2022-02-23, 19:52
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Kan bara hålla med. Tony har ju inte direkt något utseende att tala om. Ser ut som en pizza i nyllet pga sin taskiga hy, handlar kläder på dressman och varar bo med mamma och pappa. Snubben sprutar i första bästa filippinska barluder och får en unge på halsen som inte ens är hans. Tony ser ut som en som inte vet hur man använder kondom. Christy får en framtid, bättre live och kan ge Melissa en tryggare uppväxt.

Äsch, jag tycker ni är hårda mot Tony faktiskt Jag tycker att han verkar som en schysst kille, och han verkar ju verkligen blomstra när han är i Filippinerna. Han är så glad och jag älskar att se honom med Melissa (även om mammahjärtat satt i halsgropen när han slängde lilla bebisen som inte ens kan sitta upp i luften med klinkers på golvet i hotelrummet
Näe, hade jag fått välja nån av alla killarna i det där programmet, hade det faktiskt varit Tony. Mattias är ju stabil, men han har ju ingen glimt i ögat som Tony, han är inte rolig eller positiv och ler knappt. Bara ordentlig och stabil. Tony är ju mysig isåfall.

Kände bara att jag behövde försvara honom.

Angående dansandet så är det ju sådär tonåringar och 22-åringar håller på idag, så det är nog inget konstigt. Men det är ju lättklätt och det känns ju lite desperat attention-seeker över det hela, men man kanske har lite daddy issues när man söker sig till någon dubbelt så gammal som en själv.
Citera
2022-02-23, 21:02
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Bara jag som får samma känsla av Fatif, som brassen i förra säsongen?

Det de har gemensamt är att ingen av dem vill agera toffel. Tycker själv att Latif är mycket vettigare. Han är av goda skäl orolig för att hamna i beroendeställning. Mycket möjligt att han gjorde ett misstag att sluta jobba i Dubai. Hade själv inte gått med på att säga upp mitt jobb så där om inte kvinnan redan hade fött barn åt mig. I så fall skulle hon ha en viss lojalitet till mig via barnet och inte bara för att det för tillfället kittlar till i hennes fitta.
Citera
2022-02-23, 21:49
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Det de har gemensamt är att ingen av dem vill agera toffel. Tycker själv att Latif är mycket vettigare. Han är av goda skäl orolig för att hamna i beroendeställning. Mycket möjligt att han gjorde ett misstag att sluta jobba i Dubai. Hade själv inte gått med på att säga upp mitt jobb så där om inte kvinnan redan hade fött barn åt mig. I så fall skulle hon ha en viss lojalitet till mig via barnet och inte bara för att det för tillfället kittlar till i hennes fitta.

Du tycker inte att han är äcklig? Klagar på allt hon gör på ett nedvärderande sätt, trånar efter varenda blondin han ser, skryter om hur bra han är, hur snygg han är, osv.
Motsatsen till toffel behöver inte vara kränkande och nedtryckande. Uppvuxen nere på kontinenten med många machomän som är allt annat än tofflar, och de är inte som han.
Citera
2022-02-23, 22:31
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Du tycker inte att han är äcklig? Klagar på allt hon gör på ett nedvärderande sätt, trånar efter varenda blondin han ser, skryter om hur bra han är, hur snygg han är, osv.
Motsatsen till toffel behöver inte vara kränkande och nedtryckande. Uppvuxen nere på kontinenten med många machomän som är allt annat än tofflar, och de är inte som han.

Exakt. Har en man från kontinenten och inte beter han sig sådär. Att bli kränkt på daglig basis är inte kärlek. Vidrigt.
Citera
2022-02-24, 21:54
Medlem
Roidberts avatar
Citat:

Ja, han är väl lite överdriven i sitt sätt, men det kanske är vad Sabrina behöver för att känna sig nöjd. Hennes mamma sa t.o.m. att hon tyckte att Latif verkar vara för snäll för Sabrina .
Citera
2022-02-24, 22:13
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Instämmer. Kommer bli kaos så det bästa vore om hon stannade i sitt hemland med barnet. Kommer hon till Tony och den skånska byhålan kommer hon snart hitta en yngre svensk och lämna gubben

