Citat:
Ursprungligen postat av
TheRubixCube
Att du saknar förmåga att tänka och formulera dina egna åsikter till den nivå att du måste erbjuda mig någon annas åsikter.... 2h+ timmar av dem dessutom...
Citat:
Så med din logik är det objektivt att alla hänvisar till samma källa?
Ja, det vore oroväckande om varje händelse hade 100+ "sanna" källa. många gånger är det 1 elelr två som i realtid kan återge ett förlopp i form av 1hands uppgifter.
Citat:
Du kanske har missuppfattat vad ordet "objektiv" betyder.
Nejdå.
Citat:
Jag påstår inte att Ryssland är någon "knight in shining armour", men att svälja allt västerländsk media med hull och hår lär ju knappast bidra till en logisk slutsats.
Det beror på om du har fårmågan att ta in information, tänka och dra din egen slutsats.
Citat:
USA har pengar investerade i att Ukraina fortsätter på inslagen väg, eller tror du på allvar ett gäng skolpojkar med träpåkar lyckades destabilisera ett helt land?
jag föreslår att du håller dig till youtubekids.
Citat:
Du ska nog ge youtube-klippet jag länka en chans och göra det som är naturligt för en individ som prioriterar sanning före sin egen stolthet, för oftast är det där skon brukar klämma... Fåren avskyr att erkänna sig grundlurad och tar till alla medel för att förstärka sin världsbild. Är det av rädsla för att informationen är sann? Finns ju ingen anledning att reagera så om det är ren rappakalja.
The real purpose of our life, of all human life, is to do good. And the only way to do good is to find the biggest burden you can carry, and then carry it.