2022-02-23, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Varför som kvinna kallar du andra kvinnor för något som nedsätter dem till ett kön? SLIDDJUR. Är det så du vill tituleras? Okejdå FITTA. Då titulerar jag dig fitta hädanefter.

Du verkar snarare vara en autistisk tjej som inte får väninnor och därför försöker passa in bland killarna genom att "spela cool" och nedvärdera andra kvinnor. Jag ser varför de flyr dig för daaaamn.

För att hon är flashbackare. Srry HighWayDelight jag känner inte dig och kan så klart inte svara åt dig.

Men så skrev "alla" här innan sidan blev så PK och censurerad. Hon har varit här länge och även om jag långt ifrån håller med om allt hon skriver så har hon förstått jargongen och tar inte illa åt sig av termen sliddjur. För känner du dig inte träffad, du har mer att "erbjuda" än sex till en man, ja då behöver du inte lipa över det.

Inte alla kvinnor är sliddjur.
Citera
2022-02-24, 00:57
Avslutad
De två brudarna men främst Pernilla Sjöholm som just nu horar sig på instagram. Ni måste söka upp henne på instagram och kolla vilka bilder hon lägger upp.

Det är många frågetecken.

- Hon har varken skam eller skäms att visa upp sig så här för allmänheten efter att en snubbe har lurat skjortan av henne.

- Vem betalar dessa lyx resor för henne idag?

- Hon har botoxat och gjort fillers i hela sitt fula tryne när hon är 40 år.

- Hon gör stolt reklam för sin Netflix intervju. Fastän hon inte fattar att hela världen ser nu svenska eller skandinaviska tjejer som horor som gärna står på alla fyra för bli tagna i alla hål.

Hon är fan skam för alla svenska tjejer där ute.
Citera
2022-02-25, 09:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
För att hon är flashbackare. Srry HighWayDelight jag känner inte dig och kan så klart inte svara åt dig.

Men så skrev "alla" här innan sidan blev så PK och censurerad. Hon har varit här länge och även om jag långt ifrån håller med om allt hon skriver så har hon förstått jargongen och tar inte illa åt sig av termen sliddjur. För känner du dig inte träffad, du har mer att "erbjuda" än sex till en man, ja då behöver du inte lipa över det.

Inte alla kvinnor är sliddjur.
Är medveten om det, jag var också här då och tycker det låter hemskt men dåså, då stör det inte dig att jag titulerar dig kuk med kulor då. Bra, kukmedkulor!
Citera
2022-02-25, 10:29
Medlem
Ghastens avatar
Precis inte hört någon man som är intresserade av detta. Många som blir lurade.
Citera
2022-02-25, 14:26
Medlem
Citat:
Är medveten om det, jag var också här då och tycker det låter hemskt men dåså, då stör det inte dig att jag titulerar dig kuk med kulor då. Bra, kukmedkulor!

Sliddjur var dock normen innan flashback blev så PK. Men du får se om ditt försök fastnar. Jag bryr mig då inte, ord skadar mig inte.

Tycker Iofs det var lite väl tamt men du bestämmer. Jag nickar förfan misslyckandet. Man måste vara bra känslig om man bryr sig om ord.

Grövre kan du! Eller drack mor din för mycket under graviditeten? Det skulle förklara en del. Nej min var nykterist, hon behövde inte sprit för att vara både korkad och elak.

Antar att du lever skyddat om ord upprör dig.
Citera
2022-02-25, 15:17
Bannlyst
Citat:
Sliddjur var dock normen innan flashback blev så PK. Men du får se om ditt försök fastnar. Jag bryr mig då inte, ord skadar mig inte.

Tycker Iofs det var lite väl tamt men du bestämmer. Jag nickar förfan misslyckandet. Man måste vara bra känslig om man bryr sig om ord.

Grövre kan du! Eller drack mor din för mycket under graviditeten? Det skulle förklara en del. Nej min var nykterist, hon behövde inte sprit för att vara både korkad och elak.

Antar att du lever skyddat om ord upprör dig.
Var det det bästa du hade? "Drack din mamma"? Nej att DIN är alkoholiserad är din uppväxt, inte min. Låt mig nu vara din tönt.
Citera
2022-02-26, 17:32
Medlem
Citat:
Var det det bästa du hade? "Drack din mamma"? Nej att DIN är alkoholiserad är din uppväxt, inte min. Låt mig nu vara din tönt.

Första jag kom ihåg som var barnvänligt nog. Inte är du värd mer energi än så.

Fö är min morsa en hemsk person, önskar hon supit.
Citera
2022-03-04, 23:30
Bannlyst
Citat:
Första jag kom ihåg som var barnvänligt nog. Inte är du värd mer energi än så.

Fö är min morsa en hemsk person, önskar hon supit.
Usch, det där är ju hemskt.. Ledsen att du växte upp med en sådan, har sett vilken skada det kan orsaka så känner med dig. Inte meningen att slå på ett ömt sår, fan. I'm sorry.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in