel hos någon i början men @LoveAngelie:

Från att hela tiden velat visa att motivet låg hos Emil till att inse att Lydias psyke mest troligt ligger bakom, bra jobbat

Det är det NOG så (caps så ingen misstolkar det som att jag VET) att det är hennes diagnoser i samband med bistrande vilja från henne OCH bristande hjälp från psykvården.

Ja, jag tror fortfarande att huvudorsaken till hennes utlösta psykos ligger på Emils psykande av henne.
2022-02-28, 11:56
Medlem
Citat:
[QUOT

Nej då, det är väldigt lugnt att sitta i fängelse här i Sverige i jämförelse med andra länder.

Citat:
Men kära lilla Vemdalen, Var har jag skrivit att jag har prövat fängelser både utomlands och i Sverige? Se så, plocka fram det, eller sluta ljug.
Är dina uttalanden bara antaganden och falsk ryktesspridning menar du?

Vad får du detta ifrån om du inte har erfarenhet på nåt sätt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in