Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Ok fan vad du blev defensiv! Fråga om källor som är glasklara. WTF. Blev du kränkt? Visa mig då domar på som visar att flertalet domar rörande sexuella övergrepp gäller GM och okända offer. Din jävla lilla besserwisser! Är du på riktig?
Nej, jag blev inte, och är inte, kränkt eller defensiv. Däremot låter du väldigt känslosåsig nu.
Du vill alltså att jag ska referera till domar som styrker något jag inte påstått? Det kommer av förklarliga skäl inte ske. Dessutom är antal domar en mycket dålig värdemätare för hur verkligheten ser ut, därav NTU-undersökningar.
Tycker vi istället återgår till att du styrker ditt tydliga påstående som handlade om att det är
extremt ovanligt med barn som bjuder ut sig på nätet. Jag har alltså ingen uppfattning men är intresserad av ämnet och undrar hur barn och ungas sexuella interaktioner ser ut på nätet, inte minst sett till kontakten med äldre (män). Utifrån den tekniska utvecklingen är det en mycket intressant frågeställning och det verkade ju som att du satt på informationen men, med tanke på hur uppretad du blev av blotta frågan om referens så antar jag att du bara killgissade lite.