2021-11-21, 13:48
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulspruta86
Hon skriver att ”Han blev borttagen ifrån hennes klass på måndagen och att hon har undervisat han i 2,5 år. Och som hon känner han misstänker hon att han just nu är väldigt rädd.”
Jävla batikhäxedravel. Hur fan känner sig BO då?!
Citera
2021-11-21, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Använd inte dem om du inte förstår skillnaden mellan de och dem. Använd ”dom”, så slipper du att folk hanterar dig som en idiot.
Har du hört om en funktion som heter autocorrekt?
Lär dig det så slipper du själv bli kallad idiot.

Men som sagt ni på radion är ju som ni är.
Citera
2021-11-21, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
För svensk media är sanning och fakta sekundärt. Det viktigaste är agendan! hade det rört sig om vita elever som trakasserade och kaosade mot svarta elever så hade man skrivit om detta i månader.

Så är det helt klart.
Skönt att fler förstår .
Citera
2021-11-25, 23:03
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Har du hört om en funktion som heter autocorrekt?
Lär dig det så slipper du själv bli kallad idiot.

Men som sagt ni på radion är ju som ni är.

Sämsta försök till räddning jag sett. Lär dig skillnaden mellan de, dem och dom. Kan du inte, använd dom. Ett råd i all välmening.
Citera
2021-11-29, 04:10
Medlem
[quote=Andy Flag|78062983]Sämsta försök till räddning jag sett. Lär dig skillnaden mellan de, dem och dom. Kan du inte, använd dom. Ett råd i all välmening.[/QUOTE

Och det kommer från en person som bara kan försvara sig med att påpeka hur jag skriver.

Det märks ju att det jag skrev stämmer annars hade du kommit med något med substans.

Man märker ju att jag träffade helt rätt och att du är inblandad.

Men som sagt: Den rena och skära sanningen den har ni svårt för.

Många fler än mig som undrar när ni pratar sanning i radion
Ni är mästare på att förvränga.
Faktiskt lite kul att lyssna på er när man själv vet hur det är med en viss sak där invandrare är inblandade.
Däremot när en utlänning gjort något ni tycker om.....Då jävlar slår ni på stort.
Det är fan ynkligt av er.
Citera
2022-02-21, 16:11
Medlem
spoilers avatar
"En kille i tonåren åtalas nu för våldtäkt mot barn, en händelse som ska ha ägt rum på Withalaskolan i Vetlanda i mitten på november 2021. Åtalet lämnades in till Eksjö tingsrätt under måndagen."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/tonarskille-atalas-efter-valdtakt-mot-barn-pa-skola
Citera
2022-02-22, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entjockbanan
Sexuell förnedring på toalett gissar jag av en ensamkommande mot svensk.

Helt rätt. Gärningsmannen är syrisk invandrare.
Citera
2022-02-22, 09:36
Medlem
spoilers avatar
Betalvägg

"Nu väcks åtalet för den tonåring som greps och anhölls misstänkt för våldtäkt på Withalaskolan. Förutom våldtäkten handlar åtalet om två fall av sexuella trakasserier, där samtliga ska ha skett på skolan.

Det har varit en turbulent höst på Withalaskolan. Det har rapporterats om oroligheter, upprepade falsklarm till räddningstjänsten och det gjordes anmälningar till Skolinspektionen och Arbetsmiljöverket om bland annat hot mot personal."

https://www.vetlandaposten.se/2022-02-21/valdtakten-pa-withalaskolan-nu-atalas-tonaringen--flera-fall-av-sexuellt-ofredande
Citera
2022-02-22, 09:45
Medlem
spoilers avatar
"Den våldtäktsmisstänkte pojken är invandrare från Syrien. Han kom till Sverige tillsammans med sin mamma, pappa och två syskon hösten 2013. 16-åringen beviljades svenskt medborgarskap 2015 efter mindre än två år i landet."

https://petterssonsblogg.se/2022/02/22/syrisk-tonaring-atalas-for-valdtakt-mot-barn/
Citera
2022-02-22, 09:45
Medlem
Visst är det fråga om en babbe, som många redan gissat.

Den åtalade är M*hamad Ab* H*shem (* = o.o.a. Jag maskar namnet eftersom han ännu inte är dömd, annars ser jag inget skäl att skydda hans identitet.) Han är född 2005, och var 16 år när de brott han åtalas för begicks. Han är skriven på en adress i Vetlanda tillsammans med en kvinna som troligen är hans mamma.

Förutom våldtäkten åtalas han för tre andra brott:

Ett fall av olaga frihetsberövande mot samma brottsoffer som utsattes för våldtäkten. Det olaga frihetsberövandet ska ha skett på Withalaskolan samma dag som våldtäkten. Brottet ska ha bestått i att den åtalade "berövade brottsoffret friheten genom att stå i vägen för
dörren samt hålla fast henne, och därigenom hindrade henne från att lämna det
rum de vistades i".

Två fall av sexuellt ofredande som skett 2021-09-20 resp. 2021-09-23. Även dessa brott begicks på Withalaskolan. Brotten ska ha bestått i att den åtalade utsatte två olika flickor för oönskat tafsande på bl.a. bröst, stjärt och skrev.

Åtal har väckts vid Eksjö tingsrätt. Målnumret är B 2186-21.
Citera
2022-02-22, 16:24
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Visst är det fråga om en babbe, som många redan gissat.

Den åtalade är M*hamad Ab* H*shem (* = o.o.a. Jag maskar namnet eftersom han ännu inte är dömd, annars ser jag inget skäl att skydda hans identitet.) Han är född 2005, och var 16 år när de brott han åtalas för begicks. Han är skriven på en adress i Vetlanda tillsammans med en kvinna som troligen är hans mamma.

Förutom våldtäkten åtalas han för tre andra brott:

Ett fall av olaga frihetsberövande mot samma brottsoffer som utsattes för våldtäkten. Det olaga frihetsberövandet ska ha skett på Withalaskolan samma dag som våldtäkten. Brottet ska ha bestått i att den åtalade "berövade brottsoffret friheten genom att stå i vägen för
dörren samt hålla fast henne, och därigenom hindrade henne från att lämna det
rum de vistades i".

Två fall av sexuellt ofredande som skett 2021-09-20 resp. 2021-09-23. Även dessa brott begicks på Withalaskolan. Brotten ska ha bestått i att den åtalade utsatte två olika flickor för oönskat tafsande på bl.a. bröst, stjärt och skrev.

Åtal har väckts vid Eksjö tingsrätt. Målnumret är B 2186-21.

Vad heter batikhoran till lärare som försvarade honom på Facebook?
Citera
2022-02-22, 17:54
Medlem
Den åtalade är Mohamad Abo Hashem

Målnumret är B 2186-21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in