fyfan för detta. kommer titta på dessa live kameror hela natten.
Det är så uppenbart för så många vem som är galningen här. Att ingen stoppar den ryska armen innan kiev jämnas med marken på dessa live-kameror nu är bara inte okej.
En strid pågår, någon soldat ser ut att bli skadad, en annan enhet (BMP) rör sig i hög hastighet bort från striden, och råkar krocka med en civil personbil. Eftersom det är en bandvagn så kör den på personbilen.
Vad finner du för märkligt med det? Hade det hänt i fredstid, ja. Men nu pågår det en militär intervention. Sånt händer. Tur att den äldre damen klarade sig.
Det såg värre ut än det var.
Problemet är att stridsvagnen inte ens skall vara i landet.
Lol tror du seriöst att Ryssland behöver Kazakhstan för att vinna detta kriget? är du pantad? 48 timmar inpå och man är nära Kiev..
Det är c:a två och en halv timmes bilresa mellan Belarus gräns och Kyiv. Snarare så är det ett misslyckande att man inte har kommit längre vilket även visade sig i att man förlorade en mängd VDV trupper i Hostimel då förstärkningarna aldrig kom fram i tid.
"Är du en av dom som på allvar trodde att det skulle bli krig mellan Ryssland och Ukraina?"
Vad ser vi idag din åsna? Nej nej, jag är ingen horunge som gillar Ukraina, jag är för Putin och hoppas att han rövknullar er svennar på gottland och Öland. Men en sak som jag också tycker är att du ska sluta analysera för andra.
Sluta va så gapig mot alla svennejävel
Helvete som du ägde honom där, vilken total förnedring
"Är du en av dom som på allvar trodde att det skulle bli krig mellan Ryssland och Ukraina?"
Vad ser vi idag din åsna? Nej nej, jag är ingen horunge som gillar Ukraina, jag är för Putin och hoppas att han rövknullar er svennar på gottland och Öland. Men en sak som jag också tycker är att du ska sluta analysera för andra.
Sluta va så gapig mot alla svennejävel
Har inte chefen på trollfabriken lärt er hur man stavar till Gotland än?
fyfan för detta. kommer titta på dessa live kameror hela natten.
Det är så uppenbart för så många vem som är galningen här. Att ingen stoppar den ryska armen innan kiev jämnas med marken på dessa live-kameror nu är bara inte okej.
Finns fan inga ord.
Nu var det några rejäla smällar! Men man ser ju inget. Skillnad från när man gick in i Bagdad och det var smäller överallt.