2022-02-26, 10:56
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Sa varken om det var rätt eller fel. Det är upp till var och en att tycka. Du påstod dock att uthängningen inte hade något med självmordet att göra vilket jag ifrågasatte.

Jag tycker att de bevis Dumpen publicerar är mer än väl.

Givetvis ska det inte vara godtyckligt att hänga ut nån falskeligen. Vad skulle poängen med det vara? Det är pedofiler som ska decimeras.
Och stämmer man träff med minderåriga i sexuellt syfte då är man pedofil och då ska man hängas ut. Vad gäller anhöriga så se det som ett krig. Det är krig mot pedofiler. I krig får man tyvärr räkna med civila förluster annars blir det omöjligt att föra krig. De anhöriga är civila offer. Det är synd om dom.
Men det var inte pedofiljägarna som startade kriget.

Jag tror inte just uthängningen orsakade självmordet. Detta sägs ju ha varit en miserabel man på andra sätt. Hur som helst så bekommer det inte mig.
Citera
2022-02-26, 11:05
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Jag tycker att de bevis Dumpen publicerar är mer än väl.

Givetvis ska det inte vara godtyckligt att hänga ut nån falskeligen. Vad skulle poängen med det vara? Det är pedofiler som ska decimeras.
Och stämmer man träff med minderåriga i sexuellt syfte då är man pedofil och då ska man hängas ut. Vad gäller anhöriga så se det som ett krig. Det är krig mot pedofiler. I krig får man tyvärr räkna med civila förluster annars blir det omöjligt att föra krig. De anhöriga är civila offer. Det är synd om dom.
Men det var inte pedofiljägarna som startade kriget.

Jag tror inte just uthängningen orsakade självmordet. Detta sägs ju ha varit en miserabel man på andra sätt. Hur som helst så bekommer det inte mig.

Satte sig i skiten gjorde han. Och det har han sig själv att skylla. Han kunde låta bli att kontakta och söka träff med en minderårig. Personligen tycker jag det har gått för långt när någon tar livet av sig. Men det är vad jag tycker och jag respekterar att du inte tycker det. Vi kan bara spekulera vad som skett om han inte blivit uthängd för det kommer vi aldrig att veta. Uthängningen gjorde inte honom direkt lyckligare kan vi nog båda konstatera ändå. Handlingen ansvarar han för och uthängningen ansvarar Dumpen för.
Citera
2022-02-26, 11:11
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Satte sig i skiten gjorde han. Och det har han sig själv att skylla. Han kunde låta bli att kontakta och söka träff med en minderårig. Personligen tycker jag det har gått för långt när någon tar livet av sig. Men det är vad jag tycker och jag respekterar att du inte tycker det. Vi kan bara spekulera vad som skett om han inte blivit uthängd för det kommer vi aldrig att veta. Uthängningen gjorde inte honom direkt lyckligare kan vi nog båda konstatera ändå. Handlingen ansvarar han för och uthängningen ansvarar Dumpen för.

Ja. Helt korrekt. Han har fullt ansvar för sitt beteende och sitt självmord.
Dumpen tar ett bra ansvar för uthängningen och viker inte en tum. Det ska dom ha ära för.
Citera
2022-02-26, 11:24
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ja. Helt korrekt. Han har fullt ansvar för sitt beteende och sitt självmord.
Dumpen tar ett bra ansvar för uthängningen och viker inte en tum. Det ska dom ha ära för.

Om nu uthängningen har en viss del till att självmordet hände skulle jag säga att Dumpen har ett visst ansvar för att självmordet inträffade dock, även om det var gubben som utförde det på egen hand.
Citera
2022-02-26, 11:34
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Om nu uthängningen har en viss del till att självmordet hände skulle jag säga att Dumpen har ett visst ansvar för att självmordet inträffade dock, även om det var gubben som utförde det på egen hand.

Helt sanslöst.

Jag kände en gubbe som satte sig själv i stora skulder. Han började supa och gick ner sig. Han slutade öppna sin post. Han blåste delägare i företaget på pengar.
När jag och min fru hittade honom hängd låg det drivor av oöppnad post i lägenheten. På köksbordet låg dock ett öppnat brev från Kronofogden med inte sådär jätterolig läsning.
Har Kronofogden en del av ansvaret för hans självmord?

Indirekt, genom vänners vänner, kände jag en kvinna som lämnades av sin man. Kvinnan hade fått upprepade psykoser och vid ett tillfällde skadat deras gemensamma barn. Mannen stod inte ut utan flydde med barnet till sitt föräldrahem. Kvinnan var helt förstörd och ångerfull. Hon kastade sig framför ett pendeltåg. Hade mannen en del av ansvaret här?
Senast redigerad av mossadmartin 2022-02-26 kl. 11:37.
Citera
2022-02-26, 11:37
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Dumpen tvingade inte Dick att bli pedofil. Självmordet är helt och hållet hans eget fel.
Citera
2022-02-26, 11:39
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Han hade förmodligen andra problem i botten och kanske hade tagit sitt liv i alla fall utan uthängningen på Dumpen. Det är sällan som ett självmord beror på en enstaka händelse.
Om det vore så enkelt så skulle väl så gott som alla uthängda varit döda nu.
Citera
2022-02-26, 11:42
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja, varför skicka bilder på sitt könsorgan?
Hellre en bild på en snygg ryggtavla eller en muskulös arm (om det finns).
Dessa dickpics ser hemska och fula ut så man kan tänka sej de stackars barnen och unga som får såna bilder skickade till sej från gamla gubbar.

