Citat:
Ursprungligen postat av
Novakolia
Skämt åsido förstår jag verkligen inte paniken. Låt oss säga att Ryssland blivit galet och ska attackera alla vilket självklart inte är fallet. Innan Ryssland attackerar Sverige, måste de först ta Ukraina förstås, därefter de tre baltiska länderna, Kazakstan och sedan Finland. Därefter blir det Sveriges tur.
Som ni ser är det helt osannolikt. För Ryssland ha först och främst inte blivit galet och sedan så skulle de aldrig mäkta med ta alla de andra länderna först.
Inte helt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Novakolia
En sak är dock klar och det är att denna kris har fått upp ögonen på många i Sverige hoppas jag, på hur viktigt det är med ett lands försvar. Ett lands försvar vilar på en känsla av gemenskap, dvs nationalism eller kalla det patriotism om ni vill. Denna har vänstern gjort allt för att minimera.
Förstöra.
Vänstern avskyr Sverige. Vilken sida tror du MP, media och kommunisterna stödjer?
Media har alltid bestått av kommunister. Kommunister stödjer ryssland.
Citat:
Ursprungligen postat av
Novakolia
Inte många invandrare skulle ställa sig på frontlinjen idag för att försvara Sverige och det är svenskarnas fel, då de aldrig ställt krav på invandrarna eller på allvar försökt integrera dem på riktigt. [/b]
Nej. Det är Socialdemokraternas fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Novakolia
Dessutom måste Sverige införa allmän obligatorisk värnplikt så att den svenska ungdomen skärper till sig. Nu är svenskarna ett gäng bortskämda soffpotatisar som bara har rättigheter och inga skyldigheter.
...lär sig att döda kommunister igen.
Ska bli roligt att höra hur miljonen invandrarna ska "användas" vid denna kris.
Min gissning: