2022-02-22, 09:34
Medlem
Putin har redan fått det han vill. Det kommer inte bli nått krig. Nästa vecka vänder det uppåt för BTC och hela kryptomarknaden.
Citera
2022-02-22, 13:12
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Putin har redan fått det han vill. Det kommer inte bli nått krig. Nästa vecka vänder det uppåt för BTC och hela kryptomarknaden.
How do you know all dis 😄
Citera
2022-02-22, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madzen123

Der undrar jag med. Jag ser konflikten dom långt ifrån över.
Citera
2022-02-22, 13:34
Medlem
Citat:
Pratade med Putin igår Skämt åsido, det är min egna gissning. Tidsmässigt så har jag nog fel, men detta kommer nog inte påverka marknaden speciellt länge.

Citat:
Ursprungligen postat av bombayduck1
Der undrar jag med. Jag ser konflikten dom långt ifrån över.
Konflikten är inte över, men Putin har i praktiken odramatiskt invaderat Ukraina. Det enda som kommer hända är att båda sidor inför sanktioner. Tror knappast att han har som intention att gå in i Kiev.
Citera
2022-02-23, 10:59
Medlem
Ska vi upp eller ner?
Vi har inte sett nån tydlig trend på ett bra tag.

De vi såg för några veckor sedan visade sig vara en fejk pump. Det gick liksom sakta sakta uppåt och sen brakade det. Och nej det var inte pga ukrainakrisen.

Jag köpte 20k i FTM i natt ändå.
Citera
2022-02-23, 11:26
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Ska vi upp eller ner?

De vi såg för några veckor sedan visade sig vara en fejk pump. Det gick liksom sakta sakta uppåt och sen brakade det. Och nej det var inte pga ukrainakrisen.

Ingen som vet, vi får vänta och se.

Slowtrend är ju truetrend så att vi gått sakta sakta upp för att sen dumpa är ju lite könstigt.

Tittar du på daily tf så ser du att andra benet av W gick alldeles för fort för att vara legit. Vi visste hela tiden att vi skulle få ett retrace ner.
Återstår och se vad dem gör, antigen så har vi påbörjat ett M och dumpar.
Eller så gör vi ett monster W för att kliva uppåt igen. Men vi vet inte ÄN.
Citera
2022-02-23, 11:28
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Trapmove end of week...
Fast move, false move...

Bara att det går hand i hand med en ny pattern. Vet faktiskt inte vad dem har installerat för oss just nu. Men jag är rätt bullish.
☝️
Citera
2022-02-23, 11:31
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ska vi upp eller ner?

Skulle säga helt ok köp.
Själv hade jag väntat och sett ifall om btc dumpar till 30-33k, för då har vi nog FTM på runt 1.3 cirkus.
Citera
2022-02-23, 11:41
Medlem
Som jag ser det just nu riskerar vi att dumpa ner till ~$30k pga säkerhetsläget mm (eventuellt ~$20k om Putin invaderar Kiev). Beroende på hur krisigt detta blir i år är det svårt att förutsäga nästa bull run upp till $100k. Det kan komma i år, nästa år, eller om några år. Men den kommer. Om vi går till $100k då kommer även $250k osv.
Citera
2022-02-23, 11:46
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Som jag ser det just nu riskerar vi att dumpa ner till ~$30k pga säkerhetsläget mm (eventuellt ~$20k om Putin invaderar Kiev). Beroende på hur krisigt detta blir i år är det svårt att förutsäga nästa bull run upp till $100k. Det kan komma i år, nästa år, eller om några år. Men den kommer. Om vi går till $100k då kommer även $250k osv.
Varför är 250k givet om vi tar 100?
Citera
2022-02-23, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Nyheterna om sanktonerna som redan skett har inte påverkat btc alls.
Citera
2022-02-23, 12:22
Medlem
Citat:
Nyheterna om sanktonerna som redan skett har inte påverkat btc alls.
Kanske för att det va det fegaste försök till sanktioner. EU/NATO/USA spelar fegt. Inga sanktioner riktade mot Putin själv ens. Gissar att Putin sitter och skrattar just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in