2022-02-21, 22:14
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang. Brandmannen från Dumpen.

Nu är det ju en tolkning... Det går inte att bevisa. Men en pedofilhjärna är säkert bättre på att tolka sådan sex-text om barn än din hjärna som inte duger till att tolka någon text över huvud taget.

Brandmannen var mycket. Men inte någon pedofil som gillar 7-åringar.
-Visar svalt intresse för barnet i chatten. Fokuserar på mamman.
-Avbokar mötet när barnet är med.
-Dyker upp på mötet när mamman kommer ensam.

En riktig pedofil hade inte missat chansen att få ligga med en unge.

Brandmannen sexchattade med tonåringar.
När brandmannen sexchattade med pedofilmamman så hade han med den 7-åriga dottern i sitt sexchattande.

En normal person ligger inte med pedofiler, det är otänkbart, pedofilmammor inkluderat.
En normal person polisanmäler direkt de stöter på en sådan person som pedofilmamman.
En normal person som arbetar med myndighetsutövning (lärare) och ungdomsidrott anmäler definitivt direkt.

Ovanstående är förklaringen till att Federley är betraktad som en paria, med all rätt.
Citera
2022-02-21, 22:30
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
"Afghanpojkar" är ungdomar dom flesta över 18 och definitivt över 15.

För att en mogen kvinna vill ha en ung älskare så gör det inte henne till pedofil.

Ge dej nu för helvete.

Så du menar att det där med "ensamkommande flyktingbarn" var en bluff? Buhuu .. och jag trodde det var baaaaarn....
Citera
2022-02-21, 22:31
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Jag råkar veta att det inte stämmer. De allra flesta "ner på byn" vet vem brandmannen är och nu är de i chock för Brandmannen "var den sista de kunde tro höll på så här". Det innebär alltså både att bedra sin partner för att sexchatta med både pedofilmammor och tonåringar, att Brandmannen sedan dessutom sträckte sig så långt att han bokade en fysisk dejt verkar vara droppen. De flesta verkar inte ge mycket för att brandmannen gått ut med att han ska ta hjälp för sitt avvikande beteende.

Podden är värd sina minutrar.
https://play.acast.com/s/dumpenpodden/specialpodden
Den podden är bra. Vad tror du om brandmannen. Personligen tror jag han lider av en Hypersexuell störning.
Citera
2022-02-21, 22:35
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang. Brandmannen från Dumpen.

Nu är det ju en tolkning... Det går inte att bevisa. Men en pedofilhjärna är säkert bättre på att tolka sådan sex-text om barn än din hjärna som inte duger till att tolka någon text över huvud taget.

Brandmannen var mycket. Men inte någon pedofil som gillar 7-åringar.
-Visar svalt intresse för barnet i chatten. Fokuserar på mamman.
-Avbokar mötet när barnet är med.
-Dyker upp på mötet när mamman kommer ensam.

En riktig pedofil hade inte missat chansen att få ligga med en unge.

En äldre man skrev att hennes sjuåriga dotter skulle föra in kuken i mammas fitta. Repeterade gånger. Fokuset hamnade där. Vad är det om inte pedofili?

Det är vidrigt, men som tur är så vet alla att det inte går att försvara och ingen skulle göra det. Bara pedofiler.
Citera
2022-02-21, 22:37
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barney Calhoun
Precis.
Dom utnyttjar bara tillfället och tar vad de vill ha.
Inte sitter dom på internet och skapar ett förtroende innan träff.
Gruppvåldtäkter förekom knappast innan dom öppnade gränserna.
Men det är inte det detta handlar om.
För att dessa som dumpen avslöljat är dessvärre monster som förtjänar all uthängning dom får.
Konsekenserna är helt ett ett resultat av
Deras egna beteende.
Inget att tycka synd om.

Gruppvåldtäkter har varit ett problem i Sverige åtminstone dom senaste 30 åren.

Dom flesta som dumpen avslöjar är handikappade eller utslagna män som ingen normal människa hade träffat, inte ens en desperat 14-15 åring som Dumpen utger sig för att vara.
Citera
2022-02-21, 22:40
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Den podden är bra. Vad tror du om brandmannen. Personligen tror jag han lider av en Hypersexuell störning.

Typisk sexmissbrukare, samma vibb på Erns Rohm + pedofil läggning på bägge.
Citera
2022-02-21, 22:41
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Var en som skrev på Facebook att brandmannen jobbat inom kriminalvården tidigare. Men fick sluta för att han skickade sex mail till dom kvinnliga anställda.
Citera
2022-02-21, 22:43
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Var en som skrev på Facebook att brandmannen jobbat inom kriminalvården tidigare. Men fick sluta för att han skickade sex mail till dom kvinnliga anställda.

Jasså? Som sagt, sexmissbrukare, och jag skulle bli förvånad om inte partner redan förstått att något inte stämmer.
Citera
2022-02-21, 22:45
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Jasså? Som sagt, sexmissbrukare, och jag skulle bli förvånad om inte partner redan förstått att något inte stämmer.

Hon kan vara medberoende.
Citera
2022-02-21, 22:47
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Hon kan vara medberoende.

Sant, men medberoendet innebär inte att man är totalt aningslös, bara accepterande.
Citera
2022-02-21, 22:47
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Håller med dig till 100%.
Citera
2022-02-21, 22:50
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Jag är lite tveksam till om han är pedofil. Tror mer att han är så hypersexuell att han inte ser eller tänker klart. Bara det är ”f*tta. Vad är din uppfattning om den teorin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in