2022-02-26, 13:01
Medlem
trillians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuluser
Detta är helt sant

Enligt vem?

Om du gått i svensk skola så hade du lärt dig att det heter "JAG TROR att detta är helt sant"

Hur är vädret i St. Petersburg idag?
Ätit nåt ”borcht” eller vad det nu är ni äter.
Åk hem till din familj i Irkutsk och var en bättre person.
Citera
2022-02-26, 13:04
Medlem
Quid pro quos avatar
Om nu klåparna och marionetterna i regimen skall gå med så bör de antingen göra det direkt medan Ryssland är upptaget och innan de återhämtar sig.
Eller måste både Sverige och Finland rusta upp som tokar och vara i högsta alarmberedskap, liksom NATO, när de gemensamt tillkännager medlemskapet.

Är inte särskilt entusiastisk inför utsikten av uppgående i NATO då Atlantpakten är ett effektivt redskap för globalismen. Men en invasion av Ryssland är självklart inte heller tilltalande då det är liten chans att den ryska staten kommer att tillåta något slags återställande av den svenska nationen.
Citera
2022-02-26, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Sverige har redan samarbete och övningar ihop med Nato-land.

Hur löser det problemet?
Citera
2022-02-26, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trillian
Haha. Ert problem är att folks svenska är så bra här att vi kan genomskåda er usla Google Translate-svenska.

Varför undanber du dig saker om du inte är lättkränkt?

Vad får du i lön av Putin? 1 rubel om dagen? Skaffa dig ett riktigt jobb och gör världen bättre istället för att sprida skit på internet.
Så vart och när har dom hotat oss? Länk tack.

Och jag undanber mig en massa påhopp ditt jävla USA troll
Citera
2022-02-26, 13:26
Medlem
Citat:
Så vart och när har dom hotat oss? Länk tack.

Och jag undanber mig en massa påhopp ditt jävla USA troll
https://m.youtube.com/watch?v=L1hzyNjyesU
Sådär, eller ska du envisas med att detta bara är en liten varning?
Citera
2022-02-26, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thompzzon
https://m.youtube.com/watch?v=L1hzyNjyesU
Sådär, eller ska du envisas med att detta bara är en liten varning?
Du har alltså gått i vår PK skola och känner dig kränkt

Självklart kommer ryssland att vidtaga åtgärde om tex Finland skulle gå med i NATO, att INTE göra det skulle vara tjänstefel av den ryska regeringen det måste du väl begripa.

Har du hört talas om Kuba krisen?
Citera
2022-02-26, 13:31
Medlem
ForumApaches avatar
Med uttalandet bekräftar Zakahoran att Ryssland är ett hot och endast medlemskap i NATO ger ett starkt skydd mot Ryssland.
Citera
2022-02-26, 13:35
Medlem
Frontlinjens avatar
Myndigheten för psykologiskt försvar har noterat att ryska desinformationsoperationer ökat i omfattning, även i Sverige.

Många inlägg i denna tråd är bevis på detta.

Låt dig inte förledas. Skulden för detta ligger 100% på Putin. Nato har inte ”omringat” Ryssland, istället är det fd östländer som har dåliga erfarenheter av Ryssland och vill skydda sig. Vilket nu visat sig vara välgrundade farhågor.

Nu är det dags för Sverige att snabbt gå med vi också, innan Putin hinner börja hota oss på allvar.
Citera
2022-02-26, 13:38
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Myndigheten för psykologiskt försvar har noterat att ryska desinformationsoperationer ökat i omfattning, även i Sverige.

Låt dig inte förledas. Skulden för detta ligger 100% på Putin. Nato har inte ”omringat” Ryssland, istället är det fd östländer som har dåliga erfarenheter av Ryssland och vill skydda sig. Vilket nu visat sig vara välgrundade farhågor.

Nu är det dags för Sverige att snabbt gå med vi också, innan Putin hinner börja hota oss på allvar.

Han har börjat för längesen.
Det är nu hans galna tankar kommer till handling.

Citat:
Självklart kommer ryssland att vidtaga åtgärde om tex Finland skulle gå med i NATO, att INTE göra det skulle vara tjänstefel av den ryska regeringen det måste du väl begripa.

Det låter nästan som ett hot från sida rysstroll.
Senast redigerad av Mayahem 2022-02-26 kl. 13:40.
Citera
2022-02-26, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av corv1
Du har inte valt att komma hit? Vem tvingade hit dig? Vilka hindrar dig från att lämna? Är det pengar till flygbiljetten du har problem med så sponsrar jag gärna för att slippa en sån som dig i mitt samhälle. Nato ja tack
Är född o uppvuxen blatte i Sverige. Pengar hindrar mig från att lämna just nu. Behöver 100-200 lax mer, tror att SD erbjöd vissa återvändare cirka 400

Nato ja tack? Så du vill pulveriseras tsm med dina tråkiga landsmän? VF inte! Hoppas ni går in. Hade gärna velat se ett par mosade sönderbombarderade svennar på Gotland och Öland, det hade varit en fin början

Citat:
Ursprungligen postat av Nordixs
Jag är helsvensk och måste säga att du tyvärr har flera poäng här. Gör allt jag kan för att lämna landet sedan två år tillbaka när jag började inse just detta. Självklar det jag inte gärna någon dö, och inte heller på bekostnad av min familj. Men du har rätt i övrigt.
Sverige är inte något normalt land någonstans. Kvinnor som rakar håret kort, humanister och feminister som stöttar gangsterrapp för att förstöra ungdomarnas sinneslag osv. Värst av allt är sekularismen.

Hela landet är bokstavligt talat knullat med feminister alla myndigheter, bara kvinnor som får jobb genom könskvottering, kvinnor ska vara starka män ska vara svaga och sitta hemma,folk har så konstiga rättigheter här, man kan inte ens diskutera nåt på jobbet utan att nån ska känna sig kränkt osv osv.

Svenskarna lever inte i verkligheten.
Citera
2022-02-26, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen

Berätta hur du kom fram till att många inlägg i denna tråd är bevis på detta?
Citera
2022-02-26, 13:45
Medlem
Hussefars avatar
Bra jobbat Putin. Gå in i ett icke-NATO-land för att sedan skrämma Sverige och Finland för att ansluta sig. Jag tror vi kommer ännu närmare ett medlemskap nu vilket Putin ej vill som sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in