2022-02-25, 19:56
Medlem
kajus333s avatar
Vapen talar. Så fort som NATO har samlat alla sina styrkor runt Ryssland, så kommer man att ställa ultimatum: Ta tillbaka ert ultimatum, annars anfaller vi och utraderar Moskva!

Då kan Trump bli riktigt avundsjuk.
Citera
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Läs mina tidigare inlägg om du vill veta om jag stödjer Rysslands invasion... så bara för att man ser lite objektivt på saker och ting så är man per automatik anhängare av en invasion eller krig?

Återigen, Rysslands aggressioner och invasion av Ukraina har varit uppenbar, utan att ens vara efterklok. De har omringat landet i månader och krävt garantier av NATO. Samma sak har inte skett mot Sverige. Även Putin är inte dum nog att bara bestämma sig för att invadera ett annat land huxflux innan man varnat om saken.

Men hallå hur står det till? Det är ju precis det Putin gjort. Vakna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajus333
Jag beklagar att du inte har ens rudimentär utbildning i filosofi. Normal terminologi inom logik och argumentationsteknik bygger till stor del på den logiska positivismen. Där är termen frekvent sedan Carnap.
Rätt men inte riktigt, Bertrand Russell.
Citera
Medlem
passports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Sverige och Finland borde ta mig fan ge Putin ett långt jävla finger och redan imorgon dag ansöka om medlemskap i NATO !

Varken Sverige eller Finland ska acceptera något som helst hot från Hitle... Sorry.. Putin.

Om det kan gå väldigt snabbt är jag för det. Ska det dra ut i förhandlingar och riksdagsomröstningar är jag emot det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adiaphorous
Jag väntade på ett sånt här inlägg. Snart dyker någon upp och säger att det judar som ligger bakom för att starta ww3 för att tjäna pengar på det.
visst kan det vara några judar inblandade. men det är mer som krigshetsare och makt- och pengahungriga människor än en religion.
Citera
2022-02-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Vad är dom återstående 2 miljonerna då? Låt mig gissa, bögar? Sverige bör gå med i NATO nu, Finland lika så!

Bögar? Muslimer från Mellanöstern och Afrika syftar jag på som saknar sympati för Sverige, vi har ingen folkgemenskap och en sådan nation kan aldrig vinna några krig. Vårt land är splittrat på grund av massinvandringen och det vet Putin, Sverige är svagt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Neutralitet är bästa försvar då Sverige saknar militär. Hur ska vi försvara mot Ryssland menar du, skicka Jas-plan att bli nedskjutna på måfå? Tycker vi kan värdera våra stridspiloter lite högre...

Enkelt. NATO NATO och åter NATO.

Neutralitet det är något som Putin pissar på
Citera
Medlem
Dundersnubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Så klokt Ni skriver. All död i KRIG är extremt vidrigt. Den stackars ryska soldaten, trodde väl på att FÖRSVARA sitt land, när han tog värvning, inte att vandra rakt ut i ett annat land och dö där. Den ukrainske soldaten tror på sin rätt, slåss för Ukraina, och dör i en tragedi. Satan så sorgligt. Alla dessa stackars föräldrar, fruar/sambo/barn/syskon som i natt genomlider den första natten i en ändlös sorg.

Sluta böla, de invaderar ett land och mördar oskyldiga civila. De tar inte värvning, det är obligatoriskt. Väl på plats så tar de friheten att begå krigsbrott.

Titta vad glada de är att få mörda folk:
https://www.instagram.com/tv/CaZlBVpL7z_/?utm_medium=copy_link

https://www.instagram.com/tv/CaZi_ktA0Oo/?utm_medium=copy_link
Citera
Medlem
pandemonium71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shizukesa
Lägg av. Sverige ska förbli neutrala och ingenting kommer hända.

Inte en chans, vi ska gå med i NATO, Diktaturen Ryssland är det enda hotet för invasion.
Citera
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det är nu i gryningen det kommer intensifieras mer och mer . Det är fördelaktigt att strida i mörker

Nu bekräftas det på Guardian att intensiv skottlossning hörts i Kievs västra delar.
Markstrid alltså, inte bara artilleri.
Det var skottlossning vi hörde förut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Märkligt hur snabbt det här kriget avlöste pandemin! Inte ett ord om någon corona. Som om den aldrig funnits. Nu är den glömd och allas blickar är riktade mot något annat. Lustigt sammanträffande.

En som verkar ha ögonen med sig. De flesta ser inte sambandet och att det här bara är en del i nästa fas.
The show will go on. Inget sker av en slump.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t.bundy
Har ni hört talas om Ghost of Kyiv? Den där heroiska piloten som skjuter ned ryska plågan?

https://www.youtube.com/watch?v=EDPrMdXAPx0

Bara rykten, ingen källa finns på det överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in