2022-02-25, 10:45
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorzarn
#Ghostofkiev är det något den Ukrainska propagandamaskinen dragit igång tror ni, eller är det en fruktansvärt effektiv pilot?

Källa: Twitter under hashtaggen #Ghostofkiev

Piloten är omskriven redan långt innan detta krig drog igång.
Siffrorna kan tas med en nypa salt, men det finns en vansinnigt fin stridspilot som bär detta smeknamn.
Citera
Medlem
Lever Zelenskyj?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HARD-WORKER
Men nu ville ju Eu inte sanktionera bort råvaror. Vem Ska då spränga den menar du?

Exakt.. Och om du då läser mitt första inlägg som du svarade på, så EU är för fega. Kmmer bli ihågkomna i historieböckerna som fegisarna som stod och tittade på när ett land föll PUNKT
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Är du efterbliven? Du vill att andra ska gå och kriga för att du ska få kalla dig själv modig. Återigen, är du redo för att dö för Donbass? Om inte, håll käften med ditt tuffing-snack.

Min farbror som varit i krig säger ofta att sådana "modiga" som han får alltid en kula i huvudet första dagen en strid utbryter De tror de kan köra en reset och börja om banan
Citera
Medlem
ConservativeAlphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Så jänkarnas vapen är skrot? Det man alltså donerat till Ukraina?

Ukrainas militär består till 99% av gamla sovjetiskt skrot. Men jag förstår att din vodkadränkta hjärna har förlorat allt förstånd, så somna om lille vatnik.
Citera
2022-02-25, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoppKlossKlas
Exakt.. Och om du då läser mitt första inlägg som du svarade på, så EU är för fega. Kmmer bli ihågkomna i historieböckerna som fegisarna som stod och tittade på när ett land föll PUNKT

Handlar inte om feghet. Vem drabbas mest av det tror du? Europa eller Ryssland? Usa skulle tjäna på att få sälja gas men det finns inte infrastruktur för det.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Lever Zelenskyj?

Han levde ju åtminstone igår när han var med på något EU-möte via länk. Sitter väl i någon militärbunker för tillfället.
Citera
Medlem
Ukrainarna fortsätter att eliminera ryssgrisar. Fler Z-ombie bilar förstörda i Södra Ukraina.

https://www.youtube.com/watch?v=sQPLOMV1qiM
Citera
Medlem
Det ser ut som att Kiev kommer att sluta som Grozny, bara grushögar blir kvar efter allt raket artilleri som Ryssarna kommer att använda sig av. Trist att en så fin stad kommer att bli sönderbombad.
Citera
2022-02-25, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Är du efterbliven? Du vill att andra ska gå och kriga för att du ska få kalla dig själv modig. Återigen, är du redo för att dö för Donbass? Om inte, håll käften med ditt tuffing-snack.

Läste du inte vad jag skrev precis eller kan inte din efterblivna hjärna uppfatta text?

Jag skrev TYDLIGT att;

INTE "VI" SOM I VARJE ENSKILD INDIVID SOM LEVER, UTAN ATT EU, NATO, ALLIANSER KOMMRE BLI IHÅGKOMNA SOM DE STÖRSTA FEGISARNA I HISTORIEBÖCKERNA.

Skrev I N G E N T I N G om att några individer ska spela hjältar och åka och kriga.
Läs, förstå, läs om, läs rätt. Idi
Citera
Medlem
Rymdskeppets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jag tycker NATO borde gå till motangrepp, Putin hotar hela Europas/NATOs säkerhetsläge. Med det sagt så tycker jag att kraftigare sanktioner är på sin plats.

Vilka konsekvenser tror du ett motangrepp skulle ha?
Är det värt det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Han levde ju åtminstone igår när han var med på något EU-möte via länk. Sitter väl i någon militärbunker för tillfället.

Hoppas han sitter hyfsat säkert..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in