2022-02-28, 08:01
Medlem
Thelonegunmans avatar
Helt rätt beslut av Sverige. Äntligen visar vi lite stake istället för handhjärtan.
Det är också symboliskt viktigt att visa psykopaten i Kreml hur avskydd han är i Europa och vi står bakom Ukraina inte bara i ord utan också i handling.
Det enda negativa jag ser är att tyvärr ökar väl sossarnas popularitet nu bara för det.
Citera
2022-02-28, 08:01
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet-Nationalism
Då blir det upp till bevis för ÖB och hans HBTQ, det är regnbågsflaggan vi skall slåss för, inte den svenska fanan. Vi får hoppas Finland hjälper oss som Sverige gjorde under Vinterkriget. Där är män riktiga män.

Hade du något relevant att säga eller bara dra det vanliga rysstrollandet?
Citera
2022-02-28, 08:06
Medlem
Citat:
Då blir det upp till bevis för ÖB och hans HBTQ, det är regnbågsflaggan vi skall slåss för, inte den svenska fanan. Vi får hoppas Finland hjälper oss som Sverige gjorde under Vinterkriget. Där är män riktiga män.

Varför är du och alla andra Putinfans besatta av bögar? Jag som är lite säkrare på min sexualitet, jag är inte incel eller bög och ser jag en homo eller t.o.m pride så går jag vidare med livet. Du börjar tänka på kuk, Putin och röv. Varför är det så tror du?
Citera
2022-02-28, 08:10
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Skit samma vad man krigar för om man får möjligheten att döda ryssar.
Citera
2022-02-28, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Skit samma vad man krigar för om man får möjligheten att döda ryssar.
Jag menar att lobbyister med den inställningen haft för stort inflytande på den svenska hållningen i denna konflikt.
Citera
2022-02-28, 08:26
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Lät för dig säga, Sverige sitter med 2 miljoner plus muslimer och mängder av tungt kriminella vilket inte Finland gör. Sverige är redan i kaos, nu detta också.

Ryssland kan ge muslimerna hopp om ett eget parti och ge dem vapen. Hotet kommer innifrån.
Citera
2022-02-28, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Varför är du och alla andra Putinfans besatta av bögar? Jag som är lite säkrare på min sexualitet, jag är inte incel eller bög och ser jag en homo eller t.o.m pride så går jag vidare med livet. Du börjar tänka på kuk, Putin och röv. Varför är det så tror du?
För att de själva är smybögar.
Vanliga hetro män kunde inte ha brytt sig mindre om vad en liten minoritet män gör.

Det är ju bara titta på deras användarprofiler, i princip samtliga är också intresserade av skvaller.
Citera
2022-02-28, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Men Ukraina kan ju knappast vinna mot Ryssland så falla lär de ju göra? Vore väl lika troligt som att vinna på lotto att de skulle kunna stå emot Ryssland? 🤷🏻‍♀️
Ryssland kan inte vinna mot Ukraina

Har du sett hur bestämd och stark Ukrainas president Volodymyr Zelenskyj är? Han ger inte upp. Han får inte skadas.

Ukraina har stark militär, men behöver hjälp.

Militära enheter från andra stater deltar regelbundet i internationella övningar ihop med ukrainska styrkor

Sedan 3 juni 2016 kan kvinnor tjänstgöra som del av stridande enheter inom Ukrainas armé.

Antingen flyger du till Warszawa i Polen eller Budapest i Ungern. Sedan tåg.

Ukrainas ambassad i Stockholm:
https://sweden.mfa.gov.ua/en
Citera
2022-02-28, 08:54
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Ryssland tvingar oss in i Nato med sin aggressivitet. Det är uppenbarligen vi och Finland som är nästa mål
Jag tror att ni drömmer. Ryssarna klarar inte ens av ukraina.
Citera
2022-02-28, 08:58
Medlem
JamesWebbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Men Ukraina kan ju knappast vinna mot Ryssland så falla lär de ju göra? Vore väl lika troligt som att vinna på lotto att de skulle kunna stå emot Ryssland? 🤷🏻‍♀️

Hur kunde Afghanistan stå emot Sovjet i 10år och USA i 20år. Hur kunde USA förlora mot fattiga Vietnamn efter 20år? Vann de alla på lotto?
Citera
2022-02-28, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Jag fattar inget av ditt inlägg, men Peace Brother !

Vill inte eller kan inte?
Peace på dig med!
Citera
2022-02-28, 09:03
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Jag tror att ni drömmer. Ryssarna klarar inte ens av ukraina.

Det går sämre än förväntat för dem men de tar sig sakta men säkert in i landet. Vi ska vara glada över att deras metoder är urusla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in