🤣😂
Ja förutom att deras dickpicks ser så vansinnigt fula ut så är fenomenet i sig erotikdödande om man nu vill ha nätknull.

Dumpens hebefiler och pedofiler verkar dessutom fixerade vid sin "stenhårda kuk" de sprutar massor av sperma är "knullkungar" och så vidare.. Detta gör att jag misstänker att många av dem är porrmissbrukare där deras sinnebilden av sex är hårdknull med stenhårda hingstkukar som sprutar litervis med säd. Denna sjuka bild har blivit en del av deras verklighet och dom tror på allvar att det kan hända på riktigt trots att det I verkligheten är minipitt med hängpung. 😂

På det sättet blir nog småflickor ett bra byte för dessa herrar, tänker dom nog. Vad tror du?
Citera
2022-02-26, 11:43
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Han hade förmodligen andra problem i botten och kanske hade tagit sitt liv i alla fall utan uthängningen på Dumpen. Det är sällan som ett självmord beror på en enstaka händelse.

Exakt. Och vi skulle ha ständig massdöd om så vore fallet.

Tänk så många som råkar ut för skit varenda dag. Inte ens föräldrar som förlorar ett barn i t ex cancer tar livet av sig utan kämpar vidare. Vad är värst? Bli uthängd på en hemsida som pedofil eller förlora ett barn?
Citera
2022-02-26, 12:03
Medlem
1754s avatar
Fyfan vad hon har tvingats varit med om under sitt liv. Jag förstår dock inte varför hon inte hänger ut fanskapen som gett sig på henne.

https://dumpen.se/2022/02/25/sjalvmord/
Citera
2022-02-26, 12:05
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Helt sanslöst.

Jag kände en gubbe som satte sig själv i stora skulder. Han började supa och gick ner sig. Han slutade öppna sin post. Han blåste delägare i företaget på pengar.
När jag och min fru hittade honom hängd låg det drivor av oöppnad post i lägenheten. På köksbordet låg dock ett öppnat brev från Kronofogden med inte sådär jätterolig läsning.
Har Kronofogden en del av ansvaret för hans självmord?

Indirekt, genom vänners vänner, kände jag en kvinna som lämnades av sin man. Kvinnan hade fått upprepade psykoser och vid ett tillfällde skadat deras gemensamma barn. Mannen stod inte ut utan flydde med barnet till sitt föräldrahem. Kvinnan var helt förstörd och ångerfull. Hon kastade sig framför ett pendeltåg. Hade mannen en del av ansvaret här?

Tråkig läsning. Beklagar. Inom buddhismen nämns karma som ett ofta inslag i allt. Allt händer av en anledning pga av tidigare händelser och det du gör nu kommer få en konsikvens bra som dålig. Hade jag inte skrivit följande så hade ni inte reagerat. Har Kronofogden/mannen en del av ansvaret? Kanske. Säkerligen många andra faktorer också som spelar in. Huvudansvaret för självmorden och skiten de vederbörande satt sig i bär de som gjorde dem.

Kan man klandra kronofogden/mannen för självmorden av det du berättat? Jag hade inte gjort det i de sammanhangen. Men än en gång upp till var och en att tycka.

Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Dumpen tvingade inte Dick att bli pedofil. Självmordet är helt och hållet hans eget fel.

Nej såklart att de inte gjorde det. Det var dock de som hängde ut honom så visst ansvar har de om nu uthängningen hade del i självmordet. Gjorde Dumpen rätt/fel lämnar jag åt var och en att tycka.

Citat:

Kanske hade han andra problem. Det är mycket möjligt. Lägg märke till att jag använder ordet om i sammanhanget när jag talar om Dumpen och självmordet. Att sällan självmord består av en enstaka händelse håller jag med om. Dock kan en drastisk händelse få bägaren att tippa över. En uthängning av detta slag kan mycket väl räknas som en drastisk händelse. Inte svårt att dra den kopplingen. Det är mycket möjligt men vi kommer aldrig få reda på det tror jag.
Senast redigerad av Hussefar 2022-02-26 kl. 12:33.
Citera
2022-02-26, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Fyfan vad hon har tvingats varit med om under sitt liv. Jag förstår dock inte varför hon inte hänger ut fanskapen som gett sig på henne.

https://dumpen.se/2022/02/25/sjalvmord/
De kanske inte finns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in