2022-02-24, 22:32
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallydumpen
Var det inte just du som hade formulerat något innan här i tråden som skulle bli en JK-anmälan?
Men du kanske inte har skäl för att anmäla. Hur kommer det sig ingen anmäler då?

Om du inte missat dom första 12 åren av skolgången hade du förstått att jag skrev en anmälan.

JK sa att dom kan titta på detta men att den som blivit förtalad måste vara den som anmäler. Fidos mandom har inte varit på Dumpens hemsida. Lite synd, han är väldigt stolt över den.

Ingen aning varför ingen anmäler... Så enkelt att vem som helst... Nåja, de flesta borde kunna klara av det!

Har skrivit nu och frågat JK om dom fått in någon anmälan... Kan ju ha hänt något som inte jag vet om... Återkopplar när jag får svar!
Citera
2022-02-24, 22:39
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Hej Håkan Bråkan,

Ingen rättsröta än så länge. Ingen har anmält Dumpen till JK. Det måste vara någon av dom Uthängda som gör det!

Förstår ärligt talat inte varför ingen gör det... Det är gratis och tar JK upp fallet finns ju en god chans att hemsidan med deras söta ansikten försvinner.

Hälsningar,
Fido

De är ju uppe i rätt många uthängningar nu. Märkligt att ingen gjort det än faktiskt.

Du vet det vi pratade om innan att om man har förlorat allt så har man inget att förlora. Någon borde kanalisera sin ilska, för det finns säkert dem som bär på det med, till att dra med sig Dumpen till den botten de nått.
Citera
2022-02-24, 22:44
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Uppdatering: Nu är även LinkedIn-profilen borttagen. Företaget lär ha tvingat honom att ta bort alla kopplingar. Nu räknas han inte som medgrundare längre. Det svänger snabbt i businessbranschen. 😄

Helvete. Det blev ett dyrt paket cigg.
Citera
2022-02-24, 22:54
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Ny gädda ute nu!

Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Helvete. Det blev ett dyrt paket cigg.
Blir inte så mycket ladd och champagne i fortsättningen om man säger så.
Citera
2022-02-24, 22:56
Medlem
Nu verkar de helt tagit bort killen som tog livet av sig från Dumpen. Klokt.
Man får tycka vad man vill om hans handlande men att ha kvar chattar och bilder (även om de var maskade) blir bara tragiskt efter hans självmord.

Jag är väldigt tudelad till Dumpens metoder. Tycker en del av dem som hängts ut verkligen borde kastreras, låsas in och kasta bort nyckeln. Mer X, ljudteknikern, Muskot man och Mr Nice, för att nämna några vidriga avarter.

Men jag tror en del av de uthängda är fast i sexmissbruk och totalt fartblinda och har tappat konsekvenstänk totalt. De kan kanske få hjälp, men uthängningen riskerar att rasera deras värld mot avgrunden. Här hade nog hot om uthängning om han inte sökte hjälp varit bättre.
Citera
2022-02-24, 22:57
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
De är ju uppe i rätt många uthängningar nu. Märkligt att ingen gjort det än faktiskt.

Du vet det vi pratade om innan att om man har förlorat allt så har man inget att förlora. Någon borde kanalisera sin ilska, för det finns säkert dem som bär på det med, till att dra med sig Dumpen till den botten de nått.

Ahhh så klart jag minns... Får ju ståfräs varje gång jag tänker på vad jag ska göra...

Går du vägen via JK tror jag inte du blir så publik... JK verkar tycka om att stå ensam i rampljuset! Dom gånger jag läst att JK agerat så har jag ju till och med trott att JK tagit eget initiativ. Men så är tydligen inte fallet.

Desperat människor kan göra desperata saker... En sådan sak är att ta livet av sig. Men det finns ju andra saker också... Det visar sig!
Citera
2022-02-24, 23:00
Medlem
Denna nya Gäddan har mycket skam i kroppen, hur kommer hans fru ta detta?

https://dumpen.se/2022/02/24/barnens-casanova-napp-igen/
Citera
2022-02-24, 23:02
Medlem
Benkoves avatar
Citat:
Aight, är med på vad du skriver. Sålänge Dumpen tillåts att bedriva sin verksamhet så borde de faktiskt belysa det som 2forty2 skrivit om de vill få till en ändring. Tror ärligt att de har ganska mycket stöd av svenska folket på den fronten, dock inte mig pga skäl som redan diskuterats. Många som kollar uthängningar gör det nog i ren underhållning/skadeglädje just nu. De skulle kunna belysa det mer. Å andra sidan har de helvetes massa besökare just för uthängningarna.

Personligen tycker jag att dem skulle skriva med den delen jag singlade ut överst på varje uthängning så alla nya besökare ser vad målet är. Skulle förmodligen generera fler underskrifter och att det faktiska målet blir i fokus innan man ser uthängningen. Då har man lagstiftningen i huvudet innan man ser klippet och i slutändan får veta att inget myndighetsingripande alls skedde fast chattloggarna får det att vridas i magen på en.
Jag tror också dem har mycket stöd av den svenska befolkningen, än viktigare att då pränta in vad man verkligen kämpar för. Bli av med skadeglädjetorskarna blir man aldrig, så än viktigare att påminna och upplysa dem som verkligen bryr sig och brinner för saken.
Citera
2022-02-24, 23:07
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr

Varför censurerar inte dumpen.se bilderna där nere? Äckligt och oseriöst.
Citera
2022-02-24, 23:11
Medlem
Telepatisks avatar
Fyfan, känns som en person som säkert skickat till 100-tals personer.
Citera
2022-02-24, 23:14
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benkove
Personligen tycker jag att dem skulle skriva med den delen jag singlade ut överst på varje uthängning så alla nya besökare ser vad målet är. Skulle förmodligen generera fler underskrifter och att det faktiska målet blir i fokus innan man ser uthängningen. Då har man lagstiftningen i huvudet innan man ser klippet och i slutändan får veta att inget myndighetsingripande alls skedde fast chattloggarna får det att vridas i magen på en.
Jag tror också dem har mycket stöd av den svenska befolkningen, än viktigare att då pränta in vad man verkligen kämpar för. Bli av med skadeglädjetorskarna blir man aldrig, så än viktigare att påminna och upplysa dem som verkligen bryr sig och brinner för saken.

Det var en god idé. 100 spänn på att du redan jobbar som PR-konsult? Du kan ju i alla fall hoppas att någon från Dumpen läser det du nyss skrev.
Citera
2022-02-24, 23:18
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr

Ang. Casanova!

Frun skulle ju döda honom? Kvinnor... En kniv i ryggen så fort mannen möts av lite motgång! Det är sådana dom är!

Han får det nog lite kämpigt framöver! Men ärligt talat... Så jävla spännande var han inte. Han såg det som att han raggade upp flickan. Han hade tänkt göra henne lycklig. Inte våldta henne.

Han är säkert en normal hygglig kille i grund och botten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in