2022-02-25, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camuga
Vad påläst du verkar vara. Typiskt för sånna som dig låg iq
Men Putin drivkraft av att ta över Ukraina är ju just för att han vill uppnå ett nytt Sovjet. Jag förstår att det inte är din uppfattning av det hela, men jag tror knappast att du kommer övertala någon med vad du kommit med hittills.
Citera
2022-02-25, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsinusGallus
Putin är ju kommunist och således tillhörande ”vänstern”.
Nej. Putin har inget med kommunist att göra. Du klassas som en sådan.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vinc
https://www.reddit.com/r/CrazyFuckingVideos/comments/t065fi/russian_missile_hit_uman_ukraine_killing_14_year

Rysk missil träffade en 14-årig flicka med sin cykel. Man ser att hon är vid medvetande efter explosionen. Dock tappar hon medvetandet efter hon såg sina ben var avskurna. Riktigt synd. Det är så jävla brutalt.

Efter explosionen:
https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/t0ch14/aftermath_of_shelling_that_killed_a_civillian/

Putin är fan vidrig. Världen får nu se till att han avsättas och åtalas för krigsförbrytelser.
Citera
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Militär operation är inte fullskalig krig. Tänk efter själv.
Nej att invadera ett annat land är ju ingen krigsförklaring.. Neheeeee😂
Citera
Medlem
Citat:
Nej. Putin har inget med kommunist att göra. Du klassas som en sådan.
Vad vet du om min politiska ideologi?
Citera
Medlem
Mycket info överallt, kan inte lita på allt som skrivs.
Men detta kom upp ganska nyligen på Twitter:

https://mobile.twitter.com/IAPonomarenko/status/1497017441288916994

Citat:
.Ukraine’s Air Force says Ukrainian Sukhoi Su-27 downed two Russian Su-30s in dogfight

Inget går ju att verifiera från ett land i kaos, kan vara propaganda från båda sidor.
Citera
2022-02-25, 02:35
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dozah
Det är krig, oskyldiga civila människor har tyvärr alltid genom historien dött på grund av krigen. Se bara när Colin Powell ljög om MDW och USA klev in i Irak.

Sen har väl nazistiska Azovbataljonen be gått grova saker i östra Ukraina mot civila ryssar.
Suck, där kom nazi-argumentet, oväntat... Du vet att Ukrainas president har familj som överlevde förintelsen? De bilder föreställande Ukrainska nazister som tidigare spreds på nätet har visat sig vara ryska Wagner-soldater. Hoppsan
Citera
2022-02-25, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Man kan inte vika sig för mobbare. NATO måste agera militärt mot Ryssland.

Nej, det måste de inte. Finns ingen anledning alls för mobbaren USA/Nato att agera, annat än att flytta sina bombglada arslen ut ur Ukraina och låta dem sköta sin egen business.
Citera
2022-02-25, 02:36
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
Det blev lite konstigt där med Google Translate va? Vit dvärg? Det låter ärligt talat helt sjukt.
Разве вы не хотите, чтобы вождем был дурак, который разъезжает с голым торсом на маленькой лошадке?

Det är du som sitter med google translate din fjant.

Din Ryska grammatik stämmer inte har jag nyss fått bekräftat från en Rysk vän.

Sen så gäller Svenska, Danska, Norska eller Engelska på forumet.
Citera
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Krossa vänsterfittorna Heja Putin!
Ehm...anses inte Putin vara lite av en kommunist? Alltså en så kallad "vänsterfitta" även han? Hur ska vi få den här logiken att gå ihop.

Du menar att Ukraina ses som "fittigt vänster" som sådant?

Din logik haltar en smula kan jag känna.
Citera
Avslutad
Hoppas NKVD lokaliserar alla som kallar folk för rysstroll.
Är det för att media uppmärksammat att Ryssland kör påverkanskampanjer på nätet?
Vilket många länder gör, framförallt Israel som är extremt aktiva på en helt annan nivå än Ryssland.
Helvete vad det förstör seriösa diskussioner.
Man börjar nästan undra om rysstrollen är dessa diskussionssabbotörer.
Citera
2022-02-25, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsinusGallus
Men Putin drivkraft av att ta över Ukraina är ju just för att han vill uppnå ett nytt Sovjet. Jag förstår att det inte är din uppfattning av det hela, men jag tror knappast att du kommer övertala någon med vad du kommit med hittills.
Putin vill inte uppnå nytt sovjet, däremot Natos placering från sovjet tiden. Skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in