Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-26, 01:50
Medlem
Putin är bäst, bajsar på väst.
Kuk som en häst, kärnvapentest!

Hela jävla tråden är ju full av tjackparanoida Putin-hatare som ska hitta ryssar överallt. Är det ingen som kan rapportera om något väsentligt istället? Hur många ryska brudar hanterar vapen i den röda armén osv?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salcinn
Nato erbjöd även Ryssland relativt givmilda erbjudanden innan men Putin hade bestämt sig. De erbjöd att Ukraina ej skulle få ansluta sig till Nato på 10 år och efter det kunde det också förlängas. Men i praktiken skulle Ukraina ändå aldrig gått med i Nato. Det största problemet för putin var en västvänlig regering och den skulle han inte få bort även om Natomedlemskap uteblev.
Det låter som raka motsatsen till retoriken de visat utåt. Var har du läst det?
Citera
Medlem
Ni som kan det här, hjälp den här Svenska mannen som vill hjälpa sin Ukrainska fru och barnen.
(FB) Resa till Ukraina idag

Han trollar inte, han skrev redan 2018 om problemen han hade då med migrationsverket.

Sjukt land vi lever i, inte första exemplet.
Svenska män ska straffas medans kvinnor tar hit Afrikaner, Mellanöstern män osv.

Ser ni inte vad som händer i det här sjuka landet?
Citera
2022-02-26, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Ja, det är fruktansvärt. Du tyckte säkert samma sak när Porosjenko besköt Donbas med tungt artilleri och attackflyg under 2014. Då dog inte ett barn, utan tusentals!
Menar du att Donbass använde barn i sin armé?
3500 civila döda totalt på bägge sidor.
298 MH17 som separatisterna sköt ner. 500 i Debaltseve som ryska armén dödade. Hundratals civila döda för övrigt på Ukrainska sidan.
Knappast mer än 2000 civila döda på separatistsidan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Nej lastbilen var någon sorts fiender som var jagade. Efter kom den pansarbilen men tappade kontrollen och körde över den civila bilen.

Ukrainska fiendesoldater? Jagade, av vad? Luftvärnssystemet som körde förbi lastbilen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Båda varianterna fungerar. Över huvud taget är en lite äldre stil medan överhuvudtaget en nyare stil.

Han skrev innan han redigerade: överhuvud taget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Här har vi fler ryska precisionsangrepp.
Ett dagis!

https://mobile.twitter.com/antiputler_news/status/1497182406863953931

Jag tror det är många psykopater som härjar fritt nu i rysska militären -.-

I ett vettigt samhälle så hade folket bett sin ledare att själv gå över gränsen och "kriga"
Citera
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Du är kungen av alla hjärndöda vrålapor som fyller tråden med meningslösa oneliners. Det här är ingen chatt utan ett diskussionsforum. Har du inget av värde att komma med så håll käft!

Det är sådana som du som förstör Flashback.

Du är ett med den ryska kulturen.
Att ljuga om vad som helst för att försöka få Ryssland och dina ledare att framstå som förträffliga och bra. Men det finns ingen förträffligt och bra med det här. Möjligen att ni njuter av att oskyldiga människor dör för att ni lever meningslösa liv.

Citat:
Ursprungligen postat av KjeppkineseN
Putin är bäst, bajsar på väst.
Kuk som en häst, kärnvapentest!

Hela jävla tråden är ju full av tjackparanoida Putin-hatare som ska hitta ryssar överallt. Är det ingen som kan rapportera om något väsentligt istället? Hur många ryska brudar hanterar vapen i den röda armén osv?

Det är den här tiden på dygnet alla tonåringar dyker upp och ska käfta emot de vuxna. Nå, vi har yttrandefrihet så gör ditt bästa din kvacksalvare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killer2142
Ryssland har nukes som går igång automatiskt, vilket innebär att skulle någon skicka nukes kommer deras nukes att bomba tillbaka i respons, även om Putin står i duschen.
Och du tror att USA inte har det. Till och med mer avancerade än vad Ryssland har. USA har Emp-vapnet. Har Ryssland det? Det har de inte. Anävnds EMP och kärnvapen så är det godnatt Ryssland.
Citera
2022-02-26, 01:52
Medlem
t.bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Nja de talar nog sanning. Sakexperter och tjänstemän brukar dra sig för att följa med i propagandakriget, de är trots allt professionella arbetare. Det är de hjärntvättade politikerna, massmedia osv man ska passa sig för att lita på.

Nu vet vi i alla fall att ni ryssar börjat mörda oskyldiga igen. Trevligt för er. Ha en bra dag, vännen. Ha inte dåligt samvete.
Citera
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Åh nej vilket krigsbrott i jämförelse
Brott mot Genevekonventionen behöver inte vara samma sak som krigsbortt. Du blandar äpplen och päron. Jag påpekade det osmakliga som desperata ukrainska trupper ägnar sig åt. Det är reglerat i Genevekonventionen, men ukrainarna verkar antingen inte känna till det, eller så struntar de blankt i det.

Du ser inget sånt komma från ryska armén eftersom den är professionell.
Citera
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NudityMiles
Mycket goda poänger du lämnar här, återigen.

Mitt svar på varför jag är villig att dö i en lastbil(Eller medans jag sitter och skiter i skogen, vem vet) är att jag simpelt nog tror på något högre i världen, inte någon gud som skiter i oss alla, bara på en världsordning där mörker och ljus försöker balansera sig. Finns djur som bara i sin vardagliga måltid torterar ett annat liv värre än soldaterna på Guantanamo. Finns djur som ser till att världen är fylld av färger, dofter och smaker.

Vill med handen på hjärtat inte vara den som köttar helvete, super, knarkar och knullar bara för att jag kan, för kan, det kan jag.

Vill hellre, när mina sista andetag är skrivna i tiden, veta att jag dog för något jag tror på(I detta fallet, att stå upp mot tyranni) än att dö som en av dom jag föraktar.

Jisses det är så att jag vill ta dig i handen och lotsa dig, ska vi söka oss till Azov?
Tyvärr så vill inte tjetjenerna veta av oss men att dem är i grunden bra grabbar, som förstå det hela.
Ja vi kör heil innerligt och lustfyllt slickar i oss att vi är flickor vi får vår utr och vapen och ut, sedan förstår du så gäller det att att samla på sig allt gott, droger, pengar, smycken och hålla i det, då är man Kung, det är bara djuren som överlever i sådan miljö. Tänk att med vargvinkeln på ärmen sätta på att blont pantat nasseluder, kåt som en djävla hynda, han kroknäse Sislisky bossen gör det varje dag och lika så den tjetjenske hövdingen ooo fy fan att dem rullar sig i godsaker, för att ge något så ska du också se till att få dig något!
Dör vi så dör vi, överlever vi då har vi minnen för livet.
Tjetjen grabbarna dom går fritt, behöver dom en säng så tar dom en, behöver så mat så tar dom det, behöver dom tak över huvudet så fixar dom det, behöver dom knulla så ordnar dom det, dom jackar kolven på sitt gevär för var fälld fiende, det geväret får dem med sig hem det är tradition, glöm Gud glöm Allah, och alla ideologier utan ät! Det är vad som ger dig äran och inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in