Citat:
Ursprungligen postat av
JoeBidenLuktarBajs
Ja det är en fiktiv person. Man märker på texten att det är en vuxen människa som suttit och fantiserat ihop det där. Riktigt vidrig historia dock, och vi vet ju att liknande saker skett i verkligheten(läs t.ex tråden om Rickard Bladh i Kalmar).
Jag vet inte vad sanningen är, men anser att det är djupt problematiskt när man blandar sanning med fiktion vilket tyvärr tycks vara Dumpens affärsidé. Vi får absolut inte glömma att de vill tjäna pengar på sin verksamhet.
Att liknande saker hänt i verkligheten betvivlar jag inte men det ger för mig inget fripass att hänga ut folk.
Många anser att ”pedofilerna” gjort ett val och så är det absolut, de har gjort ett val men utifrån vilka premisser? Tror att några av dumpens uthängda saknar verklighetsförankring och att de skulle backa i skarpt läge. Vem fan vill liksom sätta på en 4-åring? Sen att det för somliga triggar kåthet tror jag snarare beror på att de tänker att mamman är ohämmad och att de därmed kommer få vara med om det sex som förmedlas genom porren de normalt sett runkar till.
I verkligheten tror jag de flesta män känner skam efter att ha sprutat en kvinna på ansiktet, efter orgasmen stillas det man några sekunder tidigare tyckt var sexigt till en verklighet.
Många av de kvinnor jag träffat genom åren har sagt att de vill ha satsen i fittan eller möjligtvis i munnen eller på brösten. Att bli sprutade på ansiktet är det ingen som ansett det vettigt (knappt).
Tror tyvärr att många män skadats av den lättillgängliga porren, liksom somliga kvinnor. Inget fel i det men de männen som hängs ut tror jag är är drabbade av denna ”kultur”.
De tror att de vill knulla unga flickor, de är knappast som ”äkta” pedofiler såsom Patriks förövare som liksom pappan, morbrorn, grannen eller tränaren bygger upp en relation med offret. Det är dessa som ska avslöjas i min mening framför kåta gubbar som inte begriper vad de pysslar med.
Pedofilerna som sabbar liv är knappast de som söker random kontakt på nätet, det är folk som står i barnets närhet som är den stora faran och de kommer Dumpen aldrig lyckas avslöja. Tyvärr…
Senaste uthängningen är i min mening högst diskutabel, en människa har fått sitt liv totalförstört och blivit utpekad som pedofil utan att vi egentligen vet något. Äckligt beteende absolut, men hur många är seriösa på riktigt? Det vet vi inte…