2022-02-21, 22:56
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Jasså? Som sagt, sexmissbrukare, och jag skulle bli förvånad om inte partner redan förstått att något inte stämmer.

Ja det har säkerligen funnits problem tidigare hos dessa herrar.
Både hemma och på jobbet så uthängningen på Dumpen kom nog inte som en blixt från klar himmel.
Citera
2022-02-21, 22:57
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Sant, men medberoendet innebär inte att man är totalt aningslös, bara accepterande.

Jag minns en gång när jag och min fru var i Prag. Jag låg och surfade efter nakna tjeckiskor på min mobil. Min fru visste om det. Vände sig om sa typ "hur fan orkar du?" Sen somnade hon.
Hon var medberoende. Men inte aningslös. Dagen efter tog hon mig på strippklubb där jag fick fota och filma när hon hade en private show med nån 20-årig tjeckiska. Inoljade var dom.
Så JA. Vi är galna. I vissa människors ögon. men vi värnar underåriga. Alltid.

Jag är lite berusad ikväll. Eftersom det ser ut att bli krig.

tillägg : jag är inte klar efter några dagar stöttade vi vår vän här i tyskland som har nip-activity.com (mina servrar) och vi fick naomi att gå naken över karlsbron.

vi har varit i den adulta branschen sen 2004-..
Senast redigerad av mossadmartin 2022-02-21 kl. 23:04.
Citera
2022-02-21, 23:07
Medlem
Vad har sexmissbruk med pedofili att göra?
Jag har varit och nosat i ett sådant missbruk men blev jag pedofil eller sugen på barn? Nej, för jag är inte pedofil.

Låter bara som en dålig ursäkt, sexmissbruk kanske de har, men då givetvis med en pedofil läggning bakomliggande.
Citera
2022-02-21, 23:09
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar
Jag har varit och nosat i ett sådant missbruk men blev jag pedofil eller sugen på barn? Nej, för jag är inte pedofil.

Låter bara som en dålig ursäkt, sexmissbruk kanske de har, men då givetvis med en pedofil läggning bakomliggande.

Så få ord. Men så bra. Kunde inte sagt det bättre själv.
Citera
2022-02-21, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggans
Nej men en dag kommer de ut och då kan de göra om det, bättre att avliva för det går inte att bota.

Vi har helt enkelt våra olika metoder/åsikter om hur man förhindrar framtida brott då.
Citera
2022-02-21, 23:11
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Jag är lite tveksam till om han är pedofil. Tror mer att han är så hypersexuell att han inte ser eller tänker klart. Bara det är ”f*tta. Vad är din uppfattning om den teorin.

Ännu ett troll som försöker normalisera pedofili. Det är inte synd om er. Lol.
Citera
2022-02-21, 23:16
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Ännu ett troll som försöker normalisera pedofili. Det är inte synd om er. Lol.
Du har fullkomligt fel. Bara vädrade en teori. Det är så man gör på forum.
Citera
2022-02-21, 23:16
Medlem
mossadmartins avatar
Mitt största brott är att jag föreslog titeln "Lilla Anna och Långa Farbrorn" på en porrfilmstitel

måste varit 20 år sen. men jag menade inget illa. Det var en från Senegal och så en polsk tjej som var 33 år men vi skrev "teen"

Jag är skyldig.
Citera
2022-02-21, 23:18
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Jag är lite tveksam till om han är pedofil. Tror mer att han är så hypersexuell att han inte ser eller tänker klart. Bara det är ”f*tta. Vad är din uppfattning om den teorin.

Min uppfattning är att om du fakto inte känner ett sexuellt intresse för minderåriga så ger de lika mycket sexuell stimuli som ett djur, ett gosedjur eller en pensionär. Dessutom, som svensk, med den kultur vi har, så blir det även moraliskt knivigt att interagera med en riktig tonåring för att få leva ut sina fantasier.

Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja det har säkerligen funnits problem tidigare hos dessa herrar.
Både hemma och på jobbet så uthängningen på Dumpen kom nog inte som en blixt från klar himmel.

Nej, när det gäller männen med familj och vanligare arbete (inte ensamarbete) så kan det inte komma som blixten från klar himmel. Kan tänka mig att männen dessutom haft en irriterande nära relation med sin mobiltelefon.

Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Så JA. Vi är galna. I vissa människors ögon. men vi värnar underåriga. Alltid.
.

Vad vuxna gör med varandra i samförstånd är inget vi lägger oss i
Citera
2022-02-21, 23:20
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar

Ingenting, det är bara ytterligare en diagnos om personen dessutom är pedofil.
Citera
2022-02-21, 23:32
Medlem
BeachBobs avatar
Alla dom andra är solklara. Men när jag tittar på brandmannen och Chattloggarna och videon när dom träffar han. Kroppsspråk, ögon, händer och hur han yttrycket sig då får jag ett annat intryck. Det är något där som jag inte får grepp om. Lägg till tidigare jobb och dom problemen. Sen alla kvinnor han bjudit in på brandstationen för att kn*lla.
Citera
2022-02-21, 23:32
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ingenting, det är bara ytterligare en diagnos om personen dessutom är pedofil.
Man kan tänka sej att den här typen av herrar kan ha flera diagnoser.
Förutom missbruk även depression och kanske tvångsmässigt beteende.
Men det ursäktar naturligtvis inte att man tar steget att skada barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in