2022-02-25, 06:08
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Då är den nya ordningen Ryssland-Kina-Iran. Lägg därtill Serbien, där de flesta trollen som kommenterar här för Vladolf, kommer ifrån. Femtekolonnare på vår egen mark.

Nej då, oroa dig inte för Serbien. Vi fick vår beskärda del av kuk under 90-talet och lever redan som somalier. Ingen här orkar eller vill krigs för nåt. Sprit, myshårig fitta och sommarkvällar i belgrad slår storserbiska drömmar och turbofolk.
Citera
2022-02-25, 06:09
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakydetective
Godmorgon! Eller? Det har pågått bombräder i Kiev och i södra Ukraina. I söder rapporterar man om stora förluster för Ukraina, medans i nordväst försöker man fördröja de mekaniserade konvojerna ifrån att nå Kiev. Man har bl.a sprängt en bro där som har fördröjt ryssen. Det är där vi är just nu.

Aha, sorry! Fel av mig!

Hittade ingen ny info i media. Men fyfan att det fortsätter, detta har alltså skett inatt?
Citera
2022-02-25, 06:09
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Han lovar ju att det kommer svida ordentligt om något annat land lägger sig i med trupper. Han har en jävla massa kärnvapen för att ställa till det världen över.

Samtidigt så bör han ju räkna med att det kommer smälla kärnvapen i Moskva och andra ställen i Ryssland om han hotar med att använda kärnvapen
Citera
2022-02-25, 06:10
Bannlyst
Nu kommer Ryssen
Citera
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Skärp till dig din jävel.

Jag bad ju precis om ursäkt din jävla idiot
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakydetective
Under natten har en Ukrainsk SU-27 blivit nerskjuten i Kiev och ryssarna har bombat. Och nu börjar rapporter om bombräder trappas upp igen. Idag kommer det nog bli ugly. https://twitter.com/ASBMilitary/status/1497075170497884161?t=k0wLJGGkMI6_VwAH75d2Xg&s=19
Ja jag har ju inte haft något ljud på. Hör nu sirenen.
Citera
2022-02-25, 06:11
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Du kommer bli överraskad, det är enligt planen att man kommit in så långt på mindre än 18 timmar, skojar du? Redan tagit flera flygplatser och slagit ut AA. Det är bara förspelet som kommer pågå i två dagar. Ryssarna hade en styrka på 150k vid gränsen, tror du alla går in samtidigt eller?
"Förspelet" var väl det som skedde innan Ryssland gick in i Ukraina?
Citera
2022-02-25, 06:12
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Har du någonsin varit i USA och pratat med någon som varit i marinkåren eller armen efter Irak och Afghanistan? De hade bokstavligem hellre silat heroinistsperma än ställa sig bakom ledningen i landet.

Att inte vilja ställa sig bakom ledningen är fucking jävla långt från att hata sitt land som du initialt påstod.
Citera
2022-02-25, 06:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Hörde nu på ekot att det har varit kraftiga smällar i Kiev. Men på live streamen är det lugna gatan

Jag hörde nyss en knall 👮🏽‍♀️
Citera
2022-02-25, 06:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Vet inte om det skulle vara vidare smart. Putin har uppenbarligen förlorat förståndet så vem vet hur han kommer att reagera i fall andra länder lägger sig i.

känns som pest eller kolera just nu. Om vi inte lägger oss i lägger vi oss platta för putin .Samt sen kanske det är lettland han ändå kommer invadera med samma hot om kärnvapen sen estland osv osv . Så känns ju ändå som en tidsfråga. Så kanske är ”bättre” att markera på en gång att man är enade mot honom och mota tillbaka.

nej inget lätt val, hur vi än gör så kommer det bli blodigt och förödande.
Citera
2022-02-25, 06:14
Bannlyst
På SVT säger dom att enligt engelska underrättelsetjänsten har Ryssland inte uppnått sina mål på dag 1..🇺🇦✌️
Citera
2022-02-25, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Samtidigt så bör han ju räkna med att det kommer smälla kärnvapen i Moskva och andra ställen i Ryssland om han hotar med att använda kärnvapen
Fan jag tror inte det, okey att Putin vid ett fullskaligt krig med omvärlden inte drar sig för att skada civila. Men att omvärlden skulle skada civila med kärnvapen i Moskva, kan jag knappast tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in