Citat:
Ursprungligen postat av
Coysman
Nå er det vel på tide at denne forfatterforeningen deres får hue opp av vinflaska og prøver å sortere fakta i saken. Ikke bare lage nye avsnitt i en hinsides strøm av mer eller mindre idiotiske avsnitt om villedning. Snart så jeg tror dere kanskje anklager TH også for å ha fått Putin til å angripe Ukraina som en del av villedningen.
Irene opplevde hendelsen, noterte ned detaljer om forløpet digitalt på jobben. Og meldte dette inn til politiet noen få dager etter at saken ble offentligjort i januar 2018. Altså, hun har beviser for at hun opplevde dette.
Gro på sin side stod frem etter at Irene var på Åsted Norge. Den reportasjen må vi nesten tro ble laget av Tv2 når politiet hadde gjort sin etterforskning av sporet. Enten via tips fra politiet selv, Irene, en lekkasje eller et anonymt rips til Tv2.
Ja Irene har sett noe. Det er bare så synd at hun ikke varslet politiet med en gang. Da ville det vært mulig å få sikkert svar på hva Irene så. Nå er det hele mer uklart.
Holden må gripe hvert halmstrå han kan finne, i forsøket på å skape tvil i skyldspørsmålet.
Det er tydelig at TH satser på vitner. Som vitner som har sett BMW på Ås, og vitner som har snakket med AE på telefon.
Vitner som skal gi han alibi, som samtalen med MN 10:38 - 11:12. Samtalen som også skal utelukke TH som Hettemannen, som ble observert Metrosenter 10:25, Hjelpemiddelsentralen 10:32-33, Festplassen på vei tilbake til parkeringsplassen ved Ishallen 11:12. (Er det ikke litt lang tid, tar det 7-8 min å gå fra Metrosenteret til Hjelpemiddelsentralen (?), stoppet underveis (?).) Vet ikke hvor mye tid Hettemannen kan ha hatt i S4. 20 - 30 min. Kanskje.
Vi får se da, hvor langt TH kommer med disse vitnemålene sine, når det blir alvor i retten.