Citat:
Ursprungligen postat av
miss-fire
Kan bara hålla med. Tony har ju inte direkt något utseende att tala om. Ser ut som en pizza i nyllet pga sin taskiga hy, handlar kläder på dressman och varar bo med mamma och pappa. Snubben sprutar i första bästa filippinska barluder och får en unge på halsen som inte ens är hans. Tony ser ut som en som inte vet hur man använder kondom. Christy får en framtid, bättre live och kan ge Melissa en tryggare uppväxt.
Äsch, jag tycker ni är hårda mot Tony faktiskt

Jag tycker att han verkar som en schysst kille, och han verkar ju verkligen blomstra när han är i Filippinerna. Han är så glad och jag älskar att se honom med Melissa (även om mammahjärtat satt i halsgropen när han slängde lilla bebisen som inte ens kan sitta upp i luften med klinkers på golvet i hotelrummet
Näe, hade jag fått välja nån av alla killarna i det där programmet, hade det faktiskt varit Tony. Mattias är ju stabil, men han har ju ingen glimt i ögat som Tony, han är inte rolig eller positiv och ler knappt. Bara ordentlig och stabil. Tony är ju mysig isåfall.
Kände bara att jag behövde försvara honom.
Angående dansandet så är det ju sådär tonåringar och 22-åringar håller på idag, så det är nog inget konstigt. Men det är ju lättklätt och det känns ju lite desperat attention-seeker över det hela, men man kanske har lite daddy issues när man söker sig till någon dubbelt så gammal som en själv.