Citat:
Ursprungligen postat av
NudityMiles
Mycket goda poänger du lämnar här, återigen.
Mitt svar på varför jag är villig att dö i en lastbil(Eller medans jag sitter och skiter i skogen, vem vet) är att jag simpelt nog tror på något högre i världen, inte någon gud som skiter i oss alla, bara på en världsordning där mörker och ljus försöker balansera sig. Finns djur som bara i sin vardagliga måltid torterar ett annat liv värre än soldaterna på Guantanamo. Finns djur som ser till att världen är fylld av färger, dofter och smaker.
Vill med handen på hjärtat inte vara den som köttar helvete, super, knarkar och knullar bara för att jag kan, för kan, det kan jag.
Vill hellre, när mina sista andetag är skrivna i tiden, veta att jag dog för något jag tror på(I detta fallet, att stå upp mot tyranni) än att dö som en av dom jag föraktar.
Jisses det är så att jag vill ta dig i handen och lotsa dig, ska vi söka oss till Azov?
Tyvärr så vill inte tjetjenerna veta av oss men att dem är i grunden bra grabbar, som förstå det hela.
Ja vi kör heil innerligt och lustfyllt slickar i oss att vi är flickor vi får vår utr och vapen och ut, sedan förstår du så gäller det att att samla på sig allt gott, droger, pengar, smycken och hålla i det, då är man Kung, det är bara djuren som överlever i sådan miljö. Tänk att med vargvinkeln på ärmen sätta på att blont pantat nasseluder, kåt som en djävla hynda, han kroknäse Sislisky bossen gör det varje dag och lika så den tjetjenske hövdingen ooo fy fan att dem rullar sig i godsaker, för att ge något så ska du också se till att få dig något!
Dör vi så dör vi, överlever vi då har vi minnen för livet.
Tjetjen grabbarna dom går fritt, behöver dom en säng så tar dom en, behöver så mat så tar dom det, behöver dom tak över huvudet så fixar dom det, behöver dom knulla så ordnar dom det, dom jackar kolven på sitt gevär för var fälld fiende, det geväret får dem med sig hem det är tradition, glöm Gud glöm Allah, och alla ideologier utan ät! Det är vad som ger dig äran och inget annat.