Jag gillar faktiskt Tony. Han är en skön snubbe. Men tror att han är för snäll för sitt eget bästa. Tror tyvärr också att deras förhållande kommer att ta slut snabbt när Christy väl har fått uppehållstillstånd. Har själv svårt att förstå mig på män som adopterar eller tar hand om andra mäns avkomma, men förhoppningsvis kan han fortsätta att ha en givande relation med dottern även om det tar slut mellan han och Christy.
Citera
2022-02-25, 15:07
Medlem
godboys avatar
Citat:
Jag gillar faktiskt Tony. Han är en skön snubbe. Men tror att han är för snäll för sitt eget bästa. Tror tyvärr också att deras förhållande kommer att ta slut snabbt när Christy väl har fått uppehållstillstånd. Har själv svårt att förstå mig på män som adopterar eller tar hand om andra mäns avkomma, men förhoppningsvis kan han fortsätta att ha en givande relation med dottern även om det tar slut mellan han och Christy.
Till att börja med tycker jag den svenska versionen suger åsneöra. Jävligt lång ingress och under programmet gång massa upprepningar om vad som skall komma, fast det kommer inte i innevarande avsnitt. Hur kan man göra så dåliga avsnitt när de bara är 40 min?
Citera
2022-02-25, 17:09
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Till att börja med tycker jag den svenska versionen suger åsneöra. Jävligt lång ingress och under programmet gång massa upprepningar om vad som skall komma, fast det kommer inte i innevarande avsnitt. Hur kan man göra så dåliga avsnitt när de bara är 40 min?
Det kostar väl med material, så det är billigare såklart att återanvända en massa skit. Men ja, när man måste spola fram 5 minuter för att börja titta, och sen måste spola förbi 15 minuter för att det är upprepningar med thaian från förra säsongen... Det känns lite desperat.
Å andra sidan är vi ett litet land, tittarbasen är inte enorm, så en produktion där det flyger kameramän kors och tvärs över jorden är ju inte riktigt något man kan förvänta sig heller, utan det blir ju egna mobilfilmer, osv.
Citera
2022-02-25, 17:19
Medlem
godboys avatar
Citat:
Det kostar väl med material, så det är billigare såklart att återanvända en massa skit. Men ja, när man måste spola fram 5 minuter för att börja titta, och sen måste spola förbi 15 minuter för att det är upprepningar med thaian från förra säsongen... Det känns lite desperat.
Å andra sidan är vi ett litet land, tittarbasen är inte enorm, så en produktion där det flyger kameramän kors och tvärs över jorden är ju inte riktigt något man kan förvänta sig heller, utan det blir ju egna mobilfilmer, osv.
Jag har inga problem med att det blir vissa mobilfilmer eller att det är annan amatörfilmning. Det har förekommit i de amerikanska produktionerna också. Men det kan ju inte vara omöjligt att fylla 45 min i veckan med nytt material. Klarar inte produktionen det så kanske programmet inte ska produceras alls. Det är ju ändå säsong två så lite koll borde de ju ha nu.
Citera
2022-02-26, 18:06
Medlem
Jag reagerar på detta med faderskapet på Christys barn. Hon säger själv att det är möjligt att det är hennes fd pojkvän som är pappan, så de ska ta faderskapstest. Jaha, men när ska man komma till skott med då? Varför pratar hon och Tony som pappan och ser det som en självklarhet att det är han som ska vara det genom adoption om faderskapstestet (som jag tror aldrig kommer att bli av) visar annat?

Var är den förra pojkvännen?! I praktiken kan han ju gå omkring där totalt ovetande om att han har en dotter och att en annan man säger sig vara hennes pappa - även fast han vet att han kanske inte alls är det.
Citera
2022-02-28, 05:48
Medlem
Citat:
Ja, han är väl lite överdriven i sitt sätt, men det kanske är vad Sabrina behöver för att känna sig nöjd. Hennes mamma sa t.o.m. att hon tyckte att Latif verkar vara för snäll för Sabrina .

”Lite överdriven”?!
Du måste skoja! Han är en klockren psykopat. Hoppas att Sabrina släpper denna flintskalliga libanes.
Tycker att han ska åka hem och ta hand om sin son och sin fru.
Senast redigerad av Tausen 2022-02-28 kl. 05:51.
Citera
2022-02-28, 15:59
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alice09
Jag reagerar på detta med faderskapet på Christys barn. Hon säger själv att det är möjligt att det är hennes fd pojkvän som är pappan, så de ska ta faderskapstest. Jaha, men när ska man komma till skott med då? Varför pratar hon och Tony som pappan och ser det som en självklarhet att det är han som ska vara det genom adoption om faderskapstestet (som jag tror aldrig kommer att bli av) visar annat?

Var är den förra pojkvännen?! I praktiken kan han ju gå omkring där totalt ovetande om att han har en dotter och att en annan man säger sig vara hennes pappa - även fast han vet att han kanske inte alls är det.

Var nog ingen riktig pojkvän....säkert (också..?) en "sexturist"..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in