2022-02-25, 19:54
Medlem
Adiaphorouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HackForums
Jag sa att sverige borde NATO innan men nu ångrar jag det. De som attackerar ukrainska huvudstaden Kiev är inte ens ryska styrkor utan hemliga bakom Nato för att inleda ett större krig.
Jag väntade på ett sånt här inlägg. Snart dyker någon upp och säger att det judar som ligger bakom för att starta ww3 för att tjäna pengar på det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Det är DU som ska sluta blunda för verkligheten och sätta in dig i Ukrainakonflikten som pågått sedan 2014

Jag vet mycket väl vad som har pågått i Ukraina sen 2014 och tidigare, hade Ryssland agerat inom Donbass regionen så ok jag hade förstått att man vill beskydda den ryska befolkningen men nu går de till attack över hela Ukraina DÄR förlorar all rätt de hade och all empati. Att gå ut och hota Sverige och Finland gör inte saken bättre.
Citera
Medlem
Kennexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Inte ens chans att jag böjer rygg. Hellre dö i kampen, än att böja huvudet i skam för fähundar.
Men vi har många syltryggar i landet och särskilt i tråden.
Ja tyvärr är det så! Att inte försvara sitt fädernesland. En stor skam som svensk!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shizukesa
Sionisterna räknade fel om Putin och trodde att de hade en Jeltsin att göra.

Även om Putin är den rikaste och mäktigaste mannen i världen har han inte förlorat äran att vara en sann patriot, vilket han nu visar.
Barnamördaren V.Puttin har förlorat den sista gnuttan heder han hade. Men vänta nu, nyss skrev du att Ukrainarna var judar och nynazister, och nu beskriver du Puttler som nazist. Vi hoppas Putte får många tusen unga pojkar hem i kistor, han överlever aldrig när tanterna börjar demonstrera för då faller diktatorn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Helt ointressant, Putin drog ”First Blood”. Finns inget som ursäktar hans beteende, men det finns anledningar till att han vågade.

Jojo fetknopp - som att Du har information OCH intelligens för att bedöma internationella konflikter och göra utlåtanden. Hahaha! Fan vad efterblivet...
Citera
2022-02-25, 19:55
Medlem
t.bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Det är DU som ska sluta blunda för verkligheten och sätta in dig i Ukrainakonflikten som pågått sedan 2014

Precis, ryssarna har terroriserat Ukraina och deras befolkning sedan dess. De har aktivt stött terroriststater som helt utan demokrati tagit över och talat för andra människor som de har tryckt ned.
Citera
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
Du menar med ord att det är Putin som bestämmer?
Om vi bestämmer genom en folkomröstning, tycker du likadant?
'
Eller kommer du fortsätta att suga av Putins kuk?

Vi har betydligt allvarligare saker än ryssarna att tänka på. En kvinna kan promenera ensam på natten i st petersburg men ej i Stockholm..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rokossovsky
Västländerna har deklarerat att de skall sända mer vapen till Ukraina. Eftersom luftrummet kontrolleras av Ryssland finns bara landvägen kvar, men hur länge? Ryssland kommer nog att helt skära av transportlederna in i landet, så Västs ambition att med mera vapen göra Ukraina till ett slakthus kommer nog Ryssland att effektivt förhindra. Istället är det Ryssland som komer att lägga beslag på de vapen som Väst skickar.
SVT Rapport sände precis en kort intervju med ett ungt par men gravid tjej från Ukraina vid gränsövergången i Polen. De pratade om att de kom precis från en bro som sprängdes. Läget i västra Ukraina verkar mycket värre än vad som rapporterats generellt. Om ryssarna nu har börjat spränga broar några mil från Polens gräns.
Citera
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Det finns ett vaccin mot Putin SOM HJÄLPER och det heter NATO
Citera
2022-02-25, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Vidrigt
Putin tror han vinner något här, blir ensamt med enbart kina som kompis. En kompis som kommer utnyttja honom.

Finns inga vänner, allt är intressen. Och ja, 3 världskriget sätter igång närsomhelst!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TealSeamTix
Men kan vi sluta ta info från Russia Today? Det är mer trovärdigt att läsa trumps tweets..

Nyheten kommer från tyskarna själva om att den här tyska sionisten var i Ukraina och har flytt med hjälp av specialstyrkor.
Citera
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adiaphorous
Jag väntade på ett sånt här inlägg. Snart dyker någon upp och säger att det judar som ligger bakom för att starta ww3 för att tjäna pengar på det.
Ja. Så tjatigt och off topic det kan bli. Fixerade hjärnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in