2022-02-23, 17:40
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Du glömmer en viktig aspekt dock. Patrik och Sara är rätt "kända" nu för vad de bedriver. Räcker du ser dem gå mot dig med en kamera i högsta hugg och du vet vad du kommer bli anklagad för.

Det hjälper kanske till lite att SAMTLIGA uthängda pedofiler har skickat bilder på sig själva OCH dykt på bestämd mötesplats. Klart dom ser skraja, eftersom dom är skyldiga.
Citera
2022-02-23, 17:44
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Konfrontationerna bygger på att personen som dom träffar filmas tydligt och också visas upp på bilder dom skickat i chatten. Och i nästan alla fall så erkänner dom på plats.

Gävlepedofilen har inte alls konfronterats överhuvudtaget, hans ansikte har inte visats. Bara tatueringar på spänniga självporträtt.

Men hur vet man att det är han?

Om familjen inte tagit avstånd och han går runt på gatorna tyder det på att han kan vara oskyldig.

Men vad fan vet jag, en vanlig dödlig..

Tja, det slår ju i vart fall hål på deras påstående att dom är så gävla noga med att kontrollera att dom hänger ut rätt person... Såg dom inte vem som kom så kan dom ju inte hävda att det var han...
Citera
2022-02-23, 17:47
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Nu var ju själva min poäng att han inte nämner alls hur barnen tar skada utan enbart hur pedofilerna blir drabbade. Samtidigt som han tycker det är relevant att nämna att han känner en av de uthängda. Peddokramare i mina ögon.
Finns fler artiklar som är vinklade för att smutskasta dumpens arbete. Det viktiga i det hela, barnen, nämns sällan.

Det var ju högst relevant att nämna att han är bekant med honom p g a jävssituation.

Självklart ger det en bitter eftersmak med tanke på vad den uthängde har skrivit i chattarna.
Citera
2022-02-23, 17:55
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Det hjälper kanske till lite att SAMTLIGA uthängda pedofiler har skickat bilder på sig själva OCH dykt på bestämd mötesplats. Klart dom ser skraja, eftersom dom är skyldiga.

Smakar Gin:en bra? Den där spriten du dricker hjälper dig inte att tänka...

Du skriver citat: "SAMTLIGA" precis när vi diskuterar det faktumet att dom aldrig kontrollerade cykelmannen i Gävle... Honom såg dom ju aldrig. Ändå hängde dom ut den person som var på bild.

Dom mötte sannolikt den som dom chattat med. Men inte nödvändigtvis den som bilderna föreställer.
Citera
2022-02-23, 17:57
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Om familjen inte tagit avstånd och han går runt på gatorna tyder det på att han kan vara oskyldig.
.

1. Moraliskt intakta familjer som väljer att ta avstånd från familjemedlemmars moraliska övertramp är sannolikt i minoritet. Istället lägger de ned tid och energi att söka efter den där nålen i höstacken av kassa argument för att hävda att deras barn/partner etc är oskyldigt dömd/misstänkt/anklagad. Det gäller alltså inte bara försvar vid otrohet eller misstänkt pedofili, det gäller även när vederbörande dömts för pedofili, våldtäkt, grov misshandel eller att ha mördat mamman framför de gemensamma barnen. Folk är oerhört inkonsekventa i sitt fördömande.

2. Ja, han är säkert oskyldig som han sprang.
https://dumpen.se/2022/01/29/vem-ar-den-cyklande-gavle-pedofilen/
Citera
2022-02-23, 18:12
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Tja, det slår ju i vart fall hål på deras påstående att dom är så gävla noga med att kontrollera att dom hänger ut rätt person... Såg dom inte vem som kom så kan dom ju inte hävda att det var han...

Jag tycker att Dumpen gjort ett bra jobb i nästan alla fall.

Den som dykt upp till platsen ser exakt ut som ansiktsbilderna dom skickat, och då Sara o Patrik visar upp deras bilder så erkänner dom. I stort sett samtliga har erkänt på plats, även om en del här antyder att dom nekat sin skuld men så är det inte.

