2022-02-25, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
bra analog. dock svaret blir subjektivt. (jag älskar iron mike). jag hade alla dar i veckan valt sas om jag var tvungen att välja 1 band i hela världen.

När Spetsnaz lokaliserar denna NATO-lakej som är skyddad av sas, då kommer vi att se en kamp om vem som är värdens bästa specialstyrkor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Azov bataljonen med svenska nynazister. Omringade och snart utplånade.

Ryssarna är mytomaner och nazister. Ukrainarna är frihetskämpar som har en judisk president.
Citera
Medlem
Bostonroses avatar
Citat:
Ryssland utreder folkrättsbrott mot civila i Donbass. Attacker mot civila som har pågått i 8 år. Bland förövarna finns Azov bataljonen. Så troligtvis är en del svenska nynazister en del av förövarna.

Så ni som säger "I stand with Ukraine"

Kan också skriva "I stand with neo-nazis and support genocide"

Den frågan har jag ställt till folk irl men alla påstår jag ljuger... lol
Citera
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag tror inte en sekund på att ”många” ukrainare ville se en invasion där Ryssland går in och skjuter ihjäl folk. De som längtat efter dagens situation är en liten klick extremister.

Tja, du får tro vad du vill!

Fakta: Donetsk är en av de mest rysktalande regionerna i Ukraina, och i folkräkningen 2001 uppgav endast 24,1 procent av befolkningen att man hade ukrainska som modersmål.

Jag tror befolkningen där tänker annorlunda
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coba
Det är diktator putin som invaderat ett europeiskt land. Allt blod är på diktator putins hand.

Det verkar gå riktigt dåligt för putins invasion. Förlusterna radar upp sig.

Fan vad ni rysstroll är sämst
Men jag antar att konstant ljugande är enda sättet att lura sig själv?

Mvh
Verkar ha gått ännu sämre för Ukraina
Citera
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ryssland utreder folkrättsbrott mot civila i Donbass. Attacker mot civila som har pågått i 8 år. Bland förövarna finns Azov bataljonen. Så troligtvis är en del svenska nynazister en del av förövarna.

Så ni som säger "I stand with Ukraine"

Kan också skriva "I stand with neo-nazis and support genocide"

Nynazistrna i Azov bataljonen finansiera dessutom av Israel. Vilket absolut clowland You can´t make this hit up!
Citera
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Har Bert Sundström dragit från Kiev? Var är han?
Citera
2022-02-25, 12:00
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Var kan man hitta ocensurerade videos? Fanns ju en hel drös hemsidor innan där man bland annat kunde se material från kriget i Syrien men allt verkar nedlagt...

Om du har telegram postas det videos där hela tiden sånt som media inte visar..

https://t.me/voynareal
Citera
Medlem
Rxds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
Jävla usa-runkare! Det är usa som är anledningen till det här kriget. Man lurade ukrainarna att hetsa mot ryssarna och nu står man som förlamade och ser på. Ryssarna är inga försvarslösa araber som man kan invadera och förinta. Ryssarna försvarar sina gränser mot usa och idet här fallet ukraina och dess folk som är ryssarnas bröder. Jävla usa-runkare!
Ett konstant tjat om runkande i denna tråden...

Den ända som runkar av nån i den här tråden är du. Fast vid det här laget har du övergått från runk till att fullständigt throata Putins kuk.....

Ukraina, ett land som åtminstone sedan 2014 varit söndersplittrat av ryska agenter à la CIA i mellanöstern, när dom infiltrerat och finansierat separatister rörelser, ifall den sittande presidenten inte bedömts vara "tillräckligt USA vänlig".

När det står nära hundratusentals soldater vid gränsen, från värdens iallafall top tre mäktigaste länder, och ditt land är internt fuckat och du vet att ni inte har i närheten av soldater att sätta emot "hetsar" man inte!

Sluta läsa ryska fakenews!!
Citera
Medlem
Om detta stämmer
https://twitter.com/200_zoka/status/1497156352543764498

Så har dem avancerat rätt långt in.
https://www.google.se/maps/place/Myk...2!4d37.7711544

Åtminstone rebellerna då.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Vad säger avtalet när det är krig? Jag vet inte när Turkiet kan stänga sundet. Det är extremt reglerat.

Ett avtal fungerar i fredstid inte under krigstid.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Kör han fast är han i gott sällskap.
Fråga Bush Jr om Irak....
Putin är inte den förste som felkalkylerat...
Krig är bara lätt på papperet...

Jag tror faktiskt att han motarbetas av den egna militären. Något ser "fel" ut här. Även Lavrov ser sjuk ut numera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in