2022-02-21, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow-Mule
[i]Så menar du att dom måste skilja sig bara för .

Hur är det med din läsförståelse? Vilken tolkning du gör. Läs igen, läs rätt!

Nej, de ska inte skilja sig beroende på vad medierna skriver eller ej. Men dementin är formulär 1A i hur man inte ska agera vid sådana här situationer.
Senast redigerad av Sejfu 2022-02-21 kl. 08:58.
Citera
2022-02-21, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow-Mule
Så menar du att dom måste skilja sig bara för att tidningarna skriver att dom ska göra det?

Det viktigaste handlar väl ändå om huruvida dom dom två emellan, i deras relation, har sådana problem att de är påväg att skilja sig eller inte. Och om det har vi ingen aning om så med andra ord är allt bara spekulation gissningar och hittepå tills dessa att de eventuellt faktiskt skiljer sig.
Tänk på barnen! Deras förhållande verkar toxic. Bäste de kan göra är skiljas.
Citera
2022-02-21, 09:05
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Läs gärna intervjun med PR-experten Ronge. Även han sågar hovets dementi. Även han både anser och inser att dementin snarare förvärrar det hela.

Hovet gjorde saken ännu värre. Nu skriver alla tidningar om de påstådda äktenskapsproblemen. Vilket får alla att bli varse om ryktena, istället för en liten skvallerkrets som innan. Till och med utländska medier skriver om Kungahusets skilsmässodementi. I ett sådant här scenario spelar faktan en sekundär roll - att hovet ens dementerar skilsmässa och äktenskapsproblem - det får folk att tvivla och undra. Skadan blir ofantligt mycket större.

Hovets krishantering är som vanligt urusel. Vilket PR-expert efter PR-expert redan uttalat sig om.
Nej, din lipsill. Den har inte varit dålig. Däremot är det röda svin som lipar hela tiden. Och just lipandet är erat signum.
Citera
2022-02-21, 09:37
Medlem
Citat:
Hur är det med din läsförståelse? Vilken tolkning du gör. Läs igen, läs rätt!

Nej, de ska inte skilja sig beroende på vad medierna skriver eller ej. Men dementin är formulär 1A i hur man inte ska agera vid sådana här situationer.

Jo men visst har du rätt i att deras mediastrategi kanske suger (har ingen åsikt om det) men vad jag menade bara var att oavsett om den är bra eller dålig så handlar det ju i slutänden bara om huruvida dom vill eller inte vill leva med varandra länge. Och om det vet vi ju inget om alls.
Citera
2022-02-21, 09:41
Medlem
Jag tror fortfarande att Victoria och Daniel redan har separerat och att Daniel i sitt vardagsliv har blivit sambo med någon annan brutta.

Vi får se hur länge de kan dölja denna flashback-sanning.
Citera
2022-02-21, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Jag tror fortfarande att Victoria och Daniel redan har separerat och att Daniel i sitt vardagsliv har blivit sambo med någon annan brutta.

Vi får se hur länge de kan dölja denna flashback-sanning.

Det skulle bli oerhört svårt att dölja i längden..

Skilda sovrum tycks ändå vara sant. Sånt går inte att dölja i ett hushåll där det finns tjänstefolk.
Citera
2022-02-21, 09:50
Medlem
Citat:
Läs gärna intervjun med PR-experten Ronge. Även han sågar hovets dementi. Även han både anser och inser att dementin snarare förvärrar det hela.

Hovet gjorde saken ännu värre. Nu skriver alla tidningar om de påstådda äktenskapsproblemen. Vilket får alla att bli varse om ryktena, istället för en liten skvallerkrets som innan. Till och med utländska medier skriver om Kungahusets skilsmässodementi. I ett sådant här scenario spelar faktan en sekundär roll - att hovet ens dementerar skilsmässa och äktenskapsproblem - det får folk att tvivla och undra. Skadan blir ofantligt mycket större.

Hovets krishantering är som vanligt urusel. Vilket PR-expert efter PR-expert redan uttalat sig om.

Detta verkar vara sant.

Nu spekulerar man istället "varför" hovet dementerade precis nu. Beror det på Estellas födelsedag? Eller har paret gått med på att hålla god min tillsvidare pga kungens stora fest nästa år när han har varit på tronen i 50år?

Paret kan inte heller hävda att skilda sovrum fortsätter "pga pandemin" i all evighet..
Citera
2022-02-21, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Detta verkar vara sant.

Nu spekulerar man istället "varför" hovet dementerade precis nu. Beror det på Estellas födelsedag? Eller har paret gått med på att hålla god min tillsvidare pga kungens stora fest nästa år när han har varit på tronen i 50år?

Paret kan inte heller hävda att skilda sovrum fortsätter "pga pandemin" i all evighet..

Hur vet att dom har skilda sovrum?
Citera
2022-02-21, 10:26
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diggepang
Hur vet att dom har skilda sovrum?

Det vet du väl, ett rykte är det nya fakta.
Citera
2022-02-21, 10:32
Medlem
Krickedixans avatar
Vet man vem som var första källa på ryktet?

Var det han tokskallen Nyhlén som ville ha lite mer klick och startat en ny osann klicknyhet.

Det är väl många gifta som har skilda sovrum
Inget konstigt i det om det skulle vara så
Att folk ens orkar ta upp detta
Det är väl upp till var och en och inget mått på hur förhållandet är.
Citera
2022-02-21, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Det vet du väl, ett rykte är det nya fakta.
Fast att ha skilda sovrum behöver inte betyda något alls, kan lika gärna vara ett strategiskt beslut för att någon kanske har problem att sova när den andre rör sig, går på toa etc. Deras uppdrag innebär ju stora uppoffringar på deras liv, bl.a ska de aldrig vara eller se trötta ut i officiella sammanhang, något som kan vara svårt att undvika om man sover dåligt.

Nu bryr jag mig inte om V och D sover i samma säng eller olika rum, men fakta är att många samlevande gjort ett aktivt val att sova i olika rum för att kunna sova ordentligt.
Citera
2022-02-21, 10:35
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkenslillatass
Fast att ha skilda sovrum behöver inte betyda något alls, kan lika gärna vara ett strategiskt beslut för att någon kanske har problem att sova när den andre rör sig, går på toa etc. Deras uppdrag innebär ju stora uppoffringar på deras liv, bl.a ska de aldrig vara eller se trötta ut i officiella sammanhang, något som kan vara svårt att undvika om man sover dåligt.

Nu bryr jag mig inte om V och D sover i samma säng eller olika rum, men fakta är att många samlevande gjort ett aktivt val att sova i olika rum för att kunna sova ordentligt.

Nu vet vi vad som menas med ”skilda sovrum”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in