Nästan alla har erkänt eller man ser att den som kommer till träff är samma som skickat bilderna.

Utom Gävlepedofilen, han syns inte med ansiktet på bild och han syns inte alls på konfrontationen.

Så till skillnad från alla andra uthängningar- jag undrar, hur kan man fastslå att det är han??? <Tatueringar inget bevis, eftersom någon annan kan ha använt en bild på honom. Alla lägger ut bilder på sig själv idag helt öppet>
Senast redigerad av Strykninmannen 2022-02-23 kl. 18:17.
Citera
2022-02-23, 18:14
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Vilken jävla idiot. Han förstod ganska snabbt vad det var frågan om när han såg Patrik och Sara. Fick en känsla att han läst här på flashback och tillämpade den taktiken vi diskuterat om att neka och påstå telefonen var hackad. Mycket ynklig och äcklig individ.
Hans tillgjorda överreaktion när de dyker upp är bra märklig. Han har någon störning. Det här stötiga dysfunktionella sättet att prata på har man stött på förut. Det är en viss kategori av dumhuvud. Påminner en del om killarna som var med i FC Z.
Citera
2022-02-23, 18:20
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
1. Moraliskt intakta familjer som väljer att ta avstånd från familjemedlemmars moraliska övertramp är sannolikt i minoritet. Istället lägger de ned tid och energi att söka efter den där nålen i höstacken av kassa argument för att hävda att deras barn/partner etc är oskyldigt dömd/misstänkt/anklagad. Det gäller alltså inte bara försvar vid otrohet eller misstänkt pedofili, det gäller även när vederbörande dömts för pedofili, våldtäkt, grov misshandel eller att ha mördat mamman framför de gemensamma barnen. Folk är oerhört inkonsekventa i sitt fördömande.

2. Ja, han är säkert oskyldig som han sprang.
https://dumpen.se/2022/01/29/vem-ar-den-cyklande-gavle-pedofilen/

Ettan har du nog en hel del poänger i, du verkar smart.

Ditt svar på tvåan tyder tyvärr på att du inte begripit ett dugg av vad jag skrev.

Tänk lite, det underlättar.
Senast redigerad av Strykninmannen 2022-02-23 kl. 18:25.
Citera
2022-02-23, 18:22
Medlem
Eustaches avatar
"Hängdes ut av Patrik Sjöbergs pedofiljägare – tog sitt liv"

https://www.etc.se/inrikes/haengdes-ut-som-pedofil-tog-sitt-liv?fbclid=IwAR2qWHqzJbECUI4Fe9XJySA2arhOiFdT6hueX WHycbSpefR7rkvyB7 z4mq4

Vem?
Citera
2022-02-23, 18:25
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Det var ju högst relevant att nämna att han är bekant med honom p g a jävssituation.

Självklart ger det en bitter eftersmak med tanke på vad den uthängde har skrivit i chattarna.

Du fattar tydligen inte min poäng. Det är okej men sluta kommentera mina inlägg då.
Citera
2022-02-23, 18:30
Avslutad
"Shit va rädd jag vart! O-oh-oh-oh-oh-oh-oh... Jag kommer o bajsa på mig"

Man måste låta sig finna nöje i allt detta pedofila elände och den senaste pajsaren (och bajsaren) var ju bara för rolig! Jag skulle också skita ner mig om jag stämt träff med en 13åring för hår-runk, ansiktssmisk med kuk och en kletig sats i ansiktet, men istället möts av Sara och Patrik med mobilerna i högsta hugg.

"Jag väntar alltid här"

Kan vara min favorit av alla hans kassa ursäkter. Vem tar bilen till en järnvägsstation och väntar där en halvtimme innan jobbet, istället för att stanna hemma den tiden?

Är det någon som har mer information om denna dåre? Uppmuntrar ingen att bryta mot 0.10 men undrar om någon vet hur han beter sig annars eller blivit utsatt för hans peddo-ragg?
Citera
2022-02-23, 18:32
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Du fattar tydligen inte min poäng. Det är okej men sluta kommentera mina inlägg då.

Inte bli så arg, kära du ....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in