2022-02-26, 18:31
Medlem
JamesWebbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Hade vi inte en fullskalig attack? Vad skiljer nu då? Att han sänder in modernare utrustning, flera och bättre soldater, släpper bomber över städer?

Jag vet inte. Men Ryssland säger själva att de bara använt 1/3 av styrkan vid gränsen så antar de skickar resten.
Citera
2022-02-26, 18:32
Medlem
Mainforcepatrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Jag är övertygad. Men jag har inga bevis men det går helt i linje med vad dom säger. (Hotar med). Vilka annars skulle det vara?

Ok, bara känslor, åsikter och rädsla alltså. De SISTA sakerna man behöver i ett skarpt läge.
Citera
2022-02-26, 18:32
Medlem
JamesWebbs avatar
Nu stänger Turkiet Bosporen. Undra vad Rysslands svar kommer bli på det.
Citera
2022-02-26, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luriflaxfluxflax
Yepp, du ser det i intervjuerna med ryska krigsfångar.

Deras stridsmoral är oerhört låg! Har soldaterna ingen moral att döda sitt brodersfolk spelar det ingen roll hur mycket vapen de har.

Ukraina slåss för sin frihet och existens och har en krigar president. Om det är något som höjer stridsmoralen så är det att ha en
Stark ledare vid fronten!

Vi har reda flera exempel på ukrainska martyrer och hög moral bland de ukrainska hjältarna!

Så jävla bra skrivet! Klockren analys. Nu är det upp till resten av Europa att se till att soldaterna har det dom behöver för att försvara sin frihet.

Putin, go fuck yourself!
Citera
2022-02-26, 18:37
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Du kommer bli förgjord.
Simo Häyhäs ande kommer sätta en kula i din panna.
Endast en död ryss är en bra ryss.

Hmm, tror inte du var riktigt läskunnig där ett tag eller så är det nåt försök till, jag vet inte.
Skulle han sätta en i din verkar det som den skulle möta ett kallt och mörkt tomrum efter penetration.

Endast en blöt kyss är en bra kyss. Älskar dig.
Citera
2022-02-26, 18:39
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Kadyrov ska visst ha skickat dit tjetjener. Vad ska dom dit o göra.

Förstöra moralen i armén ännu mer?
Citera
2022-02-26, 18:41
Medlem
cerns avatar
Hur mycket skulle det kosta skattebetalarna om Sverige går med i NATO?
Citera
2022-02-26, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Nu är hackergruppen Anonymous också med och försöker bekämpa Putin. Nice

Nu finns det iofs ingen hackergrupp kallad ”Anonymus”, men det är väl som med det mesta här i tråden/forumet. IT-boomern.
Citera
2022-02-26, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Hmm, tror inte du var riktigt läskunnig där ett tag eller så är det nåt försök till, jag vet inte.
Skulle han sätta en i din verkar det som den skulle möta ett kallt och mörkt tomrum efter penetration.

Endast en blöt kyss är en bra kyss. Älskar dig.
Det verkar var mycket homoerotik bland ryssjävlarna.
Men du kan mer än gärna kyssa mynningen på min karbin...
Endast en död ryss är en bra ryss.
Citera
2022-02-26, 18:51
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Hur mycket skulle det kosta skattebetalarna om Sverige går med i NATO?

Om vi fortsätter tro att NATO eller inte är vårt val och kan bestämma när, bedrar vi oss mer än vi rövknullas på daglig basis.
Och vi fortsätter att finansiera 389 miljoner in i Ryssland tom 2024 via Sida-projekt.
Och vi fortsätter att ge 250 miljoner till Ukraina i bistånd varje år.

Så, vi har förstås råd med allt och är det nåt vi har i beredskapsförråden så är det Värdegrund & Vaselin.
Citera
2022-02-26, 19:00
Medlem
Ingen panik med nato,kommer att vara lugnt ett bra tag efter detta.Ukraina kommer att bli pruttens fall på alla vis inte minst i ett land som har svag ekonomi från förr.Dessutom vänder sig egna folket mot honom nu, inbördeskriget är inte långt borta.Vi kan snart glömma prutten för gott.
Citera
2022-02-26, 19:01
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Om vi fortsätter tro att NATO eller inte är vårt val och kan bestämma när, bedrar vi oss mer än vi rövknullas på daglig basis.
Och vi fortsätter att finansiera 389 miljoner in i Ryssland tom 2024 via Sida-projekt.
Och vi fortsätter att ge 250 miljoner till Ukraina i bistånd varje år.

Så, vi har förstås råd med allt och är det nåt vi har i beredskapsförråden så är det Värdegrund & Vaselin.
Ja det tänkte jag inte på..

På och så höjs skatten på bensinpriset och elen och lite småsaker..

kom ihåg allt är ryssens fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in