2022-02-25, 13:12
Medlem
Jag studerade precis lite bilder av tjejer i kjolar som kör commando, dvs struntar i trosorna, och efter lite googlande så visar det sig att det faktiskt är vanligare än man (i alla fall jag) trodde. Självklart så är det främst för att det är bekvämt och snyggare utan tros linjer i tajta kläder och inte främst för männens skull som tjejer ibland väljer att strunta i trosorna.

Dock undrar jag hur tjejer uppfattar det om män gör samma sak? Det syns nämligen ganska tydligt om man tex har jeans på sig utan kalsonger. Personligen tycker jag inte det är speciellt bekvämt eftersom snoppen lägger sig längs benet och blir halvmosad varje gång man tar ett steg med det benet, men om tjejer uppskattar det så är det värt den uppoffringen.

Tycker tjejer att det är snyggt och attraktivt när män kör utan kalsonger eller ser det bara vulgärt och smaklöst ut? Och nu menar jag en man som i övrigt ser normalsnygg ut, dvs inte en fet snuskgubbe eller en instagram modell.
Citera
2022-02-25, 13:14
Medlem
Linda.Hermosas avatar
Nej. Förfärligt, ju.

Usch.
Citera
2022-02-25, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.Hermosa
Nej. Förfärligt, ju.

Usch.

Hmm, jag misstänkte det. Dock kan jag uppleva det som lite orättvist med tanke på att kvinnor kan strunta i både bh och trosor utan att män får göra någon typ av negativ bedömning av det utan att uppfattas som antifeminist och kvinnohatare.

Självklart är det ju också så att 99.9% av män inte har något emot att kvinnor väljer att strunta i underkläder, men ändå.
Citera
2022-02-25, 13:35
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Personligen tycker jag inte det är speciellt bekvämt eftersom snoppen lägger sig längs benet och blir halvmosad varje gång man tar ett steg med det benet, men om tjejer uppskattar det så är det värt den uppoffringen.

HAHA Just det... så var det "snoppen lägger sig längs benet". Hur jävla stor kuk har du? Eller är det ett önsketänkande och du tror att det är så :-D
Citera
2022-02-25, 13:42
Medlem
mest skumt
Citera
2022-02-25, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
HAHA Just det... så var det "snoppen lägger sig längs benet". Hur jävla stor kuk har du? Eller är det ett önsketänkande och du tror att det är så :-D

Vad är en "stor kuk"? Jag kanske ligger en bit över genomsnittet (inte på flashback såklart) men tycker att dom flesta på gymmet har ungefär samma häng i slakt tillstånd. Det är inte som att den hänger ned till knäna men den lägger sig på insidan av låret och det syns ganska tydligt om man har typ jeans på sig utan kalsonger, dock har jag jäkligt liten pung och små kulor (tycker jag) så ingen är perfekt.
Citera
2022-02-25, 14:38
Medlem
Älskar att gå utan kallingar. Mycket skönare och så syns ju bulan bättre.
Citera
2022-02-25, 14:42
Medlem
halaltarzans avatar
Känns bra ohygieniskt, att gå utan kallingar i byxor är ju inte riktigt samma sak som att gå utan trosor i kjol.
Citera
2022-02-25, 14:42
Medlem
Jag gillar när killar kör commando :P
Citera
2022-02-25, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Känns bra ohygieniskt, att gå utan kallingar i byxor är ju inte riktigt samma sak som att gå utan trosor i kjol.
Men hur känslig är du? Fan vilken mes!
Citera
2022-02-25, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Hmm, jag misstänkte det. Dock kan jag uppleva det som lite orättvist med tanke på att kvinnor kan strunta i både bh och trosor utan att män får göra någon typ av negativ bedömning av det utan att uppfattas som antifeminist och kvinnohatare.

Självklart är det ju också så att 99.9% av män inte har något emot att kvinnor väljer att strunta i underkläder, men ändå.

Linda.Hermosa är inte världens trovärdigaste flashbackkvinna. Om du nu ska göra det här så är det joggingbyxor som gäller enligt användare här inne, förslagsvis Adidas.
Citera
2022-02-25, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Linda.Hermosa är inte världens trovärdigaste flashbackkvinna. Om du nu ska göra det här så är det joggingbyxor som gäller enligt användare här inne, förslagsvis Adidas.
Med så mycket utrymme plus att det gnider mot byxorna lär man ju få ståfräs jävlig lätt. Tajtare byxor håller ju i alla fall saker och ting på plats. Jag kan förstå att det är mer bekvämt men jag vet inte hur uppskattat det är om man reser ett tält när man går runt bland folk. Skulle aldrig våga ha mjukisar commando.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in