Citat:
Ursprungligen postat av
Manissa
Jag skrev nog kasst. Jag menade att skägg tomtarna skulle till Ukraina så klart!
Det är väl det Putin tänker göra. Återbefolka Ukraina med en massa stalinist-slödder och islamister. Därför jag inte förstår varför alla vänsterliberaler i väst låtsas hata Putin som driver samma anti-vita globalistagenda i Ryssland som väst gör mot sin egna befolkning. Skillnaden är att Putin är desto mer auktoritär och brutalare i sina metoder medans västglobalismen är lite mildare och passiv aggressiv. Därför jag ändå motvilligt föredrar västglobalismen framför Dugins helt jävla skadade och efterblivna Eurasien projekt.
Samtidigt har Putin snärjt en massa korkade incelnassar och högerextrema i väst att se på Ryssland som något sorts konservativt vitt slaviskt ortodoxt himmelrike som kommer rädda dem från globalistväst. Det är så stört. Dugin-högern är en självmordssekt helt enkelt. Putins Gate.
Enda som egentligen stämmer i Dugin-högerns och vänsterliberala västmedias propaganda för och emot Putin är anti-LBTQ grejen. Fast även där överdriver båda sidor i både sitt skönmålande (Dugin-högern) och förkastande (vänsterliberala msm).