2022-02-25, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Flytta till Ryssland då för ingen vill ha dig här. Shlyukha.

Två fel blir väl inte ett rätt.

Kommunister har mördat mest människor i världen… Stolt?
Putin är ingen kommunist din dumme fan.
Citera
Bannlyst
Nä, Putin är slut, ryssarna är besegrade 😂🇺🇦✌️
Citera
Medlem
BonerBatmans avatar
Nu vet jag att man inte ska tro på något. Men att döma vad som framkommer från många uttalanden från Ukrainska håll verkar det som om många av de ryska soldaterna som sägs blivit tillfångatagna inte visste varför de ens var i Ukraina. Många hävdar att de deltar i en övning och inte hade några instruktioner att ingå i någon typ av konfrontation. Kanske därför vissa förband lägger ner sina vapen så lätt. Förmodligen ukrainsk propaganda riktad att nå folket i Ryssland.
Citera
2022-02-25, 02:41
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camuga
Byt inte ord. Du sa fullskalig.
Jag har aldrig sagt fullskaligt om nånting.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Så vad du säger är att Putin är lika pissig som Bush?
Nej. Men, ska man fördöma Putin då ska man även fördöma alla USAs presidenter som begått folkmord. Det är jag för, ja. Men inte annars.
Citera
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Eran plot twist blir väl att "banderist nazi fascisterna" försöker mörda judeclownen och Putins stalinistiska "befriare" hinner rädda honom.
Nej, hans mecenat oligarken med dubbla pass beslutar sig för att fimpa honom.
Citera
Bannlyst
Snacket på OSINT är bombräder runt 0300 (Kan vara dålig intel ifrån CIA eller att ryssarna bara har ändrat planer också). Men en liten lustig snackis på twitter är radioaktiviteten vid tjenrobyl att den har stigit markant sen attacken tidigare idag

https://twitter.com/nexta_tv/status/1496996144395612167?t=pI7m9KLv94WP0Esk3qaVsg&s=19
Citera
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Haha, dom verkar ha raderat hela skiten

Funkar perfekt för.mig.
Citera
2022-02-25, 02:42
Medlem
okok1s avatar
Undra om bomber mot civila är av misstag eller om det är menat...
Citera
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Putin är ingen kommunist din dumme fan.

Försvara du din Putler.

Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
Tack för att du klargör. Jag tror att de flesta inte förstått Putin riktigt. Men du menar att han är nazist?

Att han är lika värdelös som Hitler.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Suck, där kom nazi-argumentet, oväntat... Du vet att Ukrainas president har familj som överlevde förintelsen? De bilder föreställande Ukrainska nazister som tidigare spreds på nätet har visat sig vara ryska Wagner-soldater. Hoppsan

Suck, där kom den igen..., NATO-fantast som menar att Azovbataljonen är folk från Wagner. Suck, suck.
Citera
2022-02-25, 02:43
Medlem
Citat:
Putin vill inte uppnå nytt sovjet, däremot Natos placering från sovjet tiden. Skillnad.
Som sagt är jag medveten om att du inte har den uppfattningen. Som sagt kommer du inte övertala mig till något annat heller, precis som att jag inte kommer att övertala dig. Men de som inte resonerar som du tänker nog i stora drag att det är just Sovjet som Putin eftersträvar.

Angående att han attackerar Ukraina som en form av skyddsåtgärd är ju mycket märkligt då civila har dödats till följd av invasionen. Som det redan nämnts i denna tråd, och i minst en annan tråd på forumet, så finns det en mycket tråkig video på när en missil träffar en civil bil och en 14-årig flicka omkommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in