Citat:
Ursprungligen postat av
corv1
Du har inte valt att komma hit? Vem tvingade hit dig? Vilka hindrar dig från att lämna? Är det pengar till flygbiljetten du har problem med så sponsrar jag gärna för att slippa en sån som dig i mitt samhälle. Nato ja tack
Är född o uppvuxen blatte i Sverige. Pengar hindrar mig från att lämna just nu. Behöver 100-200 lax mer, tror att SD erbjöd vissa återvändare cirka 400
Nato ja tack? Så du vill pulveriseras tsm med dina tråkiga landsmän? VF inte! Hoppas ni går in. Hade gärna velat se ett par mosade sönderbombarderade svennar på Gotland och Öland, det hade varit en fin början
Citat:
Ursprungligen postat av
Nordixs
Jag är helsvensk och måste säga att du tyvärr har flera poäng här. Gör allt jag kan för att lämna landet sedan två år tillbaka när jag började inse just detta. Självklar det jag inte gärna någon dö, och inte heller på bekostnad av min familj. Men du har rätt i övrigt.
Sverige är inte något normalt land någonstans. Kvinnor som rakar håret kort, humanister och feminister som stöttar gangsterrapp för att förstöra ungdomarnas sinneslag osv. Värst av allt är sekularismen.
Hela landet är bokstavligt talat knullat med feminister alla myndigheter, bara kvinnor som får jobb genom könskvottering, kvinnor ska vara starka män ska vara svaga och sitta hemma,folk har så konstiga rättigheter här, man kan inte ens diskutera nåt på jobbet utan att nån ska känna sig kränkt osv osv.
Svenskarna lever inte i verkligheten.