2022-02-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Jag har inte Facebook, vad var han aktivist för/mot? Vad var så att säga poängen?
Tillhör Extinction Rebellion, tanken var att försöka stoppa/försena ett par flygningar p.g.a deras utsläpp.
Citera
2022-02-26, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ja37
Tillhör Extinction Rebellion, tanken var att försöka stoppa/försena ett par flygningar p.g.a deras utsläpp.
Jaså, dom där dårarna. Tack för svar.
Citera
2022-02-26, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vem är denna Björn? Verkar inte så lite frälst.
Björ* Paxli*g (*=n) 42 år, från Malmö. Geniet limmade fast sig på en bana som inte använts för flyg på 20 år.
Citera
2022-02-27, 00:37
Medlem
Herregud, varför skulle dom posta det här online? Pinsamt är ju bara förnamnet
Citera
2022-02-27, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Björ* Paxli*g (*=n) 42 år, från Malmö. Geniet limmade fast sig på en bana som inte använts för flyg på 20 år.
Det finns bara två personer med det efternamnet, han och hans fru, så jag antar att namnet är taget. Vad hette han förut?
Citera
2022-02-27, 00:56
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Varför lät man inte honom sitta kvar?

Undrar jag också. Han verkar inte ha gjort någon skada. Uppenbart hade han limmat fast sig på Koenigseggs test bana. Dom hade ju kunnat muntra upp honom med att köra i cirklar runt honom och brännt lite gummi.
Citera
2022-02-27, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen

Nolltaxerare?
Citera
2022-02-27, 06:07
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fransethaiko
Nolltaxerare?

Nä, men inte långt ifrån, för att vara doktor i psykologi. Han skattade för blott 206 kkr i förvärvsinkomst.

Måhända jobbar han bara deltid för att ha tid att frälsa världen. Jag föreslår att han istället använder fritiden till att gå till komvux och läsa gymnasiefysik, det torde räcka för att en åtminstone normalbegåvad människa skall sluta oroa sig över någon "klimatkris".

Den där maniska sektblicken, det självgoda dravlet och det galna mässandet av trossatserna... Helt förlorad i koldioxidreligionen! En både läskig och - med omständigheterna som polisen redogjorde för i åtanke - komisk film.
Citera
2022-02-27, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Varför lät man inte honom sitta kvar?
Man undrar också över hur mycket lim det gick åt.

Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Nyligen föreslog väl regeringen hårdare straff för veganer som ställer till med problem för djur och djurägare när dom gör intrång på bönders mark och skrämmer djuren.
När polis och tjuvkärringar från länsstyrelsen gör intrång hos privatpersoner, skrämmer och jagar deras djur och till och med mördar djuren då är det dock helt OK. De påstår skit om djurägare medan de själva inte sällan har jobbat inom djurindustrin där djur våldtas, torteras och mördas på löpande band. Djurexperiment är de också inblandade i. Märkligt många sönderblonderade, horiga vänsterkärringar som jobbar just inom länsstyrelsernas djurenheter.
Citera
2022-02-27, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Herregud, varför skulle dom posta det här online? Pinsamt är ju bara förnamnet

Nej, han är en hjälte och denna heroiska insats är viktig för hela allmänheten att se.
Citera
2022-02-27, 08:31
Medlem
Hur kunde han hamna så fel? Han lär väl ha tagit sig dit med kollektivtrafik. Frågade han chauffören efter ”flygfältet” eller letade han bara efter en stor öppen asfaltyta, vilken som helst? Man märker väl att man inte är på en flygplats, liksom…
Citera
2022-02-27, 08:34
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Nyligen föreslog väl regeringen hårdare straff för veganer som ställer till med problem för djur och djurägare när dom gör intrång på bönders mark och skrämmer djuren. Det behövs hårdare straff för sådana här aktivister också. Skulle jag se någon fastlimmad så skulle jag alla gånger springa fram och slita loss hippiejäveln.

Eller llimma fast på ett flygplan som flyger mellan två destinationer....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in