Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-27, 10:37
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rokossovsky
Ja, det svider att Ryssland och kamraterna i Vitryssland och i Folkrepublikerna, kommer att befria Ukraina från den nazistiska varbölden.
Verkar ut som ni har lika stora problem i tråden som ni har i Ukraina jisses måste vara jobbigt med att propagandan inte fungerar, Än värre är det med Historia också många fel och mycket rant ni har som ingen mer än ni själva tror på jobbigt läge!
Citera
2022-02-27, 10:37
Medlem
Besynnerligt detta, mina logiska resonemang säger att ett sådant här krig som har förberetts i år max får resultera i 5 döda ryssar innan opinionen ballar ur. Ett modernt högteknologiskt krig ska ske i cyberspace och rymden. Med egentligen noll mänskliga förluster på båda sidor där man uppnår kapitulation/seger med teknik och inte dödstal.

Stackars arma människor på båda sidor, ena sidan leds i fördärvet av en ensam galning och andra sidan drabbas av ett oönskat krig.
Citera
2022-02-27, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RA_86
Såg du inte videon med Vladimir Putin? han sade uttryckligen att han skall utföra en "speciell fredsbevarande militär operation" vidare har han sagt att det ukrainska folket skall befrias från det nedknarkade Neo-nazi styret i Kiev.
Barnamördare V.Puttin kämpar för sitt politiska liv och för fortsatt obegränsad tillgång till statskassan. Att det kostar några tusen värnpliktiga livet skiter han i, det är bara vanliga fattiga ryssars barn iallafall, miljonärerna kan ju muta loss sina barn. Att det kostar tusentals civila i det demokratiska Ukraina livet bryr han sig heller inte om. Det gäller att hålla kvar båda händerna i kassaapparaten till varje pris.

Vi får se om kineserna inte kan snickra ihop något "fredsbevarande" i östra Sibirien. Varför betala en skurkstat som Ryssland för Kol, Olja, Gas, Järnmalm och Timmer, när det bara är att följa i den impotente Putlers fotspår och lägga rabarber på det.
Citera
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegymer
Sluta titta på rt.
Jag kan inte nå RT här. Google dns verkar blockera det

Tråkigt men sant. Det fria väst slår till.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shizukesa
Ryssarna har ännu inte satt in ens hälften av vad de har till sitt förfogande, och tror du att Natos beväpnade legosoldater vinner?
Haha hur känns de att ni blir ägda?
Citera
2022-02-27, 10:39
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Putin är på inga sätt en nolla. Han är smart och beräknande.

Visst.

Det var ju han som kom på Relativitetsteorin... eller var det Kim i Nordkorea som sa det?
Går inte längre att skilja dem åt.
Citera
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fikasugen
Sitter på Starbucks i Istanbul just nu. Och jag lovar att det är fler ryssar här än turkar. Det verkar som dom redan har invaderat Istanbul i tysthet.
ja der har väl problem att t ut pengar på måndag
Citera
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Ja det är oerhört märkligt. Inga videos eller info om honom sedan i måndags!

Inga framsteg alls för ryssarna i natt? Kiev fortfarande intakt och Ukraina kontrollerar också luftrummet över staden.
Charkiv faller ju nu. Så framsteg görs ju. Tyvärr. Tror att Ukraina faller inom ett par dagar tyvärr. Men jag hoppas jag har fel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Jag kan inte nå RT här. Google dns verkar blockera det

Tråkigt men sant. Det fria väst slår till.
Hahah är de blockerat i Ryssland med?
Citera
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivanhoe1881
Exakt! Alla Puttlerkramare har inte riktigt tänkt så långt. Den stora majoriteten vill ju inte ha med Ryssvänliga regimer att göra. Det finns en anledning till varför man gick bort ifrån det och istället riktar blickarna västerut.

Anledningen stavas USA. Ukraina har varit väldigt ryssvänligt genom åren, speciellt under Kuchmas tid. Ett broderfolk som har haft goda förbindelser.
Citera
Medlem
D3adknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shizukesa
Ryssarna har ännu inte satt in ens hälften av vad de har till sitt förfogande, och tror du att Natos beväpnade legosoldater vinner?

Hoppas och önskar att dom ukrainska styrkorna dödar så jävla många ryssar som möjligt. Av hela mitt hjärta önskar jag ryssarna allt ont. Puss på dig.

Hoppas att hela jävla Ryssland jämnas med marken av NATO och EU och allt vad du kan tänka dig.
Citera
Medlem
Nu är han från försvara högskola. Med i P1 igr.

Väldigt bra och saklig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in