2022-02-20, 02:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Nu har jag dålig koll på Joakim men har bestämt för mig att jag läst eller sett en intervju med honom och det där med att han har brillor hela tiden ska tydligen ha å göra med hans Assburgers Syndrom, ska vara vanligt att Assburgers har det kämpigt med ögonkontakt tydligen.

Men du har med största sannrolikhet studerat honom bättre än jag och jag kan minnas fel.
Han använder det bara som ursäkt, han hade inga problem med ögonkontakt tidigare i livet och hade inge behov av solglasögon.
Sedan skulle han operera påsarna under ögonen, och efter fick operationen hans asperger honom att bli beroende av solglasögon... Och ser man honom utan glasögon syns det att han opererat sig under ögonen.
Senast redigerad av Dopy 2022-02-20 kl. 02:12.
Citera
2022-02-20, 02:41
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han använder det bara som ursäkt, han hade inga problem med ögonkontakt tidigare i livet och hade inge behov av solglasögon.
Sedan skulle han operera påsarna under ögonen, och efter fick operationen hans asperger honom att bli beroende av solglasögon... Och ser man honom utan glasögon syns det att han opererat sig under ögonen.

Vilken koll du har, är ni vänner irl?
Citera
2022-02-20, 02:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Nej, han delar ju med sig offentligt av sitt liv, och allt dumt han gör sprids gärna i sociala media genom alla möjliga kanaler, så är man ute och surfar på nätet så snubblar man för eller senare över detta dumheter han gjort, oavsett om man följer honom eller ej.

Januari 2016 opererade han ögonen, efter det blev han mer och mer beroende av glasögon, 2017 gick han ut med att han var beroende av det och skyllde det på hans asperger.
Hade han inte asperger innan 2016 eller?
Citera
2022-02-20, 02:54
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Nej, han delar ju med sig offentligt av sitt liv, och allt dumt han gör sprids gärna i sociala media genom alla möjliga kanaler, så är man ute och surfar på nätet så snubblar man för eller senare över detta dumheter han gjort, oavsett om man följer honom eller ej.

Januari 2016 opererade han ögonen, efter det blev han mer och mer beroende av glasögon, 2017 gick han ut med att han var beroende av det och skyllde det på hans asperger.
Hade han inte asperger innan 2016 eller?

Ok ok, hur kommer det sig att den här solglasögonsfrågan är så viktig för dig?
Citera
2022-02-20, 02:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ok ok, hur kommer det sig att den här solglasögonsfrågan är så viktig för dig?
Det är inte viktigt för mig?
En person påstod att Jocke var fåfäng, och jag sa att jag tror han har dåligt självförtroende och tog det här med ögonoperationen + glasögon som exempel.

Då sa du att du läst att glasögonen berodde på hans diagnos.
Och jag sa att det är bara något han skyller på, men eftersom det kom i samband med hans misslyckade ögonoperation när han haft sin diagnos hela livet, så är det ganska uppenbart varför han egentligen bär glasögon.

Jag förstår inte varför du fortsätter kommentera? är jocke din stora idol som är perfekt och säger man något negativt så måste du börja tjafsa eller vad är ditt problem?
Du kan ju själv kolla att innan 2016 använde han inte glasögon inomhus, på videos eller liknande, efter operationen började han göra det.
Citera
2022-02-20, 03:02
Medlem
Det kommer bli fängelse för Jockiboi. Hur många år tror ni?
Citera
2022-02-20, 03:34
Medlem
Citat:

https://youtu.be/FQnkYS8-HVc?t=184

14 September 2019 så hade han inga problem iaf
Citera
2022-02-20, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163
Det kommer bli fängelse för Jockiboi. Hur många år tror ni?
En sisådär 2-3 år kommer han få skaka galler💯
Citera
2022-02-20, 11:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
En sisådär 2-3 år kommer han få skaka galler💯
Jag hade inte haft något emot att J fick skaka galler.
Men tyvärr tror jag det inte finns någon chans i världen att han kommer dömas till fängelse.
Citera
2022-02-20, 11:39
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Jag hade inte haft något emot att J fick skaka galler.
Men tyvärr tror jag det inte finns någon chans i världen att han kommer dömas till fängelse.

Nej, han bidrar ju till att korrumpera våra barn så han kommer nog att skyddas
Citera
2022-02-20, 11:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Nej, han bidrar ju till att korrumpera våra barn så han kommer nog att skyddas
Nja, tänker mer att Sveriges lagar är ganska mesiga på att faktiskt döma folk, det är typ bara mord och skattebrott som de ser allvarligt på.
Allt annat verkar få väldigt milda straff.
Citera
2022-02-20, 11:56
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Nu har jag dålig koll på Joakim men har bestämt för mig att jag läst eller sett en intervju med honom och det där med att han har brillor hela tiden ska tydligen ha å göra med hans Assburgers Syndrom, ska vara vanligt att Assburgers har det kämpigt med ögonkontakt tydligen.

Men du har med största sannrolikhet studerat honom bättre än jag och jag kan minnas fel.

Citat:

Ja han använder Asperger som ursäkt. Det handlar om blickar när man är ute på stan eller träffar okända IRL, inte när man sitter med sin fru och tittar in i en kamera. Dessutom hade han som sagt inte detta "problem" innan. Jocke skäms över sin misslyckade operation vilket är lite lustigt då han alltid varit ful